Vini di Roma in Sabine Hills di u Laziu Nordu

Vini per Scopre à Sabine Hills, à u nordu di Roma

A menu d'una noratu à nordu di Roma, unnora scupertu da u turismu maschile, si trova una regione verde è fertili chjamatu Sabine Hills. Quì, u vinu (o ancu l'oliu d'oliu) hè stata produta di millenaria è apprezzata in Roma antica. U fiume Tiber, chì ghjucate à a Capital, furnisce a cumpusizioni perfetta per u vinu. Oghje, anu sviluppatu un poghju di vignaghjoli boutique, grazi a passione è creatività di i so patroni.

Certi uva chì sò cultivati ​​quì pò esse inusual, ma sò stati risultati di un prucessu chì implica a rinascia di e variità tradiziunali italiani.

U guvernu italianu hà rignatu chì u vinu di Sabine Hills 'DOC' (denominazione d'urighjina cù u cuntrollu) hè una mezcla di u Sangiovese è di u Montepulciano per u vinu russu è Malvasia è Trebbiano per u biancu. I vignaghjoli indiè ancu pruduce altre blende di e raghji di u centru principale di u talianu è ancu una cullizzioni di vini d'un vinu. A visita à sti cantine di Sabine Hills hè una maraviglia maravigliosa è l'uppurtunità di esse tistimuniatu cumu u vinu hè fattu di manera naturali nantu à una scala limitata, in un bonu ambiente. Tutti i vini pò esse acquistatu in cantine.

Tenuta Santa Lucia
Via di Santa Lucia, Poggio Mirteto

I vini di qualità sò prudutti in Tenuta Santa Lucia nantu à 111 Acres di terra. In più di i vini DOC Sabine Hills, stu cantina pruduce ancu un vinu d'una sola uva, inclusi Syraz, Sangiovese e Falanghina, u uva tradiziunale bianca da u sudu.

In u cantina, ci sò quassu 400 barcicelli (btiilli petri d'altri bariati) è una quantità di bòcciuli enormi, tradiziunali talari italiani. Ci hè ancu un mini-museu chì anu vistu l'uttine di vignaghjoli antichi com'è presses timberi, tinedi è barili da almenu 100 anni fà.

Colli Sabini
Via Madonna Grande 18, Magliano Sabina

A cantina hè in fattu una cooperativa di i pruduttori di vinu pocu local. À Colli Sabini sò dedicati à pruduce i vini di Sabine Hills DOC, è sò stati primi vignaghjoli in a zona per esse garantitu questu "segnu di qualità", quella di u 1970. A più recentemente, a cantina di Colli Sabini hà iniziatu una scelta interessante di grappa, basatu nantu à a distillazione di uva chì sò digià utilizatu per pruduce vinu. A pruduzzione di u grappa hè pruvata assai riescita è avà qualchi varietà hè anziana in bives di rourevule per un gustu più suave.

Poggio Fenice
Via del Pereto 16, Rocca Sinibalda

In u 1974, un agronomu esplicitu chjamatu Colin Fraser caderu in amuri cù a regione è hà principiatu un vignetu vicinu à a Village di Rocca Sinibalda. Oghje, a vigna hè stata in manu di una famiglia Italiana di vignaghjoli. A so passioni hè di pruduce vini pocu cumuni, cumpresa Verzellino chì hè vinu biancu fatta da Sangiovese u rape rosse è rosariu Cardellino . Di sicuru, i variità più tradiziunali, cum'è Sangiovese è Montepulciano, sò ancu presentati.

Sabine Hills Produttore Tours

Wine Tours Roma ripiglià i Travette di l'addevu di Sabine Hills cum'è inglesi chì includenu pick-up è torna u serviziu à l'Estazione Fara Sabina (39 minuti da Roma Tiburtina stazione ferroviaria).

Un tour di a cantina, tour d'oliu d'oliu, o una visita à u Sabine Hills pò esse facilmente faciutu cum'è un viaghju di ghjornu da Roma .

Comu accadarà à Sabine Hills da Roma

Fara Sabina hè a stazione di stazione principalu per esse espluratta i cantine di Sabine Hills. Un trenu direttu depuisce ogni 15 minuti da diverse stazioni in Roma (Ostiense, Trastevere è Tiburtina) à l' estazione Fara Sabina-Montelibretti . À l'estazione di Fara Sabina ci sò buses à Magliano Sabina è Rocca Sinibalda. Per Tenuta Santa Lucia solu, l'estazione più cercana hè Poggio Mirteto .

In car, piglià a via di Roma-Firenze (A1) per Fiano Romano, andà dopu à seguità a Rieti è a Via Salaria, è da à Poggio Mirteto è a Rocca Sinibalda. Per Magliano Sabina, ci hè una sante nantu à a strada di Roma-Florencia.

Questu articulu hè statu scrittu da Guido Santi di Wine Tours Roma, visita di l'addevu in u coline