Scuprate i Ducks Peabody

U famosu Peabody Hotel in Downtown Memphis hè più cà solu un locu bonu per stà. Hè ancu questu d'una di e cità di l'attrazione più famosa è più peculiar.

Ogni ghjornu à 11hè, un incontru di cinchi pate d'ànghjulu, cumannatu da un Duckmaster ufficiale facianu a so strada di u teatru di l'hotel à u vestibule. Allora, una catifa russa hè sceltu da u elevatori è u King Cotton March di Ghjuvanni Philip Sousa di ghjucà.

L 'ànghjuli marcia in a fontana di u Grand vestibule di Peabody chì facianu natale in tutti i ghjorni cum'è e persone relax vicinu à u vestibule.

À 5 ore dopu, a ceremonia hè cambiatu in quandu l'ànghjuli riturnanu in a so casa di a rooftop.

Assicuratevi è arrivanu prima pè i zitelli per avè un bonu spiceu nantu à a catifa russa. U vestibulariu hè sempri cumplicatu di i turisti è i lucali simili di vulintarle di catturà un pocu di ritratti di u spettaculu. L'attrazioni hè sopratuttu famosa cù e famìglie , ma l'adulte sguardi nantu à l'hotel per verificà a so sentimentu storicu, per aghjunghje una copre in u baru di u vestibulariu o ghjunghje soprapiù per qualcuni di e prime visioni in a cità da u rooftopiu piaceni l'spetaculu puru.

U Duckmaster hè Anthony Petrina; hè solu u quintu Duckmaster per serve in questu postu chì a tradizione principia. In più di cura di l'ànghjuli, hà realizatu viaghji è serve com'è un imbasciatore per l'hotel storicu.

Storia

Sta tradizzioni unica accuminciau in u 1932 quandu u ghjermeuristru di l'hotel è unu di i so cumpagnie di caccia vultonu da un vicinu di caccia in Arkansas. U pareghjenu pensate chì era divertente di purtà i so picchi di vinu d'ànima in a fontana di u Grand Lobby. Intinzione com'è prank, ùn anu micca idea da quella di popularità l'ànimi seranu cù clientene di l'ospiti.

Pocu dopu stu stuntu, i deculli viventi sò stati rimpiazzati da quattru pattini mallard.

Hè in u 1940 chì un bellmanu chjamatu Edward Pembroke hà offru à aiutà a furmazione di l'ànimi. Pembroke hà avutu travagliatu cum'è un formale di circus animali è prontu hà insignatu l'ànimi per marchjà. Hè statu fattu u Peabody Duckmaster ufficiale è manteneu u tìtulu finu à u ritirò in 1991.

L 'ànja

Ogni cumminiu di cinque ànghjuli (un maiuscu è quattru femminili) sò solu travagliu per trè mesi prima di ritirata. I ducchi sò risuscitatu da un agricultore lucale è sò tornati à a splutazioni quandu si ritirenu.

Nisun viaghju à Memphis ùn hè stata completa senza una visita à l'ànghjuli Peabody. Ùn avete micca esse un clientu di l'hotel per vede l'ànghjuli marcia. In fatti, i visitori sò animati à vene in ogni ghjornu è vedenu stu specchiu divertimentu.

Hotel Peabody
149 Union Ave.
Memphis, TN 38103

Actualizata da Holly Whitfield, dicembre 2017