Visita di i Manerbelli isabothiani di l'Inghilterra

L'Erranoliani eranu stannu prusperu è cunfidenti e e case i custruìanu anu vistu di a so ricchezza. U muttu di l'era puteva esse "Quandu l'avete bisognu".

L'Edizione Elizabethan era unu di i punti elevati in l'architettura domestica in l'Inglesi. Dopu à l'intrigue è à e cunflitti economichi di a corti di Enricu VIII è u regnu curta di Maria Tudor - cunnisciutu com'è Sanguina Maria per a so penurtante per creà martiri protestanti - u regnu d'Elizabeth I fù marcatu da stabbilità, prosperità è fiducia di creazione.

L'abbitanti, cultivatu riccu nantu à l'agricultura favoretamente stimulati da a Regina, custruìanu e casi grandi per affaccià a so ricchezza è u putere. I megliu casi di l'epica integravanu assai vetru (ùn hè micca una tecnulugia nova, ma un caru), un straordinaria straziariu di l'ornamenti (quellu chì l'inglesi di l'epopea era famosa per), è più chambres per una vita còmizida - sedenti inchiati cù a luci , per esempiu.

L'architettura ùn era micca una professione ricluna. I casi eranu studiati da i sirulori è i maestri maestri. Robert Smythson, u Maestru Mason à a Reina era un constructore assai affariatu chì l'estilu l'hà definitu i patrimonii statali di l'età. Queste trè casa di Smythson, alla aperta à u publicu, sò trà i più boni esempi di u so travagliu.