Slovakia Traditions di Natale

I tradizioni di Natica in Slovakia sò simili à quelli di a Repubblica Ceca . U Natale in Slovakkie dura u 25 dicembre. U Mercatu di Natale di Bratislava hè un grandu eventu annu in a capitale di Slovakia , è permette à i visitori di celebrà u Natale in u modu sviolu, ancu se ùn si sò micca stati quì nantu à e vacanze.

Natale in Slovakia

Sluvacchi celebrenèghjanu a vigenza di Natale, chì chjamanu Generosa Evening, decorendu l'arburiu di Natale è chì s'assettanu à una festa di vigiglia di Natale.

Un postu extra hè settimatu à a tavula cum'è un simbulu di benvenutata à quelli chì ùn anu nimu per cumprà Natale. U rumpu è u sparte di ostriche, chì pò esse aromatu cù u meli è sprinkled cù nuts, precede u cena. Tradizziunamenti, a causa di a tradizione cattolica, i persone in Slovakia avviniscenu più veloce pè a vigenza di Natale, ma per assicurarà chì i zitelli sianu satisfacati è ghjunghja à puscia prima di apertura opari, a cena hè spessu servita di un tempu regularmente. Diversi corsi pò esse sirvutu pè u coperto, ancu a sopa di cole cum'è un principale.

A carpa di Natale hè un cumpunente impurtante à u cómpiu di Natale di Slovakia. Parechje famiglie à mantene a carpa viva in a tina di baffeta finu à ch'ella hè prontu à esse cugliulatu. Hè più d'un adulte ricorda di essiri un zitellu è ghjucatu cù a carpa di Natale di a famiglia. Dopu chì u pezzu hè uccisu è puliti, hè marinatu in u latti è si tagghiau, invece di longhi, da a spina à u panicu per creà forme di ferru, chì pensanu à purtà a fortuna.

Ježiško, Baby Jesus, aghja rigali à i zitelli è lascia sottu à u Christmas tree à a vigenza di Natale. A contraparto à Santa Claus in Slovakia hè u Patri Frost è u Dedo Mraz. Ma San Miculesu pò ancu visità i zitelli, chì lassanu i so scarpi nantu à a casa per stà chjucu cù prudutti, in u San Nicolau di u 5 di dicembre.

Cunsiglii Carol chì vanu da porta à porta, cresce à esse ricuperati per a so musica cù pasticceria è dolci. Comu in altri culturi, a furmazione principia cuminciate in a Natale in a Sluchtia in modu chì un suminadore constantemente di pastelli è e cookies sò dispunibili per caroleri è caroleri, è per dà o rigali o à parte cù l'amichi.

A massa di a meza ghjurnata pò esse assistite à a notte di a vigenza di Natale, è a famiglia diventeranu i dui ghjorni passati, diventeranu sobri, visitanti parenti è ripusà davanti à vultà à u travagliu.

Perchè in i tempi pagani, stu piriudu di l'inguernu era assuciatu cù u solstiziu, e superstiche è i credenze persu i vacanze di Natale. Eccu i supersettiche varianu da a famiglia à a famiglia è sò stati riuniti in l'oghje, ma l'idea chì i scàglite di carpò in bona furtuna è a prisenza di l'agliu nantu à a tavula di Natale assicura a salute, è a salvezza di l'spiriti maligni, sò una parte di fun è continuità di a tradizione di Natale.