U Panteonu in Roma

Cumu Visita u Pantheon - u munumentu di Roma di 2000 anni

U Panteonu si trova com'è a struttura romana più cumplicata nantu à a terra, dopu à 20 sett'anni di scolte, pillage è invasione.

Dopu à u Pantheon

U Panteonu Originale era un tempu rectangulari custituitu da Marcus Vipsanius Agrippa, iennu d'Augustu, u primu imperu rumanu, in parte di un pianu di rinnuvamentu distrittu in u 27-25 aC. Chì i turisti vedenu chì si ritiru in fronte à a Piazza della Rotonda hè radicaliamenti differente da quellu tempiu originale.

Hadianu reconstruìu l'estructura; i timi di u maker in u mulinu permettenu di pegà a so restaurazione trà 118 è 125 AD. Nimu, a scrizzione à l'architrave attribuisce a custruzzione à Agrippa durante u so terzu cunghjimentu. U póricu in fronte di u Panteonu hè quellu chì resta di u tempiu originale d'Agrippa.

U Pantheon cuntene i tombi di Rafael è di parechji Re di Italia. U Panteonu hè una parolla greca chì significhe "per adurà tutti i Diu".

Dimensione di u Panteonu

A cupola gigante chì dumineghja l'internu hè di 43,30 metri o di 142 metri di diàmitru (per paragunà, a cosa di a Casa bianca hè di 96 chiu di diàmitru). U Panteonu quand'ellu era u più grande cupola finu à a cupola di Brunelleschi in a Cattedrale di Firenze di 1420-36. Hè ancu u duminiu più grande di coperchio in u mondu. U Panteonu hè fattu perfezioni cù u fattu chì a distanza da u pianu finu à a cima di u cupola hè esattamente uguali à u so diametru.

L'Adytons (santu eranu in u muru) è l'arrieri (pannelli sunianu) rinforza ridiremente u pesu di a cupola, cum'è un cimentu ligne fattu di pumice usatu in i livelli superiore. A cupola hè dilicata mentre ghjè avvicinata à l'oculus, u burulu in u cima di a cupola utilizzata com una fonte di luz per l'internu.

U gruixu di a cupola in questu puntu hè solu 1.2 metri.

L'oculu hè di 7,8 metri di diàmitru. Iè, a piova è a neve falesci per e occasione, ma u pianu hè slanted è drenaturale hà sguassà l'acqua se manca à tuccate in u pavone. In pratica, a caccia ùn hà cascatu in una cupola.

A massulazione di e pilastru chì sustenenu u portico pesa 60 tonni. Ogni annu era di 39 metri (11,8 m) di altitudini, di cincicule (1,5 m) di diametru è fattu di a petra chjuchee in Egittu. E chjassi eranu trasportati da i slitti di legnu à u Nilu, ciaugati à l'Alessandria, è mette nantu à i navi per un viaghju in tuttu u Mediterraniu à u portu di Ostia. Da quì e colonnelli sò stati cullati per Tiberio per u barcone.

Preservazioni di u Panteonu

Comu parechji edificazioni in Roma, u Panteonu hè stata salvata di u pillaje, trasfurmendu in una iglesia. Fascinariu Bizantinu Foca donò u monicu à u papa Bonifaciu IV, chì l'hà turnatu in a Chiesa di Santa Maria ad Martyres in u 609. U missi sò tenuti quì in l'occasione speciale.

Pantheon Visitor information

U Pantheon hè apertu da 8:30 a.m. à 7:30 p. Mese da u luni à u sabatu, da 9 à 6 ore di domu, è 9 à 1 p. Pm nantu à i vacanze chì eranu nantu à ghjorni di notte, salvu u Natale, u ghjornu d'annu è u 1 di maghju , quandu hè chjesa.

L'accettazione hè liberu.

Dopu a Missa di Pentecoste (50 u ghjornu dopu à Pasqua) hè celebrata, i pumparti ghjunghjenu à u cima di u cupola per falla o pépine rose pétale da l'oculus. Sì avè prima ghjornu (oi prima di a massa) puderanu esse tudisca di truvà un pocu inchuli di u spaziu di u lavu da quale per observe stu avvenimentu assai populari.

Cumu Esperimu u Pantheon

A Piazza di Rotonda hè un animatu square square di cafes, bars, è ristoranti. À l'estiu, visitate u Pantheon internu in u ghjornu, preferibuli in prima matina prima di l'affullati turisti, ma torna à a sera; a piazza à davanti hè sopratuttu nantu à e nuvole di l'estate di stizza quandu u Panteonu hè illatu da quì sottu è si trova un enormi recuerdo di a grandezza di a Roma antica. U centesimu pezzu di schiaccià l'inzuccheri chjappini i passi di a funtana chì circundà unu di l'obeliscu di u trofeu di Roma, mentri turisti moltu à i bars chì borde a piazza.

U vitturi sò caru, cumu pudete esse espertu, ma micca scandale, è pudete assicurà una per un bellu pezzu senza chì qualcunu vi vede, un di i semplici delights of European life.

I risturanti sò in più medcriscenu, ma a vista è l'atmosfera ùn hè parigine. Per avè un bonu alimentu rinu è solidu à un bonu restaurant vicinu, ricorda Armando à u Pantheon , in una città attraversu à a dritta di u Pantheon cum'è facci di fronte. (Salita de 'Crescenzi, 31; Tel: (06) 688-03034.) U prublemu di cafè à a Tazza d'Oro .

Vede i nostri Ritratti di u Pantheon. Vede un video chì spiega u Pantheon.

U Panteonu hè unu di i nostri top ten attrazioni gratuiti in Roma.

Mappa di Planificazione di viaghju europea | Mappa di distanze europee U Turismu Europeu | Europe Pictures