Storia di Turchinu di Thanksgiving

Ask a American what is always included in the table of Thanksgiving and they will respond quickly to "turkey". Thanksgiving hè spessu chjamatu Turquie Day perchè l'impurtanza di l'uccelli à u manghjà. Ma, surprisingly, i Pilgrims ùn anu micca manghjatu paniellu à u primu Thanksgiving in 1621.

Mentre chì i Pilgrimi facia a tribù Wampanoag durante di trè ghjorni in Plymouth Colonia, prubabilamenti anu focatu annantu à l'altra catena d'acqua, cum'è grigia, cigni è culligatori.

Edward Winslow, un dirigenti inglesi, hà assistitu à a prima Thanksgiving è hà scrittu chì u guvernatore li mandò l'omi per "avè" mentre li Native Americani purtonu cinque maiori vechji. Gugliermu Bradford, u guvernatore di a culunia, hà dettu avè u turchinu salvatichi, a carne è a magazina indiana.

S'ellu si era servitore, pò esse statu usatu in parechje manere nantu à a festa di trè ghjorni. In u primu ghjornu, i pezzi d'accusentu è i pani salvatichi sanu estenu asciugati nantu à spits above firalti di carbone. À i ghjorni dopu, a carica purcelli fù avutu aduprata in guise è sopop. I periculi anu u pezzu di pezzi, cù l'arbe, a cipolla o a cascarelli, ma ùn avè micca aduprà u pane in u mischju di rilassante, cum'è noi ognunu.

In u seculu dopu, u turcu cuntinuava à esse solu una di i numerosi manni di servitori in a festa di Thanksgiving. Per esempiu, un 1779. Menu di Thanksgiving cumprendi i seguenti mains: Cumunità di Venison Roast; Chine of Pork; Turchese Asta; Pigeon Pasties; Rochie Goose.

Un altru menu hà dichjaratu chì a furmagliata asciutta era a preferente principale in a festa di Thanksgiving, ma da chì a vacca ùn era micca prontamente dispunibili durante a Guerra Revoluzione, i colonisti manghjanu una varietà di altre carni chì anu u turcu.

Ma da a mità di u 1800, u turcu puteva impurtanza cum'è u centru di u manghjà. In un libru in cookie d'1886 intitulatu "U Cookbook di u Cooke di Kansas", i scrittori spiunu chì "A nostra serve di cena d'accolta ùn hè furnitu cum'è i nostri almeoli carghjò in u vechju tempu.

U cartulare ùn sere più ghjustificatu, o littiralmenti o metaforica, sottu u so pesu di carni, ligumi è dolci. "Invece, l'auturi suggerenu chì i cocchi di casa facenu varias sopopi, pesci, verdura è" [t] hen - u tema cintrali , u puntu di l'interessi di agrupà - u Turcu di Thanksgiving! "

À a mità di u 1900, u turcu era cusì integral in tradizioni di Thanksgiving chì i pavoti cuntinuonu à vende bè da a Great Depression è dii millioni di paglia di turcu anu traspurtadore à i soldati in u 1946 durante a Secunna Guerra Mundiale.

In una di e tradizione inudiale di Thanksgiving, ogni annu, un pienu assai furtunatu riceve un scantu presidenciale mentre i so cumpagni culuranu nantu à a table di cena. A tradizione principia in u 1963, quandu u presidente John F. Kennedy rinviatu un piumiuni di 55 liri, dicendu: "Aghjustassi aduparà quellu crede". U presidente Richard Nixon rinviò i turkeys à una casa di città di Washington DC, mentre chì u presidente George HW Bush hà datu u primu perdonu ufficiale à un turchinu in u 1989. Da quandu un paolu turcu hè statu pridutatu annu à u Turchese di Turchese di Thanksgiving. Sfortunatamente, i pavotini raramente sò longu perchè sò stati creati per manghjà micca di vita longa.