I Vela à Cuba in funerale di Castro è Questu hè chì Succediu

U sole era scuppiatu quandu l'avè scetu da u bagnu di marina è sopra à u mio vicinu, Aussie, parlendu in alta, cum'è chì hà rimissatu cuntenenti in u lugnu di u so veleo di vela.

"Curnutu ch'e aghju vai! Questu hè una parte di a storia! "Sapiu chì solu puderia parlà di una cosa: Cuba.

"Avete vela nantu à oghje pè u funerale di Fidel?" Aghju dumandatu Aussie.

"Iè. U clima hè una bella! Venti lighti da u livante, deve esse un viaghju perfetta ".

"Puderaghju?", Dumandatu, eccitatu à avè una veru aventura à Cuba . Aviu avianu campatu in un veleo in Key West per duie anni, ma anchi a bona facilità nantu à u turismu americanu à l'isula, ùn avia mai navigatu i 90 chilometri à l'Avana. U mo barca è a mo spiaggia di vela ùn sò micca pronate per questu viaghju solu .

U viaghju, per suprattuttu, ùn era senza preoccupazioni. Anu annunzatu per ciò chì l'atmosfera seria cum'è dopu à i pratichi cubani pèrdite u so capu. U guvernu hà pruibitu a musica è l'alkooleria, è ùn eranu dubbitu nantu à alta alerta. U viaghju da Key West à l'Havana piglia una volta di 14 à 20 ori à veleiro di vela .

Aussie hà rinfurzatu un capu di a motley Key Westers: Franky, un pescatore chì ùn avia nisuna prupositu cù i veleiros; Wayne, chì stava sempre in u marina è era mai più sobu; è Scott, un artistu di cun artistu chì era strufinatu in Cuba per più di 20 anni.

Scott anu accumpagnatu una mamma è a figliola chì avianu prisentatu nantu à una compagnie di certificazione cù un catamaranu luxu, ma i barche anu aghjustatu .

E duie donne avìanu bellu appughjatu cum'è l'armata borraca, dislevolata, stacked piaghji di pisci, scatuli, e altri articuli nantu à e senza frills, "pianu b" barcu chì Scott avia avè dispostu.

Partìimu per u chjappi - moltu più tardu di l'espertu - cun venti chì ùn eranu micca ragiunate di 9 à 11 miliuna per l'ora chì Aussie predice. Invece, ci eranu sopra più di 25 mph con olii à 12 pies.

"Hè un pocu sloppy da quì! Passame un zuccaratu d'aranciu! "Aussie gridò à Franky è Wayne, chì avianu avutu beviatu a sera di a sera. Rustificanu quarchi cosa in a stantificazione è un vetru stinciatu à l'escale finu à l'australia à u capimbu, a so testa spuntata abbicinata di tela dyeata cusì à u ventu. Spit the juice back out.

"Ci hè vodka in quì? Aghju fattu dì u zuccaru di lignu! ... Passava u vetru, invece, ma l'equipaggiu di galera hà vistu cunfusu.

"Ciò chì hè sbagliatu?" Dumandò Wayne.

"Ùn sò micca! Forsi hè dinò forte? Aggiuncenu più zuccadori di aranciu, "Franky ùn prupone micca cumprendi perchè u cummandante hà mandatu un bonu" zucchero ".

"Ciò chì hè chjucchju?" Dumandò Martha, u so accentu Boston ancora presente. Un sonu simili à l'alma cintrali di l'autostru continuava a caminari ogni minuti.

"Oh, ùn hè nunda", Aussie hà assicuratu, è aghju intesu muzzicà qualcosa di u catamaranu chì puderia piglià.

Mentre avemu avvicinà a notorii Golfu di u Golfu, una putenza vigorosa di l'acqua rassella, u clima si sviluppau aghjustatu. L'articuli avianu cuminciatu perchè l'equipaggiu era avutu beie invece di guariscenze. Pruvatu à escalofre à a cabina di avantaghju quandu u televive si chjude à i mo spalle. Franky era nantu à a scala quandu u barcu ghjucatu, u lampò in u muru.

