Alexander Calder Scultura: L'Homme

Montreal Stabile L'Homme da Alexander Calder

L'Alexander Calder, l'escultura L'Homme , per a "Man", hè un locu di Montreal in Parc Jean-Drapeau , un parc chì si componi di dui isuli di l'omu, urigginatu designatu com'è siti di ospiti per l'Expo 67, a Fira Mundiale di Montreal.

In i tempi muderni, l'escultura Calder hè più ricunnisciute com'è l'epicenteru di Piknic Electronik , un successu simana di staghjoni settimana di u clubbing-in-the-park.

Quale hè Alexander Calder?

U cunsideratu unu di i scultori più influenti di u XX sèculu, Alexander Calder hà primatu è hà travagliatu com'è ingenieru ma cariu à u so propiu quandu abraciu artu in u 1923, in quattru anni di graduate in meccanica meccanica.

Possibile inspiratu da u so articulu di u filatu di l'alte apertu, o d'escultures cinétique, cum'è exemplificati da Circus , Calder hè più cunnisciutu per inventà ciò chì lumera legioni di i zitelli di u ghjornu, u mobile. In più di i so mobili, cum'è Lobster Trap è Fish Tail cundannati da u Museum of Modern Art in u New York, Calder hà iniziatu sculture in una grande escala à u tardu 1930. Chjamanu "stabilises", una dramatica nantu à i paroli stabile è mobile, esempi di sculture classico Alexander Calder include Têtes et Queue in Berlin è Shiva in Kansas City.

Calder è L'Homme

À mezu à l'anni 60, Calder hè stata cumissionnata da a Cumpagnia di Nicanor Internaziunale di u Canadà per custruisce una di i so sculte metalliche grossi scontri tradiziunali in tempu per a Fiera Mundiale di Montreal. È accettatu, è L'Homme hè statu divinatu u 17 di maiu di u 1967, hè infurmatu u ghjornu di u 325 anniversariu di anniversà, nantu à scopu per l'Expo 67. A capsula di time b'dokumentu relatat ma 'l-ceremonia era postu sottu u stabile cun invita à l'allevante futuru di Montréal per apre a, ma solu in u 2067.

L'Homme Avà

In u 1992, u stabile impunenti fù trasfiruta da a so pusizioni originale à u miridere nantu à a strada di u Parc Ste Jean-Drapeau. Hélène. U Primu Spring 2003, L'Homme , cum'è u Monti George-Étienne Cartier à Tam Tams , diventò u centru di u prugettu di l'attrachju à Montesquieu , Piknic Electronik , una festa populari è di l'estate di u venerdì cù famiglie è fannelli di musica.

U so grandu, 21,3 metri d'altitudini (sottu 70 ') è 22 settanti anu (over 72') li facenu grande abbastanti per coperà a maiò parte di u ballu di ballu concrèttu.

Cumu truvà

Reaching L'Homme bu transitu publicu hè a modu più faciule da ellu. Pigliate solu à Jean-Drapeau Metro. Quand'ellu ghjunghjite a strada di u metro, andate guasi direttamente (u percorsu hè un pocu passu à a sinistra), seguitu à u passaghju di terra, è passendu l'installazioni di u lavu di u lavu. Avete sapete chì site nantu à a canzone direzzione sì uveru per andà in a direzione opposta di una cupola gigante, a Biosfera evidenza. Cumplassi dopu à u percorsu di terra è parechji minuti è a scola giantaria vene nantu à a vostra linea di vista in nisun tempu.

Sources: Fundazioni Calder, Guide to Art History, u Museu Whitney d'Arte Americana, Parc Jean-Drapeau, Piknic Electronik, Ville de Montréal