Vespru d'annu in Messico

Ring in l'annu novu a Via Messicana

Sè vo vulete chjama in u novu annu in u Messicu, ci sò parechje scelte per ciò chì facenu. In i zoni turisti, molte hotel è resorts organizanu festas particulares. In autri cità chì sò menu turistici, truvate ogne chì avvisanu e crescente di festa di Natale novu è festone di balli. Pudete participà à una di questi selezziunati, o ghjustu à a piazza di u citadinu per apprezzà a celebrazione in a strada, chì prubabilizzari includeu petra, ghjuvannuli è sparklers, incù cinte amatori.

À mezzanotti, ci hè moltu chjuche è tutti cridenu: "Feliz año nuevo!" E persone abbraccià è fassi uceanu è fughjenu più petropolis.

A magi parte di u Mexicanu celebranu a vigiglia di u Novu à avè una cena di notturna di notte cù e so famiglie. Quelli chì vulemu parti sanu fora in capu. A festa più grande di u publicu hè in a cità di mexicanu induve un ci hè un grand festival di a strada in l'ultima nuttata di l'annu, cù festività chì centranu versu a grandi squadra di a cità, u Zócalo .

Certi palustrii di u Novu Messicu

Una tradizione di u Novu centru chì hè practiced in Messico è altri altri paesi in l'America Latina implica a fabricà un tipu di scarabeo o figurine fora di vestiti stati stuffed di ghjurnale o altru materiale. Pudete trovu oghje nantu à i stradelli longu in l'annu nantu à i rotuli di strada o tetti. Questi figuri rappresentenu "l'annu anu" (u vechju annu) è sò brusgiati à a mezzanotti cum'è cù un fucile, per signìfica a fine di l'annu è annunzià i maladie è dispiacimenti di u passatu à seguitu per esse in better annu per vene.

Alcune alcune tradusitariu è tradiziunale in u Mèssicu di u Vespiu di l'annu sò pensati à purtà a fortuna bona è i particulari esperimenti chì unu vulete avè l'annu à pocu annu. Eccu alcuni di i più apprezzati:

Eat doce uvasi cum'è u chjude à ghjucà à a mezzanine da u 31, è cum'è manghjate ogni unità faci u desideriu di u novu annu.

Vulete avè a bona furtuna in l'amore in u vechju annu? Piaccione bianche roba sottu à a vigiglia di novu. Per bona furtuna cù soldi, portanu nera.

Esperia viaghjà in l'annu novu? Scuprite u vostru bagagliu è pigliate pè un passaghju per u pezzu.

Justu prima di a mitjanità in a vigiglia di l'annu, aperta a porta di a so casa è simbulicamenti alcune u vechju. À a mezanotte, tufa 12 muniti nantu à a terra è i scorri à a casa per portà a prosperità è successu finanziariu.

Alimentari tradiziunali di manghjà in Eve di u Novu

U codice di bacalao, seccu salatu, hè un raffu d'annu in u Messicu. U modu più cumuni di preparalli hè un platu chjamatu Bacalao a la vizcaina, chì urigginari veni da l'Spagna, è cuntene i pumati, l'alivi è l'alcoba. A lentilla hè ancu cunsumata perchè elle si pensanu di portà l'abbundanza è a prosperità per l'annu dopu. Toasts sò fatta cù sidru spumante, è un punch di fugliale chjamatu cum'è ponche hè ancu populari, in fattu, a maiò parte di i nutizi tradiziunali di Natale Messianu sò ancu assai scelti per u Vespiu d'annu

In Oaxaca, ci hè una tradizione di manghjà barbini croccante chjamati buñuelos chì sò drizzled cun un xarruce di dolce è sirvutu à un pezzu di ceramica. Dopu avè manghjatu i dolci dolci, a ghjente fate un desideriu è rumpia u pranzu smasigatu nantu à u pavimentu o in un muru.

Questu representa una rotta cù u passatu. Stu usu persunale anu detta à a tradizione azteka circundendu Atemoztli, u seculu XVI di u calendariu aztè, è un festival especial in chì i pranzi, i petti è l'altri pratiche anu chjappu in modu di rumpiri cù u passatu è fà rendu fori novi nantu à vene .

U ghjornu di u annu

1 ghjennaghju hè una festa nazionale . Banci, uffizii di u guvernu, è uni pochi ci sò chjusi. Questu hè ghjenaralmente un ghjornu tranquillu, perchè i paesi recuperate da a festa di a notte previa. I siti archeologichi, musei, è altri attrazioni turisti sò aperti.

A più celebrazione in ghjennaghju

I celebrà ùn sò micca sempre! U 6 di jinnaru hè u Re di Ghjurnata, quandu i figlioli mexicanu ricevenu rigali purtati da i trè Re (Magi). Leghjite più nantu à festività è avvenimenti in Messico in jinnaru .

¡Feliz Año Nuevo!