Statua di Libertà è Ellis Island Monumenti Naziunale

Ricunnisciutu com'è un simbulu di libertà pulitica è di demucrazia, a Statua di Libertà era un rigalu di u populu di Francia à u populu di i Stati Uniti in ricunniscenza di l'amizanza stabilita durante a Rivuluzione americana. L'Sculptor Frederic Auguste Bartholdi avia statu cumissionatu per disignà una scultura cù l'annu 1876 in mente per cumprità, per cunmemorà u centenniale di a Dichjarazioni americana di l'indipendenza.

Hè accunsentutu chì l'Estatua seria un espansione cumuni entre l'America è in Francia - u populu americanu era da custruisce u pedestal è i pòpuli Francesi seranu responsabbili di l'Statue è a so assemblea in l'Stati Uniti.

Raising funds hà pruvucatu à esse un prublema in i dui paesi, ma a Statua era eventualmente cumminata in Francia in u lugliu di u 1884. Hè stata trasportata in i Stati Uniti nantu à a fragata francese "Isere" è ghjugna in u New York Harbor in u giugnu di u 1885 U 28 di uttùviru 1886, u presidente Grover Cleveland accettò l'Statua in nomi di l'i Stati Uniti è hà dettu in parte: "Ùn avemu da scurdà chì a Libertà hà da quì a casa.

A Statua di a Libertà era designatu un Monumentu Naziunale (è una unità di u Parcu Naziunale Park) u 15 d'uttroghju 1924. Dopu à u centu annantu à u 4 di lugliu di u 1986, l'estatua passava a risturazione larga. Oghje u 58.5 acre Patrimoniu World Heritage (in 1984) prupone più di cinque miliuna di visitori annu.

Storia di l'Ellis Island

Tra u 1892 è u 1954, guasgi circa 12 miliuni di steerage è i terri mudelli di steamship di classi chì intrìanu in l'i Stati Uniti per u portu di New York eranu legalmente e medichi inspeccionati in l'Ellis Island. 17 d'aprile di u 1907 marcò u ghjornu di più di l'immigrazione, durante quandu 11.747 immigrati anu tramandatu per l'istitutione d'immigrazione storica in un ghjornu.

L'Ellis Island hè stata incubata in u Statu di Libertà National Monument l'11 di maiu di u 1965, è hè statu apertu à u publicu nantu à una basa limitata entre u 1976 è 1984. Accuminciannu in u 1984, l'Ellis Island hà sappu fattu una restaurazione di $ 162 millioni, a più grande restaurazione storica in a storia di i Stati Uniti. Hè rintrottu in u 1990 è u principale crescente nantu à l'Ellis Island hè un museu dedicatu à a storia di l'immigrazione è l'rolu impurtante chì questu isula hà pruspiratu durante a migrazione massiva di l'umanità in u settore di u XIX è iniziu XX. U museu riceve quasi 2 milioni di visitori annu.

Scacchii Immigrati

17 d'aprile, 2001, marcò l'apertura di u Centro Storicu d'Immigrazione Famigili Americana à l'Ellis Island. U centru, chì si trova in u Centru principale restaurazione, cuntene a basa di registrazione di più di 22 milioni di passageru chì ghjunghjenu à u Portu di New York trà u 1892 è u 1924. Puderete ricerche di ricerche di passageru da i navi chì purtonu l'immigranti - ancu vedi u manifestanti originali cù i nomi di passageru.

Cose da fà à a Statue of Liberty

I visitori puderanu prughjettà una varietà di attivazione mentre visitanu a Statua di Libertà. In a Statue of Liberty National Monument, i visitori puderanu svià 354 passi (22 storii) à a corona di a Statua.

(Sfortunatamente, una visita à a cima pò esse aduprate un spaziu di 2-3 ora). A struttura d'observazione di u Pedestal also offers a spectacular view of New York Harbour è pò esse sceltu 192 passi o un ascultore.

Per quelli chì, cun limitazione di u tempu, una visita di u museu ponu esse situata in u pedestal de l'Storia indiisce chì u munumentu hè cuncepimentu, custruitu è ​​restauratu. Sò offerte offerte da i servizii di u Parcu Naziunale. Inoltri, i visitori pudete vede u Schedale di u New York Harbor da l'intramursu di u prugramu infernu di u pedestal.

U Centru d 'Informazione nantu à Liberty Island ponu accettà nantu à l'altri site di u Parcu Naziunale di u serviziu in a zona di New York City è in tuttu u paese. Per infurmazione nantu à i programmi per i gruppi di scole, per favvi u chjucu à u cuncordatori di riservazione à (212) 363-3200.

Arrivatu à u Parcu

A Statue of Liberty on Liberty Island è u Museu di Immigrazione di Ellis Island in l'Ellis Island sò situati in u New York Harbor di più, pocu più di una chilometru da u Manhattan. Libertà è Isule Ellis sò accessibili solu da u trasportu di ferrisu solu. I Ferries sò operati da Statue of Liberty / Ellis Island Ferry, Inc. di dui New York è New Jersey. Partenu da Battery Park in New York City è Liberty State Park in Jersey City, New Jersey. Un alloghju à trasportu in andoru includenu visita per l'ambra isola. Per a l'infurmazione di u nostru schedariu di ghjornu di ferry, a compra di u passageru di u bigliettu, è l'altra infurmazione utili, visitate u so situ web o cuntattate à elli à (212) 269-5755 per a Nova York è (201) 435-9499 per l'informazione di partenza New Jersey.

Time Pass Reservation System à Statue of Liberty

U sistema di prenotazione di "passatu di u tempu" hè statu implementatu da u Parcu Naziunale Parku per i visitatori chì prughjettanu à annunzià u monicu. U tempu passa sò dispunibili senza costu da a cumpagnia di u feraghju cù a compra di una bigli di ferry. Ogni passageri avà pò esse urdinatu (almenu 48 ore) à chjamà a cumpagnia di u ferru à: 1-866-STATUE4 o in ligna à: www.statuereservations.com

Un limite nùmmiru di pezzu di u tempu passa di a cumpagnia di u trasportu cù ghjornu oghje nantu à una basa di primu ghjornu. U tempu passanu ùn hè micca necessariu di visità a chjesa di Liberty Island o u museu d'immigrazione di Ellis Island.

Stature of Liberty Facts

A Statue of Liberty hè 305 piedi, 1 inch da u pianu à u punta di a torch.

Ci hè 25 vituglioli in a curona chì simbuliscenu i gemstonesi truvati nantu à a terra è i raghji di u celu chì brillanu nantu à u mondu.

I siechi rai di a corona di l'Statua representanu i seti mari è cuntinenti di u mondu.

A tabella chì l'estatua dette in a manca di legenda leghje (in numeri romani) "U 4 di Lughju 1776."

Diversi agenzii sò stati cuntrullati ufficiale di a Statua di Libertà. In prima, u Cunsumu di u Faro di u Cunsumu di u Cunsumu di l'Uri facia l'Statua com'è u primu faro elettricu o "aiutu à a navigazione" (1886-1902), seguitu da u Dipartimentu di Guerra (1902-1933) à u Parcu Naziunale Parku (1933-presente).