U Lavu Titicaca

Cradine di civilizazione inanimali

U Titicaca, a cradle di a civilizazione Incan, è l'urìggini di l'Imperu Inca hè u più grande di u lavu in u cuntinente suramericanu. Hè reputazione di esse u lagu più largu navigabilevuli in u mondu (circa 3810 m / 12.500 pz. Supra u liveddu di u mari), chì si stende da u Sudu di u Perù à u Bolcu uccidintali. U lago hè 196 km (122 mi) longu cù una larghezza media di 56 km (35 mi). U lavu hè stata, testamentu da a so misura è ùn spettaculu micca l'acqui, sò friddi.

À quellu altitudine è alimentatu da l'Andes di neve, u lavu ùn si invita n piscatu. Hè u resto di un anticu mari di l'internu è l'acqui blu prupone una bella cuntrastalla à u Parchi parched.

Truvarete à u Lavu Titicaca à u Peruvianu di Puno, a capitale di u Ciumi Peruviu chì hè u centru folkloricu di u Peruviu è a porta di passaghju versu u Lavu Titicaca. Puno ùn hè micca attraente, ma u schedariu di balli, cumprese u Devil Dance perfomatu durante a festa di a Virgen De Candelaria è altre festivale attrae l'annu di l'annu.

Truvate i voli da a vostra zona à Lima o La Paz per fà cunnessione à u lavu. Pudete ancu cercà per l'alberghi è u locu di i vittura.

Sicondu a mitulugia Incan, Manco Capac e Mama 0cllo, cunnisciutu ancu Mama Huaca, sviluppatu da u prufundità di u Lavu Titicaca à a porta di roccia sacra à Isla Del Sol per fundà l'Imperu Inca. L'isula irisana Isla di la Luna ùn hè micca pocu visitatu, ma hè ancu un locu santu chì custruisce u cunventu di e vèrgini di u sole.

U lago enteru era un locu santu. Hè ancu cunnessu cù a legenda di u Lavu Titicaca, hè u discu solidu di u lumière chì guvernò u ciculu di i mila di u tempu Incan.

Sicondu a ligenda, quandu e forze espagnoli righjunghja Cuzco, l'Incas hà pigliatu a catta d'oru di dui tondi di Inca Huascar da u tempiu in Koricancha è u lampò in u lavu.

Ùn hè mai statu truvatu ancu altri parechji anni fa Jacques Cousteau hà culligatu una spidizioni per scopra u lavu cù u mini-sottumarinu.

L'isula più chjuccasi in u lavu sò l'isuli di canna flotari chì sò mantinuti à aghjunghjenu i cani freschi in a superficia ancu cumu quelli nantu à u fondu di descomponenu. I cani sò addupirati pi assai cose, cumprese i barche di caccia è i veli in l'uscu di ogni ghjornu in u lavu è a totora e rafts utilizati in i viaghji di Thor Heyerdahl, Ra I è Ra II, chì travagliò l'Oceanu Atlanticu in l'anni 1970, eranu custruiti nantu à Suriqui Isula.

Da u latinu boliviano di u lavu, i viaghjatori pò piglià a tour turmidiali per vede u Puntu di u Lavu Titicaca è apre da più u significatu culturali è archeologiichi di u lavu. Isla del Sol è Isule di a Luna abbitate in l'acqui boliviani è i visitatori chì vulianu un toccu di l'Antica Bolivia sò accustà in un viaghju à Samapaita chì era più cà un merrimentu postu di a civilizazione Inca.

Una scursa simplice hè à u picculu villaggiu di Copacabana, rinuminatu per i miraculi di u patronu di u Bolivienu, a Virgen fuga di u Lagu. I miraculi cuminciaru à u XVI secolo dopu chì u paese hà cambiatu in a so figura di a Virgen de Candelaria. Una altra figura di a Vèrgine hè stata rapida à u Brasil in u 1800 è hà stabilitu in quella ora hè una spiaggia assai cunnisciuta di u listessu nome.

Sceglite per l'Aventure Peruviu Cite: u Perú per un ghjornu di u tempu veloce o viaghju fotografica di u Lavu Titicaca è altri destinazioni peruviani.

U Lavu Titicaca hè u centru per i studi archeologichi è culturali, cum'è una destinazione turistica privata. Se andate, piaccè di visità in i mesi di l'estate, ma ripigliate una ropa cálida. I ghjorni pò esse ghjinutu assolellatu ma i ghjorni pò esse assai friddi. Ricurdà, per piacè, chì u lavu hè sempre sagru à i persone Aymara chì vive.

Places to Stay