Serpenti di l'America Centrale

L'Scaly è i slithery

L'America Centrale hè cumpostu di sette paesi cum'è Belice , Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Nicaragua è Panamà. Hè situatu quì nantu à a zona più meridionale di u cuntinente nordestu americanu, cunnisciutu com'è Istmu di Panama, chì hè a strata rapida di terra trà u Mari di u Caribe è l'Oceanu Pacificu. L'America Centrale hè casa di una varietà di fauna diversa, chì permette à i visitori à vede parechji zoni, iguanas, ranocchi, tartaruga marina, monos, è più.

Hè ancu casa di più di 25 categurie differenti di serpenti, cum'è a serpenteada, a serpente di lignu, è u Trimorphodon.

Coral e Viper Snakes

In Costa Rica solu, ci sò 135 spezie serpente. Da queste, 17 varietà sò membri venenu di e famiglii di corpuscule è Viper. A serpentema più mortale di l'America Centrale hè a serpente di u mare di u Pacificu, ma ùn ci hè bisognu à fughje l'acqua solu: hà tinsenu à mantene à sè stessu.

Li sveci di Coralli sò l'uccidentale chjaru di ricanusciunu: sò sempre culurati vivamente in un arrangiatu di biancu, rossu, giallu o biancu. A serpente di coralli cintrali d'Amèrica, cunnisciutu Micrurus nigrocinctus, hè una serpentepulpus elapid venomosa cù scaluli lisici, un capu rondi è i pupi negri. Sti sirpuli nutturti sò tipicamenti trovanu in i bassi è i terreni umidi sottu prute o tronchi. Li svece di Corale sò l'alimenti di l'altri rèttili, cum'è a lucerne è l'altri sirpenti. U so velu pò esse forti bundite per creà disfuntura neuromusculaca da a la toxinosa venteusa chì porta, inghjuttata da a mutticà a so preda, à u cuntrariu di i vipperi.

Vipers, cum'è a cascata di rattura è u fer-de-lance o teriopelo, sò tipamente minima ostentatie ma pò ancu esse più periculosi. Tutte vitturi sò vichuli. Sti serpenti sò stati presu cù un colpu curtu, colti longu è un capu triangulatu per i so glànduli venenu. Per vende vene in a so prighjia, viper snakes strike with their fangs.

L'Eyelash Natturare Viper hè preparatu per l'attaccu in l'arburi è u so nomu secondu e so notabili duie scala eyelash supra l'ochji.

Snake Bites and Venom

Hè impurtante chì ricordu chì u velu di a serpente esiste per aiutà à immobilize è digerisce prighjone. Fortunatamente, a preda chì cerca ùn hè micca umana. Serpenti in l'America Centrale ùn anu micca interessu à attacà i pirsuni veri si ùn sanu micca chì sò in periculu. In ogni casu, se vede unu, u megliu di fà hè di caminari-veloce è suciale, in a direzione opposta.

Ancu si sia una situazione improbabile, u naturali Natistru Natistru Marc Egger offre cunsiglii per i sfurtunati chì anu un ritrattu maturu:

"U prughjettu standard hè di ammazzà a serpente è pigliate cun voi per l'identità. Immobilizate a vittima è pruvate a mantene a calma. A più lenta di u metabolismu, più veloce a diffusioni di u velu. Dopu piglià à l'hospitalu più vicinu, chì deve esse AntiVenenza: Una mordida di serpente da una scherzu veru avarà da principià per avè pussibule manifestazione sistèmica serata dopu à 2-5 ore. "

A caturiale sò solu l'occhi in a più remota di regions, perchè ùn hè micca tempu per arrivà à un uspidale per l'antivenita. Per furtuna, a maiò parte di serpenti in l'America Centrale sò innomi, è parechji sò fantasticamente bella.

Un locu grande è sicuru per vederece serpenti in Costa Rica hè in Serpentariu in San Jose è in Santa Elena, un paisanu chì cunfini u Montepulciano.