The Royal Horsecutards - Hotel London Réservation

Hotel di Lusso avec stunning Views

U Royal Horseguards Hotel hè un hotel di lusso di quintu stile vicinu à Trafalgar Square , Covent Garden è u Théatreland d'Londra. In u locu di u Embankment, certi camere si prisentanu versu u Riu Tàgiu è avè una vista visibile sopra à u liceu di Londra è u Bancu Sur .

Heritage Building

A fini di l'edifici vitturianu era creatu da Alfred Waterhouse, chì u patrimoniu architettonicu di Londra include u museu di storia d'urìggini storicu Romanescu.

Vistu da l'altra parte di u Tàmesu, assai pensanu chì l'hotel si face un château francese di capriccio. U stilisticu Renaciali di u Renacentu neoghettu ancu più stesu in a sera quandu l'hotel hè suvitatu illuminatu.

Stu impronta edizzione hè stata custruita in u 1884 è hè Gradu II (chì significa chì hà specialità architectural).

L'hotel hè bellu tutta l'esternu è l'internu è hè spessu usatu com'è locu di filmatu. Hà featured in various films, such as The Constant Gardener , Bond films Octopussy and Skyfall , Harry Potter è l'Immagini (Part 2) , è Programmi TV Selfridge è Downton Abbey .

Storia

U principiu hà principiatu a vita in u 1884 com'è u Club Liberal Nazionale, vicinu à u core di a pulitica di Westminster è i Casoli di u Parlamentu . Infatti, a primu pezzu di e cantine hè statu posta di Sir William Gladstone, unu di i cinqui sughjetti di u Club chì cuntinuaru a serve di Primu Ministru.

Da u 1909, finu à a so morte in u 1923, Sir Mansfield Smith-Cumming era u primu capu di u serviziu di intelligenza sicreta, à u corsu di u MI6. L'uffizii eranu basati nantu à a eighth floor è ci hè un patrimoniu inglesu urale nantu à l'esterno di u bastimentu. Hè cunnisciutu com'è "C" per u so abitudine di inizià i publichi è avianu sempre adupratu tinta verde - qualcosa Mi6 hà sempre oghje.

Durante a guerra mundial, a maiò parte di u bastimentu hè stata prisma da i dipartimenti di u Guvernu; u quintu pianu hè stata utilizata da l'Ambaissada Russa, u sittu pianu per l'Ambaitiâ americana è u setticu pianu per l'Air Training Corps. Hè stata chì Winston Churchill è l'altri aduprati tretti sicreti in l'edifiziu per u cantina in Un locu Whitehall (a prossima), ora l'avvenimentu di l'ospiti.

A Pulitica Metropolitana di Londra avia a so quartierea vicinu à l'anni 60 è u so telèfonu hè u Whitehall 1212. Stu rapportu storicu hè cunmbiguatu in nome di u cullemu di l'alimentariu in l'elencu britànnicu: One Twenty One Two.

U bastimentu hè diventatu un hotel in u 1971 è hà sviluppatu in 1985. Guoman Hotels hà acquistatu l'hotel in u 2008 è hà rializatu una riforma in più di una multitùra di libbra per fà u so fluviale in Londra. Hè stata classificata da 5 stella da u 2009.

Hotel

L'hotel hè a cunfigurazione perfetta d'antica è nova, celebrava una storia ricca in ritimu à l'oghje. Un immagitante edifiziu di patrimoine cun tecnulugia up-to-date, tutti quelli di beddi sò leite di algodon eggigurianu è un telefilma di satellitore di 32 pulgami TV. Ci hè ancu un wifi à cumplementu, staces docking iPod cù sonu surround, è TV LCD in tutti i bagni.

U bagnu di luxurii sò ancu tutti quattri sottufarini.

Questu hè un grande hotel cù 282 stanzi, cumpresa cù a signature suites, assai cun veste magnifica nantu à u Tàmesu.

In quantu à u Regali Un vintu annu, duvemu l'Equus tardi di notte bar è tè in a sera in u Lounge. A più, a terrazza apertuta aperta hè una giòfoca oculta - perfetta per l'alti di l'altezza di l'altezza o à cocktails di sera. E puderebbe travagliu tutta in u ghjocu privatu à u uttavu u sittu.

My Review

I Rumanzu Giurdanu hè cunsideratu un locu per l'amica di a famiglia, perchè vulia mette à a prova. Aghju visitatu per una notte cù a me figliola di novi anni durante una festa di scola, per pudè pruvà ancu a Regali Cavalli Mini Tè Afternoon .

Guariscenu in una stanza di Executive River View in u setticu pianu chì significava e nostre veddi di u Tàmesu sò stati pendenti.

U lettu era enormu è incredibbilmente cómodu chì significava ancu se puderete sente un ruffu di trafficu da u Embankment afflittu, è trains à l'estazione Charing Cross, chì duvemu sughjate bè. Aghju cuminciatu u so sonu, perchè sapete quandu quellu chì l'ochju hè per u rughjone di u lume di Londra, ma nunda era avete pruvucatu per disturbà.

Partiremos in fini di una sughjera di vacanze sculastu, perchè avè bisognu di qualchì riposu è questu hè veramente u truccu. A nostra camara avia dui pultrini di culore quand'e sentu è lettu e riviste è un vastu scrivania unni facia un pocu di travagliu. Ci sò nentrale cù e scrivania è e bufali, ma micca à u lettu.

L'illuminazione di a stanza hè cuntrullata nantu à i pannelli da a porta o da u lettu per creà l'illuminazione di u mutillà o elettu lampadi in notte senza.

L'hotelia sapia chì l'avè travagliatu un ziteddu cunsiste chì era un osso di teducere esperendu nantu à u lettu è l'articuli per u zitellu favurizatu ancu. Per i visitori più ghjovani, puderanu furnisce cunghjunati, cunti è più.

Aghju fattu l'arvulu separatu cù a spiaggia è u bagnu cù a profonda banca, cù i prudutti di l'Elemis. Aviu avutu un longu di sultà in un bagnu di burbuffu à a sera, è vistutu a TV (sì, un televisor da u bagnu), hà avutu una crescita di vigore in a mattina sottu una pruduzzioni pluvedenti.

Avemu a bagnu di colazione, chì ci hè una scelta assai più larga da u solitu attraversu ancu in belli cabrini: trè varietà di latti à u cereali è l'insalata fresca di fruttu, cumprendi fruttu chì avè mai pruvatu prima. Avemu finutu à manghjà davanti à avè avutu notte una altra stanza cù più d'opcions di buffet.

Chjave

S'ellu si ferma per piacè o piacè chì i Royal Horsecutards hè un excelente hotel. L'altu pruduttu significa chì ogni cliente hè fattu per sentu cum'è un VIP. Vi parlu di sta maravigghianza per un bellu pezzu. Cosa definitamente cunsigliu.

Adresse: i cavalli Royale, 2 Whitehall Court, Whitehall, Londra SW1A 2EJ

Tel: 0871 376 9033

Web ufficiale: www.teroyalhorseguards.com

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù servizii di serviziu per a ghjustificazione. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivista, u situ cumu à a divulgazione tutte e pussibuli cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.