Villa de Leyva

Villa de Leyva:

Chjamatu Villa de Leiva, Villa de Leyva, Colombia hè una cità di l'era coloniale a poca distanza di Bogotá, è un passaghju di ghjornu divinità noreste di a capitale. Hè ancu una scursioni per ghjornu di a fine, perchè durante u passatu di findi, i strati, i risturanti, i posti per sughjate è e butteghe sò in folla.

A cità hè stata fundata in u 1572 com'è Villa di Nostra Signora di Santa Maria di Leyva è si ferma assai questu quì.

E culleghji stampati, tetti rosteri, balconi è patichi privati ​​retenu a patrimonia.

Cumu truvà:

Creatu un munumentu storicu naziunale in u 1950ini, a cità hè una attrazioni populari è a casa di l'artighjani è parechje famosi Colombiani. Vede à sta mappa interattiva da Expedia per vede u autobus route da Bogotá à Tunja, a capitale di Boyacà, è da questu di colettivu , passani parechji paisaghjoli intriganti cum'è sti badlands à Villa de Leyva. U viaghju dura una quatru ora.

Eliminate vols da u vostru Bogotá o altre locu in Culumbia .. Avete ancu cercà per l'ospiti è l'allughjassi.

Places to Stay and Eat:

Hospedajes includenu hotele è hostellerie chì varienu da a so modesta, è altri, cum'è l'Hosteria Los Frayles à a custòrica è pocivale Hosteria Del Molino La Mesopotamia, un locu chì era quandu era un vechju mulinu di farina. Vede sta foto di u migliu di farinaghju di 400 anni.

Pudete puru decide di stà in una finca o una splutazioni. Assicuratevi di ferà a riservazione prima pè i fine di settimana in a staghjoni è pè e maiò di vacanze.

I toli offri favuriti lucali, scelte di fast food è culinaria internazionale. Ci hè ancu restaurants vegetariani, è si cunfittendu u to stomacu, pruvate qualcunu di l'offerte per i fastidiosi tipici di fast food da i venditi di strada.

Pruvate un prublemu lucale di una pastizzaria. Besos de mi novia sò un cunfittura di merengue è cunfettu chì si funnu in lingua.

Cose da fà è Vede:

Villa de Leyva hè una surprisa à quelli chì aspittàvanu di vede densità di a furesta è di muntagnoli. A strada di Bogotà viaghja per i vaddi verdi è verdi, voltu à Tunja in un clima più sicetu. Hè una maraviglia à visitatori chì variate differenzi ecologichi è climatichi in u paese.

In cità

I strade cobblestoned sò difficiuli di cavallu nantu à l'appughjate, ma pristendu à passeghjime à vede l'architettura coloniale di case biancu cù i so persighjate di lignu, porte è balconi.

I balconi vallenu a studia. Ci hè diffirenzii frà elli, ma cumminenu a so caratteristiche di legnu, generalmente dipinciutu verdi o un culore scuru, decoratu cù i pianti, sopra rigali è fiori. Bougainvilleas è gerani sò un piacevule coloratu. Parechje di e porte frontiere sò enormi, cù tagliati per l'occupazioni di u propiu di u patronu o di u statu.

Fighjate à i curati. Crianza in veru tradizione spagnola, offerta à massi di pianta, fontane è rossi medaschi à scappari di u caldu. Certi sò sti cuntenenu di galerie d'arte, cusì sceglite di scaccià l'articulu di u locu.

A funzione più distintiva di Villa de Leyva hè a piazza enorme cobblestoned in front of the church parroquial. A piazza Mayor hè u più grande di u so tipu in Venezuela.

  • Per una vista di a cità è di l'area circundante, piglià u percorsu è a rochettulaghju à i stati di Ghjesù, bracce disposti per prutege a regione.
  • Pigliate un cavallu nantu à a cità. Ci hè più faciule ch'è i cammelli i pavimenti è avete qualchissia una idea di u trasportu cum'è i seculi.
  • Se vulete ceramica, visitate Raquirá, induve i pieni sò lucali da e donne di a cità.
  • Foto di u Area:

  • Infiernitos - un observatori astronòmicu pre-Chibcha, induve epposti sette funichi altri sò l'unichi pirsuni rimanighjate di una cultura sfruttata. U situ hè di quattru mità di Moniquira.
  • Monasteru di Santo Ecce Homo - custruitu da i fossili da l'aria è hà stallatu in belli paisoli

    Se tenete dubbii o cumenti nantu à Villa de Leyva, postu nantu à l'America di u Sudamerica per u Forum di visitanti. Sè ùn avete micca esse un usu ricunnisciutu, avete bisognu di registrà, ma hè facilitu è ​​gratis.

    Buen viaje!