U valore culturale di i Tours di l'Aosta Sudafrica

Ci era quattru da noi in u viaghju. Me - cundutu in Zimbabwe è in u fora di l'Africa in tutta l'età adulta; a mio surella, chì era crisciuta nantu à u cuntinenti, ma ùn era micca visitatu Sudafrica da a città di l'apartheid; u so maritu, chì ùn era mai statu à Africa prima; è u so figliolu 12 anni. Avemu eranu in Cape Town , è aghju tentativu à piglià un viaghju di l'assestimenti informali lucali o cumuni.

Pros and Cons

A mo preghjudiziu di trè ghjorni à Capicorsu incù un ghjornu dedicatu à un tour per u municipu è una visita à Robben Island , un secondu ghjornu passendu esploratu a storia di u Capu u Capu Malaku di Bo-Kaap , è un terzu ghjornu dedicatu à visità a Table Muntagna è a Peninsula di u Capu. In questu modu, mi sentu chì i mo ostelli ricevenu una stampa relativamente equilibrata di l'aria è u so patrimoniu culturale straordinaria.

U primu ghjornu, a discussione trà mè è a mo famiglia hà assai intensu. A mo sughjera, Penny, era preoccupatu chì i viaghji cumuni eranu voyeuristic in best, è racially insensitive in the worst. Idda era di l'opinione chì servevanu pocu di ghjustu chì avà chì permette chì i folchi bianchi rossi in i minivanisani à scopre è fighjenu foddi poviri ghjovani, piglià e so ritratti è movenu.

U me fratellu, Dennis, era preoccupatu chì a puderezza di a cità era ancu troppu spirituali per u so figliolu. Invece, mi sentu ch'ellu era assai impurtante per u mo niputi per vede è capisce quarchi cosa di sta parte di l'Africa.

Pensu chì era abbastante bastatu è duru bè cumu per trattà, è in ogni modu, cum'è aghju pigliatu a guira prima, sapia chì a storia era alluntanatu di tuttu u pallita.

Lièggii di Apartheid

A fine, a mio insistenza vincìu e avemu firmatu à a tour. Emu accuminciavamu à u Distrittu Sei Museu, induva avemu amparatu di a storia di i Capicorsu di Colore, chì fùbbenu esititi à forza da u centru di a cità sottu l'Attività di l'Acati di u Gruppu di 1950.

L'Attu era unu di i più notori di l'era di l'apartheid, impediscendu l'intruduzione di i bianchi è i bianchi per l'assignazione di spazii residenzali specifichi à gruppi etniche diversi.

In seguitu avemu visitatu l'albergerie di l'oghji stragneri in u municipiu di Langa. Duranti l'apartheid, a Legislatura di Passu obligava à l'omi di abbandunà e so famìglie in casa mentre ghjunsenu in i cità per u travagliu. I lieux à Langa sò stati custruiuti cum dormitori per unicu cù 12 omi cù una cucina è bagnu rudimentari. Quandu u Pass Laws sò abuluti, e famìglie à aghjunghjenu à a cità per unisce à i so mariti è i babbi in l'albergu, purtendu à cunvivialità incredibbilmente cundulosa.

Sugumamente, invece di avè doce omi chì facenu una cucina è bagnu, doce e famìglie aviani a survivà cù a stessa facilità. Shanties s'hè sviluppatu nantu à ogni casu di terra dispunibule per trattà cù u sforzu, è l'area s'hè prestu prestu prestu di una farra. Avemu cunnisciutu parechji di e famigghi chì vivenu quì oghje, cumpresa una donna chì corria un corbeau (pub illegale) da un bastone di plastica è cartone. Quandu avemu tornatu à l'autobus, tutti sintemu in picculu silenziu per l'iniquità incridibile.

I pianificazione è fontanari

U municipu di Cape Town di Crossroads diventò un simbulu internaziunale di a ripressioni d'apartheid in u 1986, quandu l'imaghjini di i so residenti sò stati sbulicati ind'u librettu in i televisori di u mondu.

Assicurendu à vede u listessu gradu di miseria chì ricurdava da quelli anu deserti, a nostra visita era questu questu a maiò sorpresa di u ghjornu. Crossroads anu encorsu. Avìa statu prughjuntu è spartu, cù pratiche è illuminazione, una retaglia di strada è custruzione.

Unipochi di e case eranu assai umili, ma altri eranu relativamente piacevuli, cù porte di ferru è grigugliele. Hè quì chì avemu prima cunnisciutu à i piani di u guvernu di dà una persone è un bagnu è lascià a fabbricà a so propria casa. Paria com'è un bon paese di nizziu per una persona cù nunda. À a scola nursery vicinu, u me nepettu spargeru in una munzedda di i zitelli, chianci forti risati echiatu da u culore di ferru corrugati.

Ùn ci purtaru in Khayelitsha, u municipiu à u quale parechji di i residenti di l'intrequistali eranu rilucati.

À quellu tempu, era una cità chjamata un milione di forte cù una sola buttrega formale. I cosi anu migliuratu assai da quì, ma ùn ci hè sempre una longa camminare per andà. U prugettu hè fattu, in ogni modu, è da a fine di un ghjornu di ghjornu di sensazioni aggradavigliati, a mo sughjura summarò l'sperimentu dicendu: "Era straordinariu. Per tutti i penziuni, sentu un sensu veru di speranza ".

Una Rivuluzione Culturale

U ghjornu cù a mo famiglia avia quì anni parechji è e cose da quandu sò mudatu in dramaticamente. Per mè, u momentu più hopeful hè vinutu un pocu dopu in un altru municipu - Soweto di Johannesburg . Aviu truvatu in a prima cafe di Soweto - muri rosati, tabelli rosterie di formica è una magia cappuccino capunanzu pussibuli propiu - chjosu longu è seriu cumu cù quelli chì e residenti lucali puderanu diventà u turismu à l'aria.

Avà, Soweto hà una uffizione turistica, una università è una orchestra sinfoniali. Ci sò nudi di jazz è i Baciu di u Municipu. L'albergini Langa sò esse cunvertiti in i casi. Fighjate cun piacè è ciò chì pare avere una speranza tatty puderà esse una scola di furmazione in informàtica o un attellu di l'elettronica. Pigliate una tour per u municipu. Serà aiutatu à capì. A tour per giustu poverà soldi in borse chì anu bisognu. Hè una sperienza impurtante è divertente. Hè vale à pena.

NB: Se tu decide di piglià un viaghju di u quattramentu, cercate una sucità chì accetta micca solu gruppi chjuchi è chì hà e so radichi in u municipiu. Ddu modu, avete una vivenza più verità è autentica, è sapete chì i soldi chì hà da mette in u viaghju ghjianu direttamentu à a cumunità.

Questu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald u 18 settembre 2016.