U Quartetto di Whittier, Minneapolis

Minneapolis 'Quartiere di Whittier

Whittier hè un vicinu in Minneapolis 'vicinu à u sud, à u sud di u Minneapolis Downtown . Hè unu di i distanzi più vecchi è diversità di u Minneapolis, cù numerosi edili d'edificazioni chicchi, è i ristoreti etnique è i mercati.

Ublizziu hè cunfini da a distanza da u nordu da Franklin Avenue, di u livante da Interstate 35W, à u sudu da u Lago di u St West è à u punente da Lyndale Avenue Sud.

A storia primitiva di Whittier

Whittier hè chjamatu per u pueta John Greenleaf Whittier. I primi abbinimenti si stalliniu Whittier in u nordu di u XIX sèculu. I mercetti rifurzati custruìanu mansioni nantu à quellu chì era quì u puntu di a cità è hè oghji u District Washingtree-Fiera Oaks. Questa zona, centrale nantu à u Fair Oaks Park è u Minneapolis Institute of Art cuntene assai casi impressiunali.

In u principiu di u XXu seculu, i famiglie di inginudu mediu inizenu à andà in a zona è parechji residenzi multi-familiari sò stati construiti. A zona criscchiu cun constantemente cù u crescita di a cità finu à a populazione uttitu in u 1950ini.

A diminuzione è a Recuperazione di Whittier

Nta l'anni 1960, i residenti bè riabilitanti cuminciaru à alluntanassi da Whittier à i burgesii. A custruzione di l'I-35W in l'anni 1970 hà furzatu parechje altre famìglia per allughjà. U vecinu hà avutu a soffrenu da l'elencu di l'ambienti cunvinuti, furzendu i più abitanti viaghjanu, è parechje strappatu in una spirituali.

In u 1977 l'Alianza Whittier, una coalition of residents, businesses, religious, and community organizations was created to revitalize the area.

U travagliu di l'Alliance Whittier hà cunsigliatu per rinforzià i livelli di crimeu, aumentatu un sensu di cumunità, sustegnu negoziali lucali è creatu è promossi " Eat Street ".

Residenziani di u Sanctissimu

E famiglie di a famiglia ricodancianu e grandi palazzi, è parechji beddi cunfini restaurate grandi casa victoriana Stevens Avenue.

A quassu mità di l'abitazioni di u vicinu sò unità multidinamiliali. Casu u 90% di l'abitazione hè occupata da i prupietari.

Whittier riferisce à ellu stessu com un viertu internaziunale, è a pupulazione hè assai più diversa da u Minneapolis in tuttu. A zona hè di circa 40% di u Cauccaria, è di casa in Chinese, vietnamita, somali, hispanica, caribe è pupulazione negra.

Emi currenti di Whittier

Malgradu a moda di a presentazione è i novi abitanti ricchi, parechje parte di Whittier anu sempri supratuttu di nivellu di crimeu. A persunale hè un prublema in u spaziu. Irnicamenti, assai di a populazione abitata campanu in u Parque Fair Oaks, circundatu di e grandi casa.

Un percentu di persunalizazione più grande di e vive in a miseria in Whittier cà Minneapolis, ancu chì quessu nummu hè pocu annulmente.

Attrici di Whittier

U Minneapolis Institute of Arts, u Minneapolis College of Art and Design, Theatre Theatre Company, u Jungle Theatre, u District Washishmill-Fair Oaks, è u Museo di Storia di Hennepin sò in Whittier.

Molti negozii indipendenti ind'è a casa di l'area, cum'è Moxie hair salon è art gallery.

Parechji butterie d'alimentariu asiatica è di u mexicale sò quì, è a Cunchina cunfida Co-op hè nantu à Lyndale Avenue à Whittier.

Eat Street

Eat Street hè di 13 blocelli di ristorante internaziunali, coffee shops è mercati à Nicollet Avenue, da Grant Street à 29th Street.

L'Associazione di Whittier marca l'area cum'è Eat Street in l'anni 1990 è hè a destinazione più popolari di e cene Twin Cities. Africana, Americana, Fusion Asiatica, Caraibica, Chinese, German, Greek, Mexican, Middle Eastern, è i vietnamita dispuniendu à tutti i gustatori è i budget.

I restaurants populi in Eat Street sò Little Tijuana, una cantina mexicana, è The Bad Waitress, un diner americanu.