Storia sudafricana: u sittimanali di u Cape Town

In u 1867, a cità sudafricana di Cape Town hè divisu in doce Districti Munniali. Eccu questu, District Six hè unu di e città più culurite di a cità interna. Hè famosu per a so pupulazione eclettica, chì cumpunia tradatori è artiggiani, schiavi liberati è peoni, musicisti è artisti, migranti è africani nativu. Mentre a maiuranza di i District Six residents were working class Cape Coloreds, bianchi, negra, indiani è i Ghjudei all lived here side-by-side, together representing approximately one tenth of population total Cape Town.

A dicere di un District

In ogni casu, cum'è u centru di a cità si sviluppa più prusperu, i abitanti fugliali hà principiatu à avè percepitu District Six com'è un visore indiferente. In u 1901, un espansione di a pesta gaveu i capulaviani a scusa ch'elli avianu bisognu di trasferitu i africani nuttati da u distrettu Sei à un cumuni di u citadinu di a cità. L'scusa di fà cusì era chì e cundizioni sanitariu in e scatuli pobuli cum'è District Six fanu causatu a diffusioni di a malatia, è chì i novi municipi siranu com'è una quaranzana per quelli chì sò in più in riscu. Circundendu u stessu tempu, i residenti più crescenti di Capicorsu di a cità hà principiatu à gravitate alluntanatu da u centru versu e fiorite di più vecchi. In cunseguenza, un vacuum hè statu creatu in u District Six, è a zona hà cuminciatu à sbulicà piumerma per una sughjettu di miseria.

L'evuluzzioni di l'apartheid

In ogni casu, u Regulu Sitteni retesi a so patrimuniale di a diversità raciale finu à l'alba di l'era di l'apartheid.

In u 1950, l'Attività di l'Àgbitu di Sviluppu era passatu, impediscendu a cunvivimentu di e diverse razza in una sola zona. In u 1966, District Six hà designatu com'è una zona bianchissima, è una era di sullinziamenti forze sviluppau dui anni dopu. À quellu tempu, u guvernu hà fattu justificazione l'evuluzzioni da dichjarazione chì u District Six s'hè addivintata un slum; un cammisa di l'attività immoral è illegale, cumpresi, eddu, ghjoculi è a prostituzione.

In rialità, hè prubabile chì a vicinanza di l'area da u centru di a cità è u portu hà fattu un prospetti attraente per riurizzione futura.

Tra u 1966 è u 1982, più di 60 000 Distrittu Distrutti Sittintusiani foru impastati ind'u settore infurmazioni chì sò 15.5 km / 25 chilomitri in Cape Flats. Perchè l'area hè stata dichjarata per l'abitudine, i bulldozeri si sò mudghjati in scattendu e casi esistenti, è e persone chì avianu passatu a so vita sana in u District Se si circumpressonu si sò stati scumpiati, e so pussibuli ridotti à ciò ch'elli puderanu purtà da e so casa. Solu i persone di cultu fù sparata, perchè e District Six hà veramente usatu una pulverizazione. Oghje, assai di i so antichi residenti sò sempre vivi in ​​Cape Flats, induve l'effetti di l'apartheid-a perpetuità di a miseria sò sempri assai in evidenza.

District Six Museum & The Fugard Theatre

In l'annu immediatu dopu a traspurtadi, District Six hà diventatu simbolicu per i sud-africani micca bianchi di u danu infatti ficificati durante l'era di l'apartheid. Quandu l'apartheid hà vinutu à a fine in 1994, u Distrittu Sei Musei hè stata stabilita in una vieja cresia metodista - una di e pochi alcune edificati per surviglià l'arrivata di i bulldozer. Oghje, sirve com focus comunitariu per i veci di u distrittu distrettu.

Hè dedicatu à prisirvà a cultura unica di u District Six-apartheid; è à furnisce una insight à u traumu causatu da i rilucazzioni foru chì si sò stati in tuttu Sudafrica.

U salone cintrali hè un vastu cartulare dipinne di u distrittu firmatu da l'ex residenti. Parechje di i carte di a strada di a zona si stati salvati è fate nantu à i muri; Mentre chì altre crescita di ricrearce e casi. I posti di luci cuntenenu i ricenti di a vita in u Distrittu, è e photoe cumpariscenu cumu si vedi u so primu. Una buttrega centru dà dedicatu à l'arte, a musica è a litteratura considerablementi inspirati da a zona è a so storia. In u frivaru di u 2010, a sala di a cresia di l'església congrégcional in Carrara avenge a so porte cum'è u Teatro Fugard. Assicuratu da u dramaturgu sudafricano Athol Fugard, u teatru spéciale in cunflitti pulitichi chì pensanu.

U futuru di u District Six

Oghje, a zona cunnisciuta quand AS regione Sittintu cumparisce i modi muderniale di Capodoni di Walmer Estate, Zonnebloem è Lower Vrede. A quantità di u distrughju distrittu resta abbandunata, anche si benifiziu u District Six Beneficiary è u Patrimoniu di Rivedduvolu hè statu custituitu per aiutà à quelli chì eranu spusciati per rimpruverà e so tarri. Arcuni di sti pretanzzioni sò stati riesciti è e case di novu hè statu custruitu. U prucessu di restituisce è cunvoluted è lentu, ma hè chì spiega chì quandu parechji e più persone torna à u District Six, a zona trova resurrezzione è diventà cunnisciutu una volta per a tolleranza raciale è a diversità creativa. Àreas di u District Six sò chjaru in parechje di i viaghji cumuni di u Capicorsu.

Informazione Pocu

District Six Museum:

25A Buitenkant Street, Cape Town, 8001

+27 (0) 21 466 7200

Lunedì - Sabatuu, 9:00 a.m. - 4:00 p.m.

U Teatro Fugard:

Caledon Street (off Buitenkant Street), Cape Town, 8001

+27 (0) 21 461 4554

Questu articulu hè aghjurnatu è riformatu in parte da Jessica Macdonald u 28 di nuvèghju 2016.