Storia di Pittsburgh Pirates Baseball

U radiche di i Pirati in Pittsburgh data di u 15 d'aprile di u 1876 quandu l'Alleghenies Pittsburgh (ùn eranu micca i Pirati) ghjucanu in u primu ghjocu di baseball prughjettu di a cità in u sindicatu di Park. A l'annu dopu, a franchise hè accettata in l'Associazione Internaziunale di ligere minori, ma l'equipa è a ligere spiccate dopu a staghjone di 1877.

U baseball riturnò à Pittsburgh per u bonu in u 1882, quandu l'Alleghenies putevanu a so squadra è si juncìu à l'Associazione Americana.

I giochi fu fattu in una prima verità di l'Exposition Park in u nordu di Pittsburgh.

Alleghenies sò i Pirati

I Alleghenies ghjunghjite à a Liga Naziunale in u 30 d'aprile 1887 cù u so primu ghjocu à u Parcu Recreation, situatu à e raghjone di Grant è Pensieri Pennsylvania vicinu à i rotti Ferruviarii Fort Wayne in u Nordu. In u 1890 l'Alleghenies sò rinuminati comu Pittsburgh Pirates dopu "pirate" u segundu baseman Louis Bierbauer alluntanatu da u gruppu di l'Associazione Americanu di Atleti di Filadetica. A l'annu dopu si sò mudificati in una nova casa, Esposizione Park, situata longu u fiumu Allegheny entre l'antica sitta di u Fiumi Riversu Stadium è a nova casa di u PNC Park. In fatti, pudete truvà e basi di l'Esposizione Park sketchjata in u pittura bianca in l'anticu piazza di u Fiumi Fiumi Rivers.

Barney Dreyfuss, propietariu di u difunitu u club Louisville, hà acquistatu l'interessu cuntrolettu di i Pittsburgh Pirates in u 1900, purtendu 14 atturi cù ellu, ancu u futuru Hall of Famers Honus Wagner è Fred Clarke.

I pirati vinnianu a so prima liga naziunale pennant l'annu dopu. In u 1902, i Pirati pigghianu un passu più avanzatu, venendu a cità nativa Boston-Americani, 7-3, in u primu ghjocu World Series in baseball history. L'Amiricani, in ogni casu, rebasciaru a vinniri li Seria Mundra.

U Beloved Forbes Field

U 30 di ghjugnu di 1909 hà purtatu u primu pirate game in Forbes Field, un clàssicu Baseball Park di a Lega Divina, è u primu ballpark fattu di spiccau u concetti è l'acciaio.

U campu di Forbes, chjamatu Ghjustu Ghjuvanni Forbes, un genitale britannicu chì, durante a guerra di Francesi è Indiani (1758), captureu Fort Duquesne è rinuminò comu Fort Pitt, era situatu in u distrittu di Pitlofu di l'Oakland, à l'intrata di Schlescu Park. U campu di Forbes, cù una capacità di 35 000, ospite a Serie Mondiale di quattru volte (1909, 1925, 1927, 1960) è u All Star Game duie volte (1944, 1959). E so dimensioni è quì cambiò parechji volte annantu à a so longa storia. Era una ghjemina di un ballpark, ma dopu 61 anni avianu stata sviluppata a so utilità è u 28 di ghjugnu di u 1970, 44.918 fanali eranu prisenti in u ghjocu finale per dicinu l'addiu. Uni pochi recordi fìsici di u grandi balaire anu persu ancu u pianu di casa, una pesta chì marca u spice induve Bill Mazeroski da u 1960's World Series vittoria eseguitu da u parcre è una parte di u muru di u centru left-center.

Serie A Serie A

In una seria di a Serie Mondiala ntra dui di i primi premiaturi di baseball - Honus Wagner è Ty Cobb - i Pirati scunfighja i Tigri di Detroit, 8-0, in Game Seven per diventà Campioni di Muniti per a prima volta. A veru stella di a Seria, ma era Pittsburgh Pirates rookie pitcher Babe Adams, chì faci elitu à tri victorie di complete-game, includendu u settore decisivu di u settiu ghjocu.

A so seconda seria di a Serie Mondiale vinia in u 1925 cù una vittoria annantu à i Senaturi Washington.

I pirati patevanu quandu a sonda dura finu à u 1960, quandu u ghjocu Pirates didicatu ote All-Stelle. Malgradu u so rosteru largu, i Pirati anu sempre predittu di perdiri a Serie Mundiale à u gruppu putenti New York Yankees. In una di i Series Mundiali più memorabili in a storia, i Pirati sò stati scunfundati da più di deci scoddi in i tri jocali, vittatu quattru partiti d'estremità, poi esse recuperati da un 7-4 debitu tardu in Game 7 per sviluppà eventualmente un passaghju off-a-casa run by second baseman Bill Mazeroski - facennu a prima squadra di win una seria mundiale in una casa run. I pirati avìanu prumessu per u restu di a dicada, ma, anchi l'aghjunzione di Roberto Clemente, cunzidiratu da parechji per esse u più grande righjunali di ghjustizia in baseball history.

Fiumi di Fiumi Fiumi è "A Famiglia"

Slugger Willie Stargell hà partitu à i Pirati di Pittsburgh à a fini di l'anni sittanta, è pocu dopu à l'assai anticipu Trè Fiumi Stadium, chjamatu dopu à i trè rivi (Allegheny, Monongahela è Ohio Rivers) chì converge à u Pittsburgh, u 16 di lugliu di u 1970. solu un pocu di grande è massa sterile per esse un bon ballpark, in ogni casu, è ùn anu micca abbastanza vicinu à l'expectativa.

Trè Rivers Stadium hè una parte impurtante di a storia di Pittsburgh è hà cilibratu assai "primi" di a Major League, ancu a primu ghjocu di a Serie Mondiale durante a serie di 1971 (chì venite u Pirate) è Roberto Clemente 3000e grandi ligne militare. U stadiu hà ancu accoltu dui Star-Star Games (1974, 1994) è presenza a più grande crowd (59.568) di vigasi sempre un ghjocu di baseball in Pittsburgh durante u 65 u Legendore Major League Baseball All-Star Game u 12 di lugliu di u 1994.

I 1970 avianu purtatu triplu è tragedia per i Pittsburgh Pirates. U 31 di dicembre di 1972, Roberto Clemente hà mortu in un chjocu à l'avvicinente, cum'è un li còmpenu di un trasportu di materiale d'esercitu à i vittimi di un terramotu in Nicaragua. U squadru hà rinfurzatu à rimbursà in noi, ma ancu anu adopienti "We Are Family" cum'è u so canzone di u sensu è passonu per vincite a so quinta classa mundiale, in sette partiti, u 17 ottobre di u 1979.

Move à PNC Park

U novu capitu di a storia Pirata principia u 14 di frivaru di u 1996, quandu Kevin McClatchy è u so gruppu d'investituri acquistò a pirati di Pittsburgh Associates cù a prublema di custruisce un ballpark baseball in cinque anni. Un pattu novu quantu per u PNC Park s'hè fattu u 7 d'aprile di u 1999 è u ghjornu di apertura faciu solu dui anni dopu in u 9 d'aprile di u 2001 cù una folla di vendetta di 36.954.

Cù più di 115 stagghioni National League sottu à u so cintura, i Pitati di u Pirati sò orgogliosi di a so storia chjesa di cinque Campionato di u Mundu; ghjucatorii attraversu, including Honus Wagner, Roberto Clemente, Willie Stargell è Bill Mazeroski; è parechji partiti di drammatichi è momentu di baseball.