Talavera Poblana Pottery

Sè vo site di pianificà un prugramma, ùn vi assicurà di spiccà qualcosa in u vostru purtonu per certi pezzi di Talavera. Senza di definisce vi daraghju alcuni casa cù voi! Talavera Poblana hè una ceramica pintada di mano famosa in u mondu famigliali chì vene in diverse forma, cumpresi l'articuli funziunarii è decorati, cum'è i pranzi, piatti, i vasu. e tile. A Puebla hè in qualchì volta chjamata "A Cità di Rajuni" per via di i ravagalli Talavera utilizati nantu à l'edificazioni.

Questa articugnia mexicana hè una pignatta d'esmaltu lacuna (Majolica) fattu in u statu di Puebla. E appena cumprà, pudete dinò l'oppurtunità di vede cumu si hè fattu. Questa hè una di e cose cumu fà in una visita a Puebla .

Ceramica in Puebla:

I paisimi nativi di Mexicu anu una longa tradizioni di fà certi pezzi. Cu l'arrivu di i Spagnoli, u cuntattu trà sti dui tradizzioni ririghjanu stili novi esquisitii, i Spagnoli introduceru a rota è u glaze di stagnante è i mexicani nattivi chì rigalu mancu travagliu è ingenuità. Hè cresce chì i tecnichi particulare per fà stu tipu di ceramica Majolica anu purtatu in Puebla per immigrati da Talavera de la Reina, Spagna.

In u 1653 u gruppu di furaria era furmatu è i ordinanzi sò stati disposti regulanu a produzzione di Talavera. Entre u 1650 è u 1750 a produzzione di Talavera era a so altura. In origine, Talavera era biancu è blu.

In u XVIII sèculu si introducianu novi culuriti è verdi, aranci è gialli cuminciaru a èssiri usatu.

Cumu Talavera hè fattu:

U prucessu basciu per fà chì Talavera hà mantinutu u listessu da u 16 Secolo, anche ci sò cambiamenti in i formi di ceramica fatta è l'stile di decorazione. A ceramica di Talavera hè fatta cù dui tipi di arcilla, un foglie foglie è un fasgianu ligne, arcuni rilievu.

I dui chjassi sò state da u statu di Puebla.

Sti dui arcuni sunnu mischiati, tagliati è ghjunti. Ogni articulu hè mudellu da a manu, vultatu nantu à a rota o pressatu in un moldu. I pezzi sò dapoi tralasciutu per assicurà 50 à 90 ghjorni, secondu u grandezza di a pezza. Quandu sò secu, i pezzi passanu per un primu corta è poi sò sottumanduli in un glaze chì formanu l'uccelli bianchi di u disignu. Dopu, i disinni stencili sò spulatorii nantu à e pezzi cù u polvo in carbuni. Ogni pezzu hè dipinciutu pitturatu è da u focu per una seconda volta à una temperatura più altu.

Talavera Authenticità:

Autariu talavera pò esse distinguitu da imitazioni da u discu ricuminciatu è u glossu di l'acacia di superficia. In u 1998, u Guvernu Messicu chì hà rializatu u Regulate Regulatori Talavera di u Talavera, regule a produzzione di l'artighjanatu è limite l'usu di u terminu à e pezzi creati in a righjoni di a Puebla chì comprende i distritti di Puebla, Cholula, Tecali è Atlixco. Ci hè menu di 20 studiu chì pruducanu l'autenticità Talavera. Per esse stampatu sti travaglii anu passatu un prucessu di verificazione è di verificazione ogni sei mesi.

Voce Talavera Sermbu:

Pudete cumprà u talavera in assai posti in tuttu u Mèssiu è internaziunale, ma unu di i pochi piazze induve pudete vede chì hè fattu hè in Puebla.

Ci hè un qualchì variu attellu chì si prisentanu viaghji, include Uriarte Internacional, situatu in u centru stòricu di a Pobógna à 4 Poniente 911, (222) 232-1598. Attrazione di u Workshop da u luni à u venneri 9 à 5 ore O à Talavera de la Reina, chì hè in San Andrés Cholula, à traversu tra Puebla è Cholula.

Talavera:

Buying Tips:

Autentica Talavera pò esse pricosa, chì ogni piazzola hè unica è di qualità sclusiva.

Ci sò imitazioni: solu qualchi esperimenti chì sò d 'autorizà à fà Talavera ufficiale, è fàlanu di modu chì hè stata tutta a generazioni, ma quandu viaghjà per Puebla è stati circundante in u Centru Mèssicu, pudete truvate versione più beddu di u listessu tipu di travagliu. Oriali Talavera avarà u nome di u attellu firmatu à a basa di a pezza è vene cun un certifiezione DO4.