U più tempu di visità l'Etiupia

Per parechje persone, u migliori di visitari Etiopianu hè in a staghje secca (uttrovi à ferraghju), quandu u tempu hè a so piacevule. Ci hè ancu eccezioni à sta regula, in particulare, si vi interessate in sperienze i festivals culturale di l'Etiopia, alcune di quale sò stati in tempu di staghjoni. Sè vo site un urdettu, viaghjà in a staghjunazione hè ancu un bonu modu di salvà soldi.

Etiopia

Ancu u clima di l'Etiopia cambia assai secondu a regione chì vi pudete avè visitatu, a staghjoni umita duru da ghjugnu à settembre, cù e chjardi bleu accumincianu prima di marzu.

Ghjugnu è di lugliu sò i mesi più minustri, particularmente in i Termini sittintriunali. Tempore, per quessa, u megliu di u viaghju hè da uttrovi à u ferraghju, quandu u clima hè asseccu è assolroso. À questa ora di l'annu, i tempi di noite pozzu poveru drammaticamente, dunque hè impurtante per pacà parechje capi. Sè vo site di pianificà in u sudu à u Omo Valley, deve esse cunscienu chì ci sò duie stagioni di spluta di spluta in questa regione.

The best Time to Visit the Highlands of Northern Highlands

A staghjoni secca in uttroghju à u ferraghju hè u megliu tempu per pattighjà un viaghju à l'antichi crescita di scogliera di l'Etiopia in i stizzi di u Nordu Highlands. In ogni modu, ancu duranti a staghjoni umita, i spini raramenti dura alla jornu. Sè vo circate di salvà soldi, cunzidira à riservà un viaghju in marzu o d'aprili, quandu e chiuvenu sò lustru, è i prezzi di l'accolta è i viaghji sò generalmente bassa. Normalmente, hè megliu per evitarà viaghju in u giugnu è u lugliu, quandu e chiuvenu in questa regione sò in u so puntu più estremu.

The best Time to Trek the Simien Mountains

I Monti di Simien sò una vasta catena muntosa chì u quatzu più altu hè di 14.901 metri / 4.543 metri, chì face una di e più elevati in Africa. Senderismo hè fantastichi, solu per i paisaghji, gorges e torrents, ma dinò perchè avete una chance di cercà a salvatica endemica cum'è u babbone è a walia ibex.

U megliu per a trekkate hè di sittembri à nuvembre, quandu hè secca, verdu è anu pòpulu liberu. Ottobre, in particulare, pò esse spettaculari picchì questu quandu i fiurini silvestre sò in tuttu fiore.

The best time to visit the Valle d'Omo

Cù più di 50 tribù chì vanu in u Regione Omo di l'Etiopìa Sudue, hè un destinazione fascinante da quelli chì interessavanu a cultura Africana. U locu remoto, chì hè pocu accessibile da 4 traghetti, significa chì i tradutti è a tradenza tradiziunali sò assai intactu per a maiò parte di sti tribù. Questa regione hè duie stagioni chjosa è una durata di marzu à ghjugnu è una curta in novu. L'accessu hè spessu impussìbbili duranti sti tempi, cusì urganizà u vostru viaghju per a staghje secca hè essenziale.

The best Time to Visit the Danakil Depression

Danakil hè unu di i posti più caliu nantu à a terra , cù temperi di u celu per accede facianu 122 ℉ / 50 ℃. Hè una destinazione fascinante in quandu pudete esse tistimuniari a tradizioni d'annu di caravaning sal, avere la cultura Afar, è maravigliate à una miraculu di volcani attivi. Se avete mai avutu a prumessa à visità un altru di pianeta, avete amatu i paisaghji straordinaria di sta regione. Per ùn esse sensu chì sì vo avete vultendu in vita, uttene à sicuru d'avè visitati duranti i mesi più freschi di nuvembri à marzu.

The best Time per Esperienze Festivals d'Etiòpia

U festivale Etiopi sò cunvalidatu di prugrammi un viaghju in giru. A maiò religiosa, i festivali in generale duranu parechji ghjorni. Festuali cristiani Ortodoxi sò i più prominenti è visibili in Etiòpia è sò celebrati sicondu u calendariu etiopi. Per esempiu, u Natale Etiopi (cunnisciutu com Ganna ) hè celebrata u 7 di ghjennaghju, in più di u 25 di dicembre. Enkutatis , l'annu Etiopi, hè celebrata u 11 di settembre. Sè vo site indispensèvule per sperienze i festività Etiopi à i so culori più vistimi, vi cunsiderà u vostru viaghju à Meskel o Timket - ma esse dispostu di riservà i vostri viaghji domestichi è i hotel per sempre in anticipu.

Timket: A Festa di l'Epifania, 19 di ghjennaghju

A festa più grande di Etiòpia celebra u battèsimu di Ghjesù. A festa dura per trè ghjorni, è cumpresi una prucissioni di u tabitu di a chjesa, o reazione consacratu di l'Arco di l'Alianza; e rituali di re-enactments di u battèsimu.

Quandu l'aspetta mai più solenni di u festivale sò sopra, i participanti si puonnu festa, musica, è ballu. I posti megliu per godighjà di u festival sò Gondar, Lalibela è Addis Ababa. Hè bisognu di unghju da un tour, solu per verificate chì vi puderete riservà l'allotjament. Hè ancu bè à avè una guida chì pò esse l'infurmazioni chì hè passatu duranti i purcelli. Verificate e frontiere silvestres è i deserto Via di viaghji; o un libru cù un operatore turisticu etiopiu locu.

Meskel : Finding of the True Cross, u 27 di settembre

Meskel hè un veru festival cristiana chì hè statu cilibratu in Etiòpia per più di 1.600 anni. Cumemura u scupertu di a croce nantu à quale Ghjesù hè statu crucifissu. Certi pezzi di a croce sò pensate chì anu purtatu in Etiòpia. U megliu postu per celebrà a festa hè di a Scala Meskel d'Addis Ababa, induve una processione culurita di curotti, diàccu è di coralli caminate per una puta enorme, cù i chjassi ceremonii è i torchi di lignu decorati cù l'oleja. I difetti di u pumadoru pusonu a piro è di u ghjornu dopu ghjornu à a bonfire è utilizate a frasa per fà u segnu di a croce nantu à i so fronti, prima di passà u restu di a festa festa.

Questu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald