Una Visione di a Pruvincia di Leinster

Leinster, o in Cúige Laighean irlandese , comprende i Midlands è u Sud-Est. I cumiti di Carlow, Dubline, Kildare, Kilkenny, Laois, Longford, Louth, Meath, Offaly, Westmeath, Wexford è finalment Wicklow fannu sta antica pruvincia. L'alcuna alcuna città di Dublino, Bray è Dún Laoghaire, ma ancu Drogheda , Dundalk è Kilkenny. I fiumi più impurtanti di l'Irlanda, Barrow, Boyne, Liffey, Shannon u fiumu à Leinster è u puntu più altu di 758 km di l'area hè Lughnaquilla (3031 m).

A pupulazioni hè sempri in cultura - in u 2006 hè stata cunduta à 2,292,939. U 52% di queste viaghjanu in u cuntenutu di Dublinu .

Storia di u Cuntia

U nomu "Leinster" deriva da a tribù irlandese di u laighin è a parolla norse stadir ("homestead"), indicazione di l'influenze principale di a storia antica - u Boyne Valley fertili è di Dublin Bay anu stati posti favuritu favurighjate da i tempi più antichi. U Re di Leinster, Dermot MacMurrough, invitò i mercenari Norman in Irlanda, cun iniziatu a cunquista cù Strongbow è i so successori. U "Pale Ingliżi" fù dopu localizzata in Leinster, facennu a pruvincia u centru di a vita pulitica è culturale. Quist'annu stillu veru, l'Irlanda hè centru in centru di Dublinu p'aspite i muvimenti di a decentralizazione.

Cosa da fà

Leinster hà parechje attrazioni chì sò trà i top ten visi d'Irlanda - da u passaghju di Trimestre di Newgrange e Knowth à u cumbugliu di Dublin City.

Hè da esse faciule facilmente un vacanze tutale in Leinster solu cù attivazione cum'è elementi cuntrastanti cum'è scuba diving, cumbattenti culturale, muntosi, cuncerti di roccia è diventendu alta culinaria .