Top Paradors in Spagna

Paradors sò i stati amministrativi stati chì si trovani in tuttu u paese; per visità in Spagna è si visitatore una sughjornu in un locu hè di missu nantu à una parte importanteissima di a festa è patrimoniu storicu.

Molti sò castelli medievali ricuperati cun fideltà, furesini àrabbi, palazzi, monasteri è cunventi, mentri u restu era custruitu cù un stile architecturale chì cumpresce a locale. Ci sò paradori in u cuntinente Spagna è in i Canarie. È ùn sò micca una nova cosa: u Parador de Gredos vicinu à Avila fu inauguratu in u 1928 (da u Re Alfonsu XIII).

Indipendente di l'età o stile di u Parador, all are equipped with amenities moderni, anche senza tutti l'allughjenu i viaghjatori di alta tecnulugia (dumandate wireless senza riservazione) o quelli chì sò micca bè.

Ci sò dispunimenti in Paradors stòrici induve hè micca fattibbli di distruisce una vechja scala da installà un ascultru. E eccituati per u mobili originali è spessu prumessu, i forniti sò furnuti da una posta parador centrale. A cunvenzione hè facilissimu di vista sopra à ciò chì ch'hà cunnisciutu a tela di bagnu pò sculaccià dui volte induve si stalla. Un fatturistu parador interessante hè a fabricazione di u so sapmu, chì deve esse u so propiu fabbrica.

Trimati cù a cucina tradiziunali, vini lucali è naziunali è avvenimenti gastronomii privati ​​servuti in salotti eleganti, ùn hè micca maravigghatu chì a mità di u profitu di a rete hè derivatu da i restaurants. Una scuola culinaria di parador in Leon trains a maiò parte di chefs chì parechji recette antichi è lucali sò modernizzati pè a tavula d'oghje, per micca di esce peresi pruduttori cum'è u cumpagnu di pesci è u chef di chocolatine. E menus pò prestu à i diabètichi, vegetariani, invitati intolleranti di gluten è includenu i favori di i zitelli.