Una guida di i visitatori in u museu di i Terracotta Warriors in Xi'an

Esercitu di l'imperatore Qin

Hè statu dicenu chì andarè à Cina è si manca sopratuttu chì l'Armata terracotta hè sìmulu à andà in Egittu è faltà i Pirámide. In vista di l'esercitu di u primu imperatore di u Qin Shi Huang custodiantanu u so locu di u funerale è a prutezzione di l'ingressu à l'eternità da u cimentu di eterna di un prughjettu archeologu cuntinuatu hè certamente una di e più parte memorable in ogni viaghju à a Cina. U situ hè statu fattu un Patrimoniu Cultural Cumuniale Unesco di UNESCO in u 1987.

Situazione di l'Armata terracotta

Una visita a l'armata di terracca hè fatta da Xi'An (pronunzia "She-ahn"), a capitale di a provincia di Shaanxi. Xi'An ghjustu à u suduveste di Pechino. Hè vicinu à una volu à una ora, o un trenu di a pianificazione per l'oghje in Pekín, è hè faciule d'aghjunghje nantu s'ellu avete già visitatu Pekín. Xi'An hè a prima capitale storica di a China, hà fattu una cità primaria da u primu imperatore, Qin Shi Huang.

U Museu di Qin Shi Huang Terracotta Warriors and Horses hè situatu circa trenta à quaranta minuti fora di Xi'an in car.

Storia di l'Armata terracotta

A storie hè chì l'esercitu di terraccula stessu fù scupertu in u 1974 quandu certi agricultori fighjenu una bona. A so staggione cumminciò l'unearthing d'un enormu fede di funerali di u tumbu di l'imperatore Qin Shi Huang, u principiu di a dinastia Qin di fundazione chì unificava a Chine in un state cintrali è ancu stabilitu a basa di a Great Wall .

Hè statura chì a tomba hà 38 anni fà in custruzzione, di u 247 aC à u 208 aC, è utilizzava u travagliu di più di 700 000 conscript. L'impiraturi muriu in u 210 aC.

Caratteristiche

U situ di u museu hè spartutu à trè punti chì un ponu vede i trè pezzi chì a ricustruzzione continuata di l'esercitu hà fattu u locu.

Accustà à u Museu Warriors

Essentials

Tips per Visitar u museu Warrior