Associazione Internaziunale di Cruise Lines

L'Associazione Internaziunale di Cruise Lines (CLIA) hè l'associazione più grande di crucero di u mondu. Hè a missione hè a prumuzione è espansione di cruising. À quellu fine, i membri di l'industria di crucero di CLIA composti di 26 ligne di crucero mercatu in l'America di u Nordu. Opereghja sott'à un accordu cù a Cummissioni Maritimi Federali sottu a Cunfigurazione di u Navigazione di 1984. Hè sirviziu ancu un rozu di cunsigliu impurtante cù l'Organizazione Maritima Internaziunale, chì hè una agenzia di e Nazioni Uniti.

CLIA hè stata fundata in u 1975 com'è una entità sustinibule crucero. Fusiona in u 2006 cù a so entità sorella, u Cunsigliu Internaziunali di Cruise Lines. L'ultima organizzazione hè stata implicata in questi regulatori è di pulitica pertendu à a cruise industry. Dopu à a fusione, a missione di CLIA s'hè sviluppata per inclusa a prumuzione di travagliu di crucero salvatore salvatore è sanu; agenzie d'agenza di viaghju è educazione è l'urganizazione di u sensu di u publicu nantu à i beneficii di u viaghju di cruise.

Amministrazione

L'oficina di Florida di CLIA cuntrulisce l'associazione executive partner è sustegnu, relazioni pubblici, marketing è affaranza. Cruise Lines International Assn. 910 SE 17th Street, Suite 400 Fort Lauderdale, FL 33316 Telefunu: 754-224-2200 FAX: 754-224-2250 URL: www.cruising.org

L'Uffiziu di u Washington DC di a CLIA vestra i sughjetti di l'affari tecnichi è regulatori, è ancu di l'affari pubblichi. Cruise Lines International Assn. 2111 Wilson Boulevard, 8th Floor Arlington, VA 22201 Telefon: 754-444-2542 FAX: 855-444-2542 URL: www.cruising.org

Membru Lines

E ligami membre di CLIA include Amawaterways, Cruise Lines americane, Avalon Waterways, Azamara Cruises Club, Cruise Lines Carnival, Cruises, Cruises, Cruises Crystal , Cunard Line, Line Cruise Disney, Holland America Line, Hurtigruten, Louis Cruises, MSC Cruises, Norwegian Cruise Line, Cruises Oceanía, Cruises Paul Gauguin, Cruises per Pearl Seas, Cruises Princess, Regent Seven Seas Cruises, Royal Caribbean, Seabourn Cruises, SeaDream Yacht Club, Cruises Silversea, Uniworld Boutique River Cruise Collection e Windstar Cruises.

Cumpagnia

More than 16,000 agenza di viaghji pussede un kind di affiliazione CLIA. CLIA prupone 4 livelli di certificazione per i agenti. L'addevi in ​​CLIA Trainings offerenu i corsi in tutti i Stati Uniti è Canada durante l'annu. Ogni opportunità ponu esse dispunibili nantu à studià in ligna, prugrammi abbunati, viaghju internu è u Cruise3sixty Institute Track. Cruise3sixty, tinutu ogni primuvità, hè l'attuali di u succorsu di l'agente d'urganizazione è u più grande show of its kind.

I cirtibici dispunibili per i agenze di viaghju include Accredited (ACC), Master (MCC), Elite (ECC) è Elite Cruise Counsellor Scholar (ECCS). Inoltre, i Cunsigliu di Cruise pò aghjunà una Designazione Specialista di Crucero di Lune (LCS) à i so certificazioni. E l'amministratori di l'agenzie sianu eliggiuti per avè acquistatu l'appillazioni accaditivi Cruise Manager (ACM).

Programmi, Goals and Benefits Addiziale

U prugramma di l'Organizazione di Executive Partner prumove l'allianzii strategichi trà i membri di i ligne di crucero è i provee di a industria. A cuuperazione resultanti favurizeghja un scambiu d'idee, novi impieghi e ingaghjamenti, pussibuli d'accadenza è una mellura generale in satisfaczione di passagerii. Limitu à 100 società, i Partners Executive Partner include portu di cruciere, cumpagnie di GDS, ditaglii di cumunicazione satellitari è altre cuntrattu intimamente involutatu in cruising.

L'uggettu di i membri CLIA sò assai faceted. L'urganizazione cerca di avanzà, prumove è expandie l'esperimenti sicura è amusera di crucero cù i passageri è a splutazioni. Ogni objettivi include a minimizazione di l'impacte à l'ambiente è di i navi di crucera nantu à l'oceani, a vita marina è i porti. I membri anch'elli anu circatu di aderiscenu è guidanu l'aiutu per migliurà e politique maritali. Suggerimentu, CLIA hè di scopu di sustene a sperienza cruciera sicura, responsibile è giacca.

CLIA hà ancu com'è l'obiettivu l'espansione di u mercatu di crucero. Hè un mercatu cù impurtante ecunomicu significativu, è un contribuente principalu à l'ecunumia di i Stati Uniti. Sicondu i studii di CLIA, a compra diretta da e crucero è i passageri di passeggeru alcunu casi 20 milioni di annu. Ddu figura hà custruitu più di 330 000 postu chì pagonu 15.200 millioni in salari.