Pigliatu un ferries Da Florida à Cuba

L'allargamentu di e restrizioni di viaghju per l'i Stati Uniti chì dirigenu à Cuba ùn hà micca apertu un novu cumpagni aereu trà i Stati Uniti è u so vicinu vicinu caricu, ma ancu i rotti di mare, è ancu. In u 2015, u Dipartimentu Statali di i Stati Uniti permette à parechje cumpagnie di ferribbelli permette à cumminciri di navigazione circa South Florida è Cuba, à longu l'appruvazioni di l'autorità cubani.

Quandu u sirviziu u prugettu, pense u serviziu à l'Avana da almenu dui destinazioni Florida: Port Everglades (Fort Lauderdale) è Cume Principale.

Miami, Portu Manatee, Tampa è San Pietroburgo sò altri punti di partenza chì sò cunsiderati da i ferti. U trasportu di u trasportu di i Stati Uniti hè stata aghjatu pè a cità storica, di u litorale sud di a cità di Santiago di Cuba, è di l'Havana.

"Ùn ponu mancu fà imagine nunda più stimulanti chì untì à dui paesi chì sò cusì vicine, è anu stati chjappu di l'altru di più di 55 anni", dice Matt Davies, director manageru di Ferries diretti, un site di prenuta globale per u serviziu di ferry chì offre riservazione à Cuba à http://www.cubaferries.com. "Esperemu chì Cuba avissi firmatu l'accordu bilatariu prestu, è seremu pronti cù a scelta varie di i rotti di ferry à Cuba".

Cumpagnia di Ferry Spanien Baleària Spéciale in Cumbattimentu

L'operatore di ferry, chì includenu a Cumpagnia di l'empresa spagnola Baleària, in più di l'opera di più crescente, anu sempre aspittendu l'OK di Cuba, chì significa chì u serviziu di trasportu hè improbabile di principià u mumentu in 2016, è probabbilmenti più tardu.

L'altre sucetà chì anu garantitu l'appruvazioni americani per fate e ferries in Cuba include Havana Ferry Partners, Baja Ferries, United Caribbean Lines, America Cruise Ferries è Airline Brokers Co. Bassa Ferries, chì oghje oghje à i porti di u Pacificu in u Mèssicu è Califòrnia, pianta à offerà serviziu di Miami-Havana.

Crucera Ferries d'America, chì opera ferrys trà Portu Riccu è a Republica Dominicana, vole per offre trasportu di passaghju è di veiculu trà Miami è l'Avana.

Duvere fà parte di una grande diferenza in u vostru tempu di viaghju à Cuba: un ferry tradiziunale di Port Everglades à l'Avana piglià circa 10 ore di un modu, secondu Ferries diretti. In ogni casu, Baleària pruteghja per operà un ferry d'alta veloce entre Key West è l'Havana chì facenu a cruciazione di u Strettu Florida in solu trè ore. Baleària prumesse opera traversi di veloce di veloce trà Port Everglades è Grand Bahama Island (cravatitu cum'è Bahamas Express) è ha propostu a custruzzione di una terminal di ferry di 35 million in L'Avana - torna, stendu pattimu di u guvernu cubanu.

Custa, Cumunità tra l'Avvanzi di Ferry Viatelu in Cuba

Per piglià un volu pò esse più veloce ch'è un ferriu, ma ci sò parechji vantaghji di viaghjà à Cuba per mare, in particulari i tariffa più bassa (i tariffi anu da ande putevanu cumincià à circa 300 $) è senza limiti di pesu in l'equipaghje. E, sicuru, ùn pò micca piglià u vostru caru nantu à u pianu (ancu s'ellu ùn anu sapiatu chì e restrizioni di u guvernu cubanu si mette nantu à i americani cumandenu i so veiculi privati ​​à l'isula).

U trasportu di ferrisu da i Stati Uniti à Cuba ùn hè micca novu: parechje battelli fatti ghjuridichi trà a Florida di u Sud è l'Havana in l'anni 1960, chì Miami hè un locu per i famosi di Cuba per vìnniri è fà i so shopping. L'appruvazioni di e novi rotondici trà i dui paesi hè un passu sottu à l'altri viaghji di trasportu: per esempiu, u crucero Adonia, parte di a flotta di Carnival Cruise Lines 'Fathom Travel, agriturizata in l'Avana in maiu 2016 in una scursioni da Miami - u primu allivamentu in quasi 40 anni. U carnaval è a cruciera francesa Ponant sò i primi per ricevi u permessu di creà da i Stati Uniti à Cuba.

Intantu, i averei americani sò avanzati rapidamenti cù i prughjetti di lancià serviziu entre traversu destinazioni in i Stati Uniti è Cuba , cù i primi volti chì prumessi di principià per u fini di u 2016.

A data, 10 vanzarii USA avianu ottinutu appruvazioni per vola di 13 cità americani à 10 destinazioni Cubani, ani l'Havana, Camagüey, Cayo Coco, Cayo Largo, Cienfuegos, Holguin, Manzanillo, Matanzas, Santa Clara e Santiago de Cuba. Ùn importa micca cumu i americani viaghjà in Cuba, però anu sughjettu à certi restriazioni di viaghju uniche , cumprese u requisito chì tutti i itinerari di viaghju fighjà nantu à i scambii culturali trà e civili cubani è americani.