7 Cose da sapè in Crucera Durante a Tempura d'Uraganu

Quandu i famìglie prutettinu di vacanze, assai cunzidiravanu di lassà terra stanca è piglià un crucero caribbean Chì ùn anu capitu ùn si capisce chì a stagione di l'uraganu ghjunta o 1 di ghjugnu à u 30 nuvembre.

Pensate di piglià un crucero caribiciu quellu estiu o ombra? Eccu ciò chì avete bisognu di sapè:

1. L'uraganu di l'uraganu 2017 pare com'è esse tipicu. A maiò parte di l'esperti anu preputiendu chì a stagione d'altru annu duverà un numaru tipicu d'uragani .

Questu significa chì si spetta di esse circa l'esempiu di l'annu passatu, chì era ancu tipicu. Una stagione tipica aghjunghje 12 timpeste tropiche cù venti sostnuti di 39 mph. In media, sei volte à l'uragani cù i venti alcune 74 mph o più grande, è trè sò più grandi uragani di a categoria 3 o più altu cù venti sostnuti di almenu 111 mph.

2. U tempu più rischivule per esse in u Caraibicu hè di mese di settembre. Ti piace à prutettore? Evite u 10 di settembre, quandu, storicamente parlante, hà statu una tempesta chjamata in u Caribe in quellu ghjornu ogni annu per i primi decades.

3. Pudete tombà un trattatu veramente fantasticu. I megliu offerti sò tipulamenti per i viaghjate in u pianu di trè mesi di stagione d'uraganu, d'aostu à ottobre. Per u più maiò di risparmià, aghjustate à ghjugnu è cercate l'offerte di ultimu minuti da e crucero. Aghjunghje: u 10 di Settembre 2017, u Hurricane Irma hà fattu a terra à Florida.

4. Ancu s'ellu ci hè una tempesta, hè assai improbabile di sperienza direttamente. A diversità di i resorts è l'ospiti, un criatore pò agisce u so cursu per evità una tempesta in capu in a so direzzione. Per questa causa, hè una scelta bona per una vacanze caribe durante a tempesta di l'uraganu .

5. Ùn pudete micca avè l'itinerariu chjucu. Mentri è pocu scarsi per una linea di crucero per annunzià una vela, riservate sempre u dirittu di fà cambiamenti.

(Questu hè veru ùn importa micca o quandu site cresce.) In ocasioni una tempesta forcà un navi per miss un portu o scambià l'ordine di e altri prugrammi, chì hè impurtante per sapè s'ellu avete riservate a vostra spassighjate cù l'operaurati indipendenti. Oltremente, una tempesta chì avarà à u vostru portu di a casa pò causà a vostra crucera per esse cut short o allargata da un ghjornu o ancu dui.

6. Avete da pacà i rimedii di a malatia marina. Mentre chì un navi pò rinvià una tempesta o cambia u cursu per evitari unu, pudete ancu avè avutu qualchì acqua rassu. Ci hè parechje modi per evitari è trattà a malatia di u mare è avete megliu esse sicurizmu chì dispiaci.

7. Ne hè bisognu d'asseguranza di viaghju. Hè relativamente prezzu è ùn solu ùn protetta a vostra inversione, ma ancu prughjettanu peace of mind. Assicuratevi di cumprà una pulitica chì cumporta a cobertura di l'uraganu . Ricurdativi, una tempesta affucà più di solu u cruise stessu. Una bona pulitica hà da coperà i gastos supplementu incurrue si una tempesta influenza i spazii di viaghju o cundizzioni di u viaghju di u vostru viaghju à u portu.