Una Introduzione à u Festival di Pasqua

U festivale di Pasqua hè unu di i manifestazioni più impurtanti in u calendariu isulanu, è mentri u paese d'Israele venerà spessu l'avvenimenti grandi di marcà a festa perchè esse una populazione giudaica chì si trova in u mondu, a Pasqua hè celebrata in u mondu sanu. U nome di a festa si stà vicinu da a dècta a pesta chì chjappia à l'Egiziani in a Bibbia in lingua ebraica, quandu i figlioli di primurie di ogni casa morse, solu à l'abitudini chì i stati di e portali anu marcatu cù u sangue d'un cordellu, per ellu chì u punizioni era passau.

Ci sò assai tradizioni chì avà hè assuciatu cù a festa, è hè un periudu di grande significatu per i ghjurnali.

Perchè u Festivale celebrenu?

L'urìgine di a festa hè chì marca i manifistazioni chì anu discututu in u Libru di l'Edicu induve Mosè ha purtatu l'Israeli fora di a so esclavitud in Egittu. Per esse liberate l'Israele da u ghjucu di i so duminii egiziani, hè dettu chì deci pesti sò stati mandati à attaccà à u populu egizianu cù a fini chì hè a morte di u primu nasciticu, chì hè quandu u Faraone spiccò da queste persone da a so esclavitud . Unu di sti cosi hè chì l'israelite abbandunonu l'Eggittu cusì rapidamente chì u pane in quellu ghjornu ùn avia micca u tempu d'amparà, chì ghjè per chì micca u pane levitu hè manghjatu durante a festa.

Quandu a Pasqua si trova?

A Pasqua hè un festività chì normalment cascata in a Primavera, ma cum'è queste hè decisu da u calendariu di u calendariu di più di u calendariu gregorianu, significa questu pò varià è esse generalmente in March o April.

In Israele stessu, a Pasqua hè una festa di sse ghjornu cù u primu è l'ultimi ghjorni chì sò festivi publiche, ancu chì ci sò altre situ di a fede ebbrei chì celebrennu questu com'è eventu di 8 ghjorni. In u calendariu judeu, u principiu di u XV di Nisan.

A rinunzzione di Chametz durante u Festival

Chametz hè a parola ebbreica pè u levamentu, è in preparazione per a festa di a Pasqua, tutti i zitelli levedati è di levitu, definitu cum'è cinque tippi di granu chì pò levanu a fermentazioni sò sbulati da a casa. Mentre chì a lege reghjuntu permette parechji quantità chì fermani, a maiò parte di e vacanze seranu limpiati è e scriviri fughjiti per assicurà chì ci hè quantunque pussibule sempre. Molti pirsuni anu ancu uttene utensili o veture chì vene in cuntattu cù issi grani in modu rigulari per a durazione di a Pasqua.

Alimentazione tradiziunali è cibo durante a Pasqua

L'alimentu più emblematicu di tutte tutta a Pasqua hè pane àzimu, cunnisciutu cum'è matzu, è questu pò esse affucatu in u lattu o l'acqua, o ancu pò esse cottu in un kugel per un manghjà in famiglia. Qualchi famiglia prutege di u puddu o cagiunatu da e vintulate verdura, cum'è u chispe è l'alchocchie, invece di Charoset hè un altru pranzu chì hè fatta fatta à imbulighjate frutti freschi o secchi cù nucelli, melore, spice è vinu. Per via di l'impurtanza di u matzu durante a festa di Pasqua, parechji persone anu da esse in u mesu prima di Pasqua.

Altramentu Tradizioni Passover

Una di e parte più impurtante di u festivale hè u sacrifiziu è, storicamente, quelli chì avianu e famiglie cumu abbastanza à cunsumavanu un cordellu sacrificà l'agnellu durante a dopu meziornu è in seguitu utilizendu quinu d'agnellu per u manghjatu à a sera.

I primi e l'ultimi ghjorni di u festival sò festioni publicani in Israele, è hè tradiziunale chì a ghjente ùn hà micca travagliatu durante issi dui ghjorni, è parechje persone anu passatu assai di questi ghjorni in prigaria o cù famiglie è amichi chì marcanu a festa.