Sindrome di Parigi: Chì ghjè, è hè veru?

Sia in guides, staciali TV, o filmi, Paris hè attribuita cum'è a cità di u rumanzu , cù u furmagliu è u vinu nantu à ogni mesa di cena è e fabulously modesta in ogni strada. Ma questi fantasìi più spessu ùn si ponu esse manifestazione cum'è realità quandu visitate , creendu una ricetta per u decepimentu, l'ansietà è quarchi evene riezione psiculogi gravi chì necessanu l'uspitalisazioni.

L'Esperti chjamanu u fenomenu "Sindrome di Parigi" è dicenu chì i turisti giappunisi sò i più vulnerables.

Nicolas Bouvier hà scrittu in i ghjurnati di u viaghju di u 1963: "Pensate chì vo avete pigliatu un viaghju, ma prestu quì hè u viaghju chì vi porta piglià".

Per parechje turisti in prime visitante à Parighji, i sentimi di Bouvier cut deep. A cità, chì hà inevitabbilamenti passatu à una serie di mitefosi annantu à u seculu passatu, pò esse apparenti anni argentivi da a so figura stereotipia è romanticizzata.

Quand'ellu sò l'imbuttali pristine strappati cù sorridente shopperepers in shirts striscedi o supermodelli strolling up the Champs-Elysees . U trafficu hè fortu è terribbili, i servitori di cafè sò rudo è in i vostri pezzi, è quandu in u queste puderete veramente un cupinu duci di cafè in questu paese ?!

Comu passa a Sindrome di Parigi

A diferenza di u duminiu turisticu chì pensa à truvà in Parighji è di ciò chì veramente pruveni pò esse cusì cusì chì pò causà certi sintomi com'è ansietà, delirizzi è senteri di preghjudiziu. Questu hè più chè un cumbugliu di cultura, dicenu i prufessiunali di a salute, chì accunsenu chì un trastolu psychiatricu transituu hè oghje.

A causa di a diffarenza di a cultura di Parigi è di i soi, i visitori giusi in particulare parle svinte i più grossi di u prublema.

"Ci sò parechje persone chì sò guidati in Francia per una fantasia culturale, in particulare japonesa [visitatori]", dice Regis Airault, psiquiatre chì hè in Paris, chì hà scrittu sustancialmenti nantu à l'effetti psiculogichi di u viaghju.

"Anu andà in u vicinatu di Montparnasse è s'immagginava chì andavanu curri à Picasso in a strada. Anu una visione assai romantica di Francia, ma a realta ùn hè micca incunate cù a fantasia ch'elli creanu ".

In u Giappone, una dimostrazione parlata hè più rispettu è a robba pisci hè casi ausentata di a vita di u ghjornu. Allura, quandu i turisti giapponese evidenzianu l'attuali, u cumpurtamentu aggressivu o si trovani i vittimi di i scelta (i turisti asiatichi sò i più perspettivi, sicondu l'statistiche), ùn pò micca solu l'arruvinà e so vacanze ma l'avete in l'intruduzzione psicologicu.

Turistice giapponese anu stati troppu prughjetti cun u chjappa di cultura in casa è in l'esteru, chì un serviziu speziale fù apertu à l'Ospitalu Psichiatricu Saint-Anne di Parigi per trattà i casi. Un medico japonesu, u Dr. Hiroaki Ota, hè stata travagliatu da u 1987, induve si tratta di 700 pazienti per sintomi, cum'è irritabilità, sentimenti di teme, obsessione, depressione, insomnia è l'impressione di perseguite da i Francesi.

Inoltre, l'ambaissada giappunisa hà custituitu un centru di 24 ore per quelli chì soffrendu di scusa culturale severa, è dà aiutu à truvà u trattamentu hospitalicu per quelli in necessità.

Allora chì altru cuntene per u sindromu di Parigi? Ùn sò tutti i turisti giappunesi chì sperienze una Parigi diffirenti da a so fantasia vanu a vittimini di u fenomenu, sicuru. Una causa significativa hè a propensità persunale per i prublemi psiculologii, cusì chì qualchissia chì sperene d'ansietà o diprissioni in casa puderia esse un candidatu piacè per i prublemi psicologichi in l'esterno.

A furmazione di lingua pò esse frustrante è confusing. Un altru raggiuni, dici Airault, hè a spécificità di Parighji è cumu hè stata particularmente stimata nantu à l'anni. "Per parechji, Paris hè sempri a Francia circa l'Età di l'Illuminismu", dici. Invece, quali turisti anu truvatu hè una cità cumuni ordinariu, grande cun una populazione rich in immigranti.

Cume à Avoidu Sindrome di Parigi

Malgradu u nomu, u sindromu di Parigi ùn hè micca solu in Parighji.

U fenomenu pò succorsu à qualsiasi paradisu à l'esternu - un turista piglià un viaghju in una terra exotica, una adolescente piglià a so prima avventura sola, un expatriate chì si allurmendi, o un refugettu politicu o migliitu, partennu di casa per una oppurtunità più bona. Esperienze parechje pò esse foru per i riligiosi chì viaghjanu à Ghjerusalemme o Mécca, o iccidentalli chì viaghjanu à l'india per l'Illuminazione spirituale. Tuttu pò causà luculins, stunazione è ancu sentenu di despersonalizazione, per esempiu, perdiemu u sensu di l'autore è l'identità di l'autore.

A vostra better bet when traveling to Paris hè di avè una rete forte di supportu, fora in l'esteru o in casa, per guardate tabulati nantu à cumu si sere ajuste à a cultura francese. Pruvate d'apre da un pocu di parolle di francese per avè micca avete micca toccu da u toccu cù quelli parenti chì si dicenu à voi. È ricordati chì Parigi hà cambiatu significativamente da quella filma chì hà vistu in a classica di u culleghju sottu filatu. Mantene una mente aperta, stà bellu ghjenuore, è gostà. Dopu à dubbitu, ponu in cuntattu cù u prufessiunale di salute più cercano chì puderà calmà i vostri porsi.