Una Guida Country-By-Country à l'Aiacciu Naziunali di l'Africa

Sè avete a planificà un viaghju à l'Africa , pò prublemi à voi chì avete vultatu in più di un postu, sese o dui spassii in u stessu paese o una visita di diversi nazioni. Spessu, e distanza trà e vostre destinazioni scelti serà grande, per esempiu, hè di 1.015 km / 1.635 km di Cape Town à Durban . Comu u risultatu, l'impegni pò piglià assai di u vostru preziosa ora di vacanze.

In parechji paesi africani, i strade ùn sò pocu mantinutu, per via di i viaghji più sopuli. In certi locali, i currenti u trafficu di corruzioni, l'animali nantu à a strada è e crescenti altri numerii aghjunghjenu à l'estressi di viaghjà cù l'auto- prendue e voli domestica una alternativa attraente. Se pensa di vuluntà internu, a megliu scelta hè spessu per riservà cù una aerolinea nazionale.

À l'internaziunale, i raciole africani anu una mala reputazione di salvezza, ma assai di elli (cum'è South African Airways è Ethiopian Airlines) ùn sò indistinutevuli di e prime aériani in termine di serviziu. A puntualità pò esse un prublema ancu, è i voci sò eventualmente annullati arbitrariamente, percive da saldà a bundanza di u tempu per piglià e ligne di cunnessione.

Per evitari l'inconvientenza di a vostra scola l'eleva di voi bustu prima di u vostru tempu di viaghju sceltu, pruvate vulà cù u trasportatore naziunale induve u trasportu possittivu di u pressu è privati ​​sò intruti in Africa.

In questu articulu, guardemu l'aerolinea nazionale per ogni paese africanu, in ordine alfabeticu. I rotti sò suggetti à cambià è deve esse verificatu cunzuderate prima di riservazione.

Paesi senza una aerolinea ufficiale ùn sò micca catalogati, ma avà, i trasportatori privati ​​pò esse dispunibuli.

Algeria

Angola

Botswana

Burkina Faso

Capu Verde

Camerun

Costa Eburna

Republica Democratica di Congo

Djibuti

Egittu

Eritrea

Ettiopia

Kenya

Libia

Madagascar

Malawi

Muritania

Mauritius

Maroccu

Mosambiccu

Namibia

Rwanda

São Tomé e Príncipe

Seychelles

Africa di u Sudu

Sudannu

Swaziland

Tanzania

Tunisia

Zimbabwe