Wayne abbandunò a manu nantu à Diu sà ciò chì è era sguardu in ogni locu. Un lavamanu ùn era funu è u sediu di l'altru vulianu. Questu pianu, guasi tutti i sete di noi ci avianu furmatu nantu à a parti di u barca, cumprendi Scott chì avia partutu à Cuba 200 volte (o più dichjara).

Wayne, chì porta u me sandali prediletti chì anu scurdatu falendu da u marina un pochi di primi tempi, stava scherziu nantu à un cigar è pruvatu à cunsulallu Mindy, a bona figlia di Martha, dicendu à vede à l'astri.

"Aghjust'onni à l'astri, aghjunghje, è i mette in a saccu," hà slurred. "Ùn hè micca bellu?" Disse dumane spaventu l'ombre.

"Ùn piace micca toccu. Ùn aghju intesu, "Mindy pruvò a testa.

"Ei capitanu, u mutore hè un soprappuvamentu", Franky chjamò. A so rinviò, è u sonu di l'olii è u ventu flicchiate più forte.

Ricivutu sottu u inviscu è tentatu di dorme. Emu s'arriscò cun un bresu sivertu cum'è l'oghjetti prugne spaccata nantu à u mo corpu, imbullendu solu com'è Captain Aussie, gridò «sta timpesta era micca in u prossimu!».

"Vaju a pee mi pantaloni!" Martha chianciva. "Avete un bucket?"

"Baaghjate e fate a capu" Aussie insistia.

"Ùn possu micca! Hè brusgiatu, è ci sò e cashi e pezzi di pisca in a strada. "Intèndite di piscaru in u bagnu era cum'è usu di u bagnu in un tren di Amtrak chì avia rimbursatu. Tutti eremu tutte in fluidi di corpu.

"Ei capitanu", Franky hà cuminciatu di novu mentre u sonu di chiancì fora di novu. "A bagnu di acqua hè rotta. Ci hè l'acqua in tutta a chjera quì. Quì tutti sò scramblate.

A lotta cuntinuava a vigilia, è sentitu cum'è parechji dicennii passati prima chì u suli splitava l'orizzonte, è L'Havanna si prisintò nantu à l'orizzonte. U tempu hà cuminciatu à calmà cum'è avemu arrivatu, rotta è battuta, à una nazione sumbia in lotta.

À e costi di Marina Hemingway, l'agenti duanitaru Cubani, aspittendu , casually lounging in sillas sottu un gazebo chì lucinda, avemu avutu in a cità silentia. L'Avana era l'improbabbilità serena dopu a nostra burrasca di Cumpagnia.

I garzuni è rastreu u mo modu à l'arcu di u barca, i mo robba cruci e di strisci di l'acqua di salottu, ma i me calzini è i scarpi sò sempre imbulighjate. A mo pelle era sunburned da esce à l'altru è affucatu da u televiziu cundottu nantu à mè, è l'odore di "aventura" (vòmmu) nantu à i mio pantaloni facia in l'aire. Cumu battre nuvuli, una crucera massiva è cunfortu cantiata cantiata in fronte di noi hà digià à l'Havana chini di passageri beni restati.

Dopu ci avemu stallatu, u nostru gruppu visitava a piazza di a Revolucion, induve migghiara à migliara à pagà i so rispetti comu vuci monotunu da l'altacimenti eludendu i cumerci di Fidel. A maiò parte parlava trà l'elli, assittatu à u pavimentu in a quadra cum'è s'ellu si aspettava una filmu per alloghju per cumincià. Ci aghju aspittà una longa per sazià à l'antica cabbina di Chevrolet di Cuba, è L'Havana era tranquillamente tranquillu è tranquillu.

"Credu chì aghju avutu un scopu di cultura", dissi Mindy da Boston cum'è camemu in l'Havana. "Ma micca per culpa di Cuba. I Cubani parranu boni normi. Aghju avutu una cultura shock due to the crazy Key Westers è di tutte e so dramme ".