Top Famous Attractions - Pianu A vostra visita à Longleat

L'aristucratici barmi, un feudu di famiglia, una bella casa è lione isabveniche in u patiu - perchè qualcosa ùn vulia micca visità Longleat?

In settembre di u 2015, a BBC hà cambiatu in Longleat. Hè una manifestazione sottu à l'imbusca l'aspettu di ciò chì hè stata annunziata quandu l'affaiscevuli loony Lord Bath (Alexander Thynn, u 7 marquis di Bath) repartia i riti di l'affari di a famiglia Longleat à u so figliolu assai assai culuritu è ​​l'erede, Viscount Weymouth.

Hè all better than a telenovela cum'è Ceawlin (u Vizcuni, chì si chjamava Syoolin ) è a so nova emma Emma poveru u locu è immediatamente cascò da l'omu vechju. Se ùn hè micca nantu à i vostri televendance screens, ùn hè micca dubbitu prestu.

Intantu, a vita si spende comu normale per i visitori à a grande casa statale è un safari park incantu. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè à planiscia una visita.

Prima Un pocu di Longleat Background
Longleat hè stata vintendu i visitori da u tardu 1940. A casa un esempiu excellentu di architettura isulaneta in l'Inghilterra , era a prima casa statale apertuata in u publicu nantu à una basa cummirciali. In un modu, Arricu, u 6u Marquessu, babbu di u Marquessu di Bath, pirmiatoriu u geniu turicu di i vacanze statistichi cum'è attraversu attraversu attività.

In u 1966, Longleat hà apertu u primu safari di parcorsu à traversu fora di l'Africa. Havi statu vistutu da mezu di milioni, in u mondu, da a serie di TV di l' Animal Park di a BBC.

Oghje, Longleat, prediletti à 900 ettari di Capability Brown parcozzolu è 8.000 acres di boscso, laghi è terri agriculi, hè cuddatu cù l'attività di famiglia è attraversu, cumprese:

Longleat House

Cumplistata da 1580, Longleat era digià una casa splendida quandu era visitata da Queen Elizabeth I in u 1574.

Oghje, i visitori puderanu gaudir di i cullizzioni rimonta di una famiglia chì hà guardatu a casa per 14 generazioni, più di 400 anni. In i so tesori sò i capulavori di u Rinascimentu Italianu è sette libbra (alcune di chì pò esse includeu in viaghji) cumpletu cù 40.000 libri - a più grande cullizzioni privata in Auropa.

Unu di l'articuli gorieri in a racolta di famiglia hè u cullizziunatu di sangu chì adupratu u rè Carlu I à a so esercitu. Pudete vede si mostra in u Grande Salonu.

I murori notorii è ritratti dipinti da u currentu Bath Signale decora l'appartamenti privati ​​è si ponu vistu in visita guidata di u mare in a pianta. Una ragiunata di u feudu di a famiglia, cum'è vistu in un documentalista di a BBC, era a vespetta Weymouth di a rimesa di unu di i murals - a so mòglia disse chì elli smelled. Ella significava chì smelled di pittura di oliu, ma certi critici arti sò stati di a stessa vista.

Longleat Safari Park

Quandu Longleat principia u so safari in u 1960, i viaghjani preoccupatu di i leoni chì cammanu in roaming around the countryside di Wiltshire. Ùn hè micca un'errore.

Unu di i snippeti revelanti di Tutti Canute in Longleat era u fattu chì i mannarii di i patroni verificate cu cura di i trè milla di fencing in u safari parra ogni ghjornu.

Ùn cresce micca i grani cudi à u tunelu. Ma si un gran ramu cascanu in a notte, puderia furnisce una scala per un lionu o tigre per subvene per una fossa.

I visitori ùn anu micca a prutezione - finu à chì sò stati salvati in i so carchi. Cumu avè unduvviu, pudete stà cuncipì quaghjò cù l'oolo, giraffe , rinocerossi, duie pridiche di i famosi leoni di Longleat nero-chjaru è, se ti sò furtunatu, i tussi tigri Siberiani . I bandi di scime Rhesus chì cumpurtavanu ogni tipu di prucessu di autucere per passendu a ghjungle di i soldi sò assai populari cun familiari. E si pigliate un passaghju in barca nantu à u lavu di u parcu, pudete spuntà Nico, u gorilla di Silverback di Longleat. À 55 (in u 2016), hè unu di i Silverbacks più antichi è un veduvi. Viiu in u splendidu isolatu nantu à a so propia isula.

In più di esse un attrachju parco, cù più di 100 spezie per vede, Longleat tocca à un rolu vitalu in i programmi di criazioni, conservazioni è salvatichi internazionale.

L'agostu di u 2015, un panda russu raru hè natu in u park.

Longleat Essentials