U Museu di Whitney Museum

In apertura in u 1931, u Museu Whitney d'Art Americana hè forsi u museu più impurtante dedicatu à l'arti americanu è artisti. A so cullizzioni cuntene u 20u è 21u seculu è l'arti americanu cuntimpuraneu, cun un enfasi particulari nantu à u travagliu di artisti viventi. More than 3,000 artisti anu cuntribuitu à a so cullizzioni permanente di più di 21,000 pittura, sculture, disegni, stampi, video, film è photographii.

A manifestazione bienale Signature mostra u travagliu creatu da artisti inviatu, uniquely highlighting recent developments in American art.

Chì Ellu vi tocca à visita a Whitney

More About the Whitney Museum of Art Americana

Doppu chì u museu Metropulitanu di Arti rifiutà a so splutazioni è a cullizzioni, l'scultore Gertrude Vanderbilt Whitney hà stabilitu u museu Whitney d'Art Americana in u 1931 per a casa di a cullizzioni di più di 500 opere d'arti d'artisti americani ch'ella avia acquistatu in u 1907.

Hè stata cunsiderata cum'è patrona di u arte americanu finu à a so morte in u 1942.

U Whitney hè cunnisciutu per i so opiri in u Modernismu è u Realismu Sucialismu, u precisisimu, l'expressionismu abstractu, l'Art Pop, u minimalisimu è u postminimalisimu. L'artisti di u museu include Alexander Calder, Mabel Dwight, Jasper Johns, Georgia O'Keeffe è David Wojnarowicz.

Situazioni attuale è passatu

U so primu locu hè stata in Greenwich Village in West Eighth Street. L'espansione di u museu hà fattu necessariu traslocate diversi volte. In u 1966, trasfirìu per un ediziu da Marcel Breuer à Madison Avenue. In u 2015, u museu Whitney mudificate di novu à una nova casa da designatu da Renzo Piano. Si trova trà a High Line è u fiumu Hudson in u duminiu Meatpacking. L'edifiziu hà 200 000 metri è piedi è socu terri cù parechje di observazione.

Leghjite più nantu à a storia di u museu Whitney.