U Museo Karen Blixen, Nairobi: a guida cumplessa

In u 1937, l'autoru danese Karen Blixen pubblicatu fora di l'Africa , un libru icònicu chì cuntò a storia di a so vita in una pianta cafe in Kenya. U libru, chi era dopu immortalizatu da a film di Sidney Pollack di u stessu nomu, hà iniziu cun l'indimenticabile in linea: "Avia avutu una splutazioni in Africa, à u pedi di l'Ngong Hills" . Avà, stà quelli di splutazioni di u museu Karen Blixen, chì permettenu i visitori à sperienze a magia di a storia di Blixen per elli.

El

A Storia di Karen

Nascìu Karen Dinesen in u 1885, Karen Blixen hè reverite cum'è unu di i grandi scrittori di u XX sèculu. Hà cresce in Danimarca, ma dopu si trasferì à Kenya cù u so fiancu Barone Bror Blixen-Finecke. Dopu à maritassi in Mombasa in u 1914, u novu paru hà sceltu per andà in u fruttu di cafè, cumprà a so primu splutazione in l'Area di i Grandi Laghi. In u 1917, i Blixens traduceru una famiglia più grande à u nordu di Nairobi . Hè stata questa fugliale chì anu da esse u Museo Karen Blixen.

Malgradu u fattu chì a splutazioni hè stata situata à una elevazione tradiziunale cunzidirava assai troppu grande à criscà u cafè, i Blixens setti per stabilisce una piantazione nantu à a so nova terra. Lu maritu di Karen, Bror, hà pigliatu pocu interessu in u corpu di a splutazioni, allughjà a maiò parte di a responsabilità à a so mòglia. Si abbandunò sola à spessu, è era cunnisciutu per esse infriga. In u 1920, Bror dumandatu u divorziu; è un annu dopu, Karen divintò amministrativu ufficiali di a splutazioni.

In u scrittu, Blixen hà sparte a so sperienze di vive sola com'è una donna in una sucità assai patriarcalu è di cunesistenti cù u populu di Kikuyu. In ultimamente, chronicled his love affair with big game cazador Denys Finch Hatton - una relazione spessu pringleddu cum'è unu di i più grandi rumani di a storia littararia.

In u 1931, Finch Hatton hè statu uccisu in un chjucheu di l'avere è a pianta cafè era culpita da a seca, l'inappesa di a terra è u colapse di l'economia internaziunale.

In August 1931, Blixen vindia a splutazioni è hà tornatu à a Danimarca nativa. Nun avissi mai visitatu l'Àfrica in novu, ma trova a so magia à a vita in fora di l'Africa , urigginatu penneddu in u pseunimu Isak Dinesen. Andà per pubblicà parechje altri articuli accaduti, ancu a Babette's Feast and Seven Gothic Tales . Dopu à parturienta di u Kenia, Karen era culpita da malatia per u restu di a so vita è eventualmente hè mortu in 1962 à 77 anni.

A Storia di u museu

Cunnisciutu à i Blixens cum'è M'Bogani, a famiglia Ngong Hills hè un bonu esempiu di l'architettura di stile bungalola coloniale. Hè finalizatu in u 1912 da u ingenieru sudu Åke Sjögren è acquistatu quattru anni dopu da Bror è Karen Blixen. A casa prisidìu 4500 ettari di terra, 600 ettari di quali eranu cultivati ​​per l'addevu di cafè. Quandu Karen hà tornatu à Danimarca in u 1931, a splutazioni era acquistata da u sustitutu Remy Marin, chì vindia a tarra fora in parcorsi di 20 ettari.

A casa stessa passava per una successione di i diversi occupanti finu à chì era eventualmente compru da u guvernu danese in u 1964.

Li Danes cunzignati a casa à u novu guvernu di Kenya in ricunniscenza di a so indipendenza di l'Imperiu Britannicu, chì era stata ottata parechji mesi prima in dicembre di u 1963. Inicialment, a casa sirvìu com'è College of Nutrition, finu à u liceu di a versione di film di Pollack À l'Africa in u 1985.

A film - chì starred Meryl Streep com Karen Blixen è Robert Redford à Denys Finch Hatton - diventenu un veru clàssicu. In ricunniscenza di questu, i Musei Naziunale di Kenia dicisu di trasfurmà l'antica casa di Blixen à un museu nantu à a so vita. U museu Karen Blixen apertu à u publicu in u 1986; anu ironicamenti, a splutazioni ùn hè micca quellu di u filmu.

U museu Avà

Oghje, u museu offre i visitori l'occasione di passà à u tempu è sperience l'eleganza di Blixen's Kenya.

Hè facilitatu imaginate i dignità di coloni chì si sò à u tè in i verandah di l'immubiliari, cumprendi o di conjure l'imagine di Blixen camminendu per u giardinu per salute Finch Hatton nantu à u so ritornu da l'arbulu. A casa hè stata ammaistrata cunfundita, i so spazii chjusi accunciati cù quelli chì anu perteneciutu à Karen stessu.

I visi guidati ponu un insight à a vita coloniali in u principiu di u XXu seculu, è dinò a storia di u cultivo di cafe in Kenya. I visitori pudete stà à sente cuntà storii di u tempu di Blixen à a splutazioni, purtata à a vita nantu à l'uggetti pirsichi chì inclusei libri chì anu perteneciuti da Finch Hatton è una lanterna chì Karen avia ad avellu permessu di sapè quandu era in casa. Fora, u giardinu stessu vale à veda, per l'atmosfera tranquillu è a so stesa sopra impressioni di u famosu Ngong Hills.

Informazione Pocu

U museu si trova sittii / 10 chilometri da u centru di Nairobi in u suburbanu riccu di Karen, chì era custruitu nantu à a tarraiggiata da Marin dopu à u ritorno di Blixen à Dinamarca. U museu hè apertu tutti i ghjorni da 9:30 a.m. - 6:00 p.m., cumprese uttimi è ghjorni ferati. Oghje nantu à u ghjornu, i visitati guidati, è una buttrega di regalo offre Memorabilia fora di l'Africa, in più di l'artisgiani Kenyani tradiziunali è ricordi .