U Kang Bed Heated in Northern China

In un diccionario chino, u kang hè chjamatu cum'è un "brique bellu". Mentre ùn averebbe cumprà a so cunsulazione, capisce per quessa sta platone di dorme dilettatu. Kang, pronunsià "kahng" è scrittu 炕 hè prevalenti in u cuntenente u China di u Chine induve l'inguerni sò feroci è longu.

Ciò chì hè Esse u Kang?

U kang hè una piattaforma fatta da brique, o d'altri travaglii chì ripiglia una grande parte di l'abitazione.

A staghjoni internu di u bricked hè una zona per u calore purtatu da un furnace (tradiziunale carbone). A flue da u canali viaghja à l'esternu per esse esaminatu. U calore si mantene tuttu u ghjornu è a ghjurnata per l'attività di ghjornu di u ghjornu cumperidu è di l'ombra.

Tradizionalmente, letti (similari a futoni japonesi) hè stata dispunita in u ghjornu chì e activi di famiglia pò esse postu quì. U lettu è dopu esse posti à a notte è a famiglia sana allora nantu à u pianu.

Famiglia Co-dorme nantu à a Kang

Se viaghji cun una famiglia è esse riservazione un hotel cù un kang, mantene a custruzione in mente si avete picciriddi nichi. Per famiglie cù i zitelli, u kangu pò esse un modu grandu è cusimadutu per dorme, ma avete bisognu di sicuru chì u zitellu ùn vi manca di u pianu! Per famiglie cù i zitelli più antichi chì ùn puderianu micca vulete cumprà una piattaforma, ùn importa ciò amu cusì, cù Mamma è Dad, verificate chì riservà una stanza separata.

Kangs, in micca manera, prumove a privacidad di a famiglia.

Sò Kangs Cuntinuale?

Sì, assai, finu à chì ùn avete micca firmatu in dorme nantu à u pavone - perchè pianeta elevata. U lettu hè di solitu assai densu è cunfortu. U calore da u canali in u kang s'arrivela è s'assegenu a calidez per ciò chì pò esse notte assai friddi in u Cina sittintriunali .

A primu tempurale ch'e aghju vinutu in cuntattu cù u beddu stilu Kang era duranti una visita di primavera à Pingyao . Avemu visitatu a citta antica cù u mo vultà dopu à trè anni è ghjornu per ellu era sempre un pocu di scontra in i stanzi più chjuchi. Cusì l'idea di tutti duvemu dorme nantu à u beddu canciu era grande. Avemu stàvanu in u caldu quartinu chì ùn era micca bisognu di u kang chì si sona cù u locu divertitu per u mo figliolu per ghjucà durante u ghjornu.