Una Expedizione inesquabile in New Zealand

Tour per l'Isule sub Antàrticu pocu hà vistu

I amici di a natura, ghjuscate. L'Isule sotturàrtici in Nova Zandona sò sopravuttu cù e palletonii esotica è a flora è a fauna raru, raramenti vidi da u turista mediu. A navigazioni di u 2017 di u Zegrahm visite Campbell, Auckland e The Snares - è macquarie Macquarie Island. Ùn hè micca un destinazione fàciule. In fatti, Zegrahm hè unu di pocu uniportu tour operators chì permettenu operà viaghji in questa regione.

L'Isula Antineti di a New Zealand via di Zegrahm Expeditions hè una sperienza d'una sporta ch'elli sanu ghjornu 17 di u 2017, a bordo di u Caledonian Sky.

In più di l'isuli, u viaghju di 18 ghjorni includenu alcune esperimenti in l'Isule di a Nova Zelanda è ancu in u Sud. I visitanti si vanu à Queenstown, Milford Sound, Doubtful Sound, Dusky Sound, Stewart Island è Dunedin, in più di l'isuli Remont Antàrtic. In u viaghjate sò visitati à i siti di u Patrimoniu World Heritage, parchi nazionale, sanctuaries salvatichi, alberghi rinuminati è più. L'excursioni di ghjurnali sò à i visitori è ci sò spessu parechje sfarenti sfarenti.

A bordo di a barca, i naturalisti sò in manu per parlà di e funzioni naturali unifenichi di l'ughjettu è a fauna salvatica.

L'ornitologu è u paese nativu neé New Zealand, Brent Stephenson, chì sia in unione in a spedizione, hà pocu parechje u pensamentu nantu à quelli di l'esponi chì invitati vanu nantu à l'itinerariu:

Cunputu à l'albatrosu, disse: "Intendi vede parechje specie emblematicu propiu quasi vicinu a rigioni miridiunali, reale nurmale, nevicata, Antipodeanu, crosta nìmulu, Campbell, griggiu, sooty, mantellu ligne, capped Salvin, è Buller. Questi eleci albatros specie, o a mità di 22 spezie in u mondu in un viaghju! "

Quant'è i pinguini, Stephenson hà dettu: "Inoltri, avete osservatu sete, forsi ott'anni, pinguimine-uce giallu, pocu, Snare's crested, re, gentoo, royal, rockhopper uguard, è forsi Fiordlandi. Stu viaghju hè veramente un sonu di pinguinu amanti! "

In rispettu à u desertu, dicia: "Seremu visitatu l'isuli in l'Oceanu Meridianu, pochi raramente visitati da e persone chì a vita salvatica hè quasi nativa senza alcunu umani. In fattu, una poca gente visitate stu area da l'antartida propria! "

A fauna hè chjaramente abundante è i visitatori avissiru avè rispostu per vede novi varietà insinthe è di interessanti chì sò speciali raramenti in l'Emisferu nordu.

À l'Isula Campbell, ci sò i leoni marini di Hooker è l'endemichi Campbell teal è Campbell snipe - chì sò e duie spezie chì anu parechjevanu pensati per esse extinti.

À l'isula Marcquarie, ci sò gentoo e re pinguini, ma l'elefante è furmagliu di fur, un albatrosu crescente è i tarri lucali.

L'Isule Auckland sò questi di i pinguini uceanu in u mondu è in i Cingalesi, i visitori crucianu in Zodiacs per vede l'albatros di Buller, i prions di fata è i Prugari cresciuti.

Ci hè più tempu per Fiordland National Park in u ritornu à Queenstown.

I visitori di scopre u ziman Dusky and Doubtful da Zodiac è visitate u Punt d'astrònomu, stabilitu durante u viaghju di u 1773 di u Captain Cook.

U Caledonian Sky hè un spediziu di 100 stanzi è hè stata rimanighjata in 2012. A bordo, hè una sala di comedor, un grande salottu cù un piano, un bar, una coberta di vista, un ponte di soli, una biblioteca è un petit gym. Tutti i stateragni sò suites è ognidunu hà una vista di u mare, una sala di assicuranza, in u so bagnu, un televiziu di tela fissa, armarii è un mantellu.

U navi tenu una flotta di zodiacs a bordo è l'equipaggiu di snorkeling, invece cum'è un capu di spedizioni chì anu un ornitoloogru, un biologu, un naturalistu, un geologu, un antropologu sociale, un capu di crucero è un capu di expedizioni. Stu viaghju serà dirigitatu da u cofundatore di Zegrahm Expeditions, Mike Messick.