Truvate in Angola è infurmazione

Italiana e Informazioni Turistiche

Angola Truvàci Basic

L'Angola hè sempre risposte di una guerra brutale civile chì ufficialmente finita in u 2002. Ma u so oliu, diamanti, bellezza naturali (è ancu dinò-bile) attraevanu viaghji di negocios, turisti è paleontologi.

Situazione: Angola si trova in Africa di u Sud, cun làricu in u Oceanu Atlànticu Suddu, trà Namibia è a Repubblica Democràtica di u Congo; vede u mapu.
Area: Angola cumporta 1,246,700 sq km, hè casi duppiu du grandu di Texas.


Capitale: Luanda
Population: À pocu più di 12 millioni di persone vanu in Angola.
Lingua: portoghese (ufficiale), Bantu è altre lingue africanu .
Religion: E credenzi indigene 47%, Cattòlica Rumana 38%, Protestante 15%.
Clima: Angola è un paisanu enormu è u clima in u nordu hè assai più tropicale chì in l'aridi in u sudu. L' epica di ghjuchina in u nordu ghjusta duveranu da nuvembre à aprili. U sudu si sparguglieghja chiuppi duie volte à l'annu, da marzu à lugliu è d'uttrovi à nuvembre.
Quandu sia: Avoidu a chiuvuta hè chjave di visità Angola, u megliu tempu per visità u nordu hè di maghju à uttrovi, u sud hè megliu da settembre à settembre (quandu hè più fresche).
Valuta: New Kwanza, cliccate per un cunversore di cambiu .

L'Attrazione principali In Angola:

Voyage à Angola

L'International Airport d'Angola: Quatro de Fevereiro International Airport (codice di l'aeroportu: LUD) hè solu 2 chilometri à u Sud di Luanda, a capital di Angola.
Avanzendu l'Angola: U visitori internaziunale sò ghjornu in l'aghjurnu principalu in Luanda (vede sopra). I destinazione diretta sò annunziate da u Portugallu, Francia, Britagna, Sudafrica è Etiopia. I battelli nòbbili sò fàcili per a liberazione nantu à l'airline nazionale TAAG è quelli parechji.
Pudete fà fà à Angola cù un bus da Namibia. Accustà per via di u territoriu da Zambia è a RDC pò esse sbagliata.
Ambaissades / Visas d'Angola: Tutti i turisti bisognu di visa prima di arrivà in Angola (è ùn sò micca boni). Verificate cù l'Ambassade Angolana u più vicinu per i schezii è i formi d'applicazioni.

L'ecunumia è a pulitica di l'Angola

L'ecunumia: a rapida crescita di u cummerciu di u prugramma hè guidatu da u so settore petrolifugicu, chì hà pigliatu l'apprufittatu di l'altu preziosi di u petri. A pruduzione d'ogghiu è e so attuali sustegnu cuntribuiscenu à u 85% di u PIB U boom di ricustruzzione post-postu è rispostitu di i pupulchi disbitati hà purtatu à i ritimi altri di a crescita in a cultura è l'agricultura.

A quantità di l'infrastruttura di u paese si trova sempre danata o sviluppata da a guerra civile di 27 anni. Restos di u cunflittu cum'è e minere di a tarra sposti estensi à a campagna, anche anche una paura apparentamente durabile hè stata stabilita dopu à a morte di u ribellu dirigentista Jonas Savimbi in February 2002. L'agricultura sussistenzia furnisce u sustegnu principalu per a maiò parte di u populu, ma a mità di u paese U manghjà sempre aduprà. Piglià solu i benefizièghjani i so ricche riprisentati naziunali - oru, diamanti, boscarii estensivi, pescati atlantica, è ingressi grossi di petrolli - Angola hà bisognu di implementà riformi amministrativi, aumentate a trasparenza è reduce a corruzzione. A corruzione, in particulare in i setturi extractivi, è l'effetti negattivi di grandi entrati di cambiamenti straneri, sò i principali sfidi à Angola.

Politica: Angolisi rimpriscia u so paese dopu a fine di una guerra civile di 27 anni in u 2002. A lotta trà u Movimentu Populari per a Liberazione d'Angola (MPLA), led by José Eduardo Dos Santos, è l'Unione Naziunale per l'Independenza Totale di L'Angola (UNITA), guidata da Jonas Savimbi, seguitava l'indipindenza da u Portugallu in u 1975. U pace praticà imminenti in u 1992 quand'ellu l'elezzioni naziunale, pero a lotta hà pigliatu novu in u 1996. Hè à 1.5 miliuna di viti pò esse persiendu è 4 milioni di persone spustamenti - in quartu quartu quartu seculu di cummattiri. A morte di Savimbi in 2002 finita a insurgenza di a UNITA è furtifichendu l'affissante di u MPLA. U presidente Dos Santos hà pussetu l'alizzioni legislativu in u settimana di u 2008, è annuncia i piani di sustegnu elezzione presidenziale in u 2009.