Travel Guide Cruise Travel Cruise Marine Windstar

Guide to Cruceras Windstar in u Caribiu

Windstar Cruises offri Cruceris caribe distinti "milla da ordinariu", cumu dicenu à dì - in un parellucci di vele / iate di motore chì provistenu una vita dispunibule ma prima di crescita, chì cumporta pare à un sensu di fora di a parti off-the- i porti è i destinazioni stradale. E, cù novi renovazioni chì venenu in u 2015 è 2016, Windstar Cruises cuntinueghja à espansione u so serviziu di lussu - à u Caraibulu, è più allora.

L'infurmazioni basi nantu à i Cruises Windstar

Windstar: I battelli Cruising i Caraibi

Windstar opera sei navi: u ventu di u ventu di 148 è u Wind Spirit, u 308 passi di u ventu Wind, è u Benteno Star Star, Star Pride, è Star Legend. U Wind Star, u Spiritu di Vientu, è Wind Surf viaghjanu per distanzi diffarenti in tuttu u Mari Tarraniu è Meditirraniu, secondu l'urganizazione settore è u nùmeru di passageri. I novi navi à a linea - Star Breeze, Star Pride è Star Legends - viaghjà à 150 porti in 50 nazione in tuttu l'Europa, u Pacificu u Caraibicu è l'America Centrale. Tutti i crucchii di Windstar Cruise parvenenu e vapuri alte cù i so veli, ma puderanu operà nantu à a putenza di u mutore di u mutivu di u ventu.

Cunnessu per l'atmosfera "casually elegant", i navi prisentanu tutte e cabine di l'oceanu, belli, casinò, piscine, spa (varia per navi), biblioteca, è fitness center.

In u 2015, Windstar annuncia chì u 2016 portanu novi rinnuvamenti in Star Pride, cumpresa di più di 3 milioni d'avvisione in a reception, screening room, è più di più.

Windstar: avvenimenti Onshore

In u 2015, Windstar Cruises hà annunziatu chì ogni itinerariu di passageru cumpone issa un avvenimentu privatu onshore, cumprese, ma micca di manera limitata à: un assicuratu di 5 stelle in un stabilimentu d'alimentazione locale; una degustazione vigna appiccicata; turni dopu à l'ore per i frazziunisti storichi lucali; Lezioni di ballu è musica; è più! L'avvenimenti onshore variate per u viaghju.

Windstar: Caraibe Home Ports

Tutti i carrittini di Caribe di u Windstar cumincianu è finiscinu in San Tommaso, San Martin, Isole Vergine Americhi, o Bridgetown, Barbados. Tuttu pudemu accessu via diretta diretta da i cuntenutiali di u US o via San Juan, Portu Riccu.

Windstar: porti di Call Caribbean

I navi più chjappi di Windstar permettenu chì a linea per acquistà in certi porti cchiu di i flòuti operati da i caratteristiche Royal Caribbean e Carnival, cum'è Pigeon Island in Santa Lucia è Iles des Santes in l'Antiche Francesi. U porti standardi di u ventu di Windstar include l'Antiche Francesi (St Martin, St. Barts), Isole Vergine Americhi (San Giovanni, San Tommaso), Isole Vergine Britane (Tortola, Jost Van Dyke, Virgin Gorda), Barbados, u Bahamas è Portu Riccu.

Windstar: Itinerari Caribbean

Windstar Cruises offre una varietà di viaghji, cumpresu: un viaghju di 10 giorni à Tahiti è l'Isule Tuamoto; un viaghju di 7 ghjorni à Puerto Rico è u Canale di Panamà; è una viaghja di 10 ghjorni caribba chjamata "Caribe di Yachtsman", partendu da Philipsburg, San Martino.

Per più infurmazione itinerariu, verificate:

Reservatu Cruise Ship Cruise Ship