Trè Paini Americhi ùn Anu micca Visita

Ùn ponite micca questi paesi in u Bucket List

Cù un passaportu americanu è i visa dritta, i viaghjatori anu tutti l'utili chì bisognu di vede u mondu. In ogni casu, ancu in a nostra sucità muderna, ci sò parechji paesi chì i stati americani ùn sò micca micca bè - ùn si sò micca impeditu di visitari sanu sanu.

Ogni annu, u Dipartimentu di Statu di u Statu di u Statu si incù parechji ad avvisi per u viaghju, chì varieghja da i cunsiglii di sensibilizazione per uperazione. Mentre chì ci sò parechje di nazioni chì i viaghjatori di pudè esse cunnuscenu ogni annu, queste trè paesi sò stati cuntrullati à a lista di "Not Travel" di u Dipartimentu Statali di l'annu.

Prima di fà i piani di visità queste paese à piacè o un viaghju di "vulunturismo" , i viaggiaturi anu da pensà longu è curaziu prima di assicurà i so piani. Questa siguenti sò trè paisi americani ùn deve micca visitatu.

L'Amiricani ùn ponu micca visitatu a Republica Centru Afrurrente

In 2013, a Republica Centru Afrurrenti accuminciò un colpu violentu militare chì ultimamente annullò u guvernu. Oghje, a nazione chjamata richieste cuntinueghja di ricustruisce in elizzioni pacìfichi è un guvernu transituali intactu. Malgradu u prugressu, a nazione hè unu di i paesi più corrupti in u mondu , cù a violenza trà gruppi militanti pronti à sparraru in ogni momentu.

L'Amba \ a d'America in Bangui hà sospiri e so operazioni à a fine di u 2012 è ùn sò micca ritene cù u serviziu di servizii à i Stati Uniti in u paese. Invece, u putere di prutezione per i citadini di i Stati Uniti hè stata trasferita à l'Ambaimada di Francia. Inoltre, i cruci di fruntieri trà a Repubbica Centru Afrurrente è u Chad sò stati chjusti, cù solu residenti di u Chad chì tornanu casa permessu di passà.

Cù senza prutezione di l'ambaisa in u postu è u putenziali per dirigenu i visitanti occidentali, a Republica Centrale Afrurrente resta un destinazione periculosa per i viaghjatori americani. Quelli chì cunzidiravanu un viaghju à sta nazione anu riforme i so piani prima di a partenza.

L'Amiricani ùn ponu micca visitatu Eritrea

Invece pudete avè mai amparatu di sta nazione nord-est di l'Africa, Eritrea hà assai cunservazione di a so pusizioni in u mondu.

In u 2013, u guvernu lucale issue restrizioni à tutti i visitori straneri in entrata à u paisolu. Qualchese chì prugramanu nantu à i visitori - diplomatii inclusii - deve dumandà a visa bè annantu à a so ghjunta.

Ogni visa hè cumandata da un permessu di viaghju, indettendu dunu un viaghjatore hè permessu di passà. I visitori ùn si permettenu micca diversione da u so itinerariu accettata - ancu per visità siti riligiosi vicinu à e cità maiuri. Quelli chì viaghjanu fora di i so permessi approvati sò sughjetti à parechji penalità, cumpresi l'arrestu è u denimentu di visa di sviluppu.

Inoltre, e liggi sò spessu infurzati da "milizia civili" armati. In opera di a notte, e militare spessu si visite i visitanti per documentazione. Se un individuu ùn pò micca furnisce documentazioni nantu à a dumanda, puderanu falla d'arrestu immediatu.

Ancu l'Ammigrazia di l'Umani resta apertu, l'ufficientu ùn pò garantà micca ch'elli ponu assistenza à i viaghjatori . Mentre chì i monasteri di Eritrea sò un postu per perigine per quelli di a fede ortodoxa orientali, i stati americani chì pruvate à fà u viaghju ùn anu micca fà.

L'Americhi ùn anu micca visitatu Libbia

I prublemi in Libbia anu statu documentatu bè in l'ultima dècada. Da a guerra civile 2011 chì dispunia a dittatura à l'attacche à l'Ambaiti Americana, vitturi à a nazione d'Afbe nordu avianu spessu ad avvenutu à mantene a so distanza da a so propria sicura.

In u 2014, u Dipartimentu Statale di u Suturianu suspenda tutti i servizii di l'ambautanza in u paese di guerra, citatuzzioni di disturbazioni pulitichi continuu in tutta a nazione. Cu altru numeri di crimeu è un suspettu persunalizatu chì tutti i Stati Uniti sò spiesi di u guvernu, viaghjate à Libbia ùn deve esse in alta à a lista di l'americana. U messagiu da u Dipartimentu Statali hè chjaru: qualchissia chì venenu da l'uccidintali avertiti à Libbia à tuttu u costu.

Mentre chì u mondu pò esse un beddu locu, pò ùn esse micca sempre benvenuti à i vittimi americani. Permette à esse stati trè paesi, i Statu Americani vi assicurà chì i so viaghji segunu siguri è sicuru, senza preoccupari di periculu chjaru è prisente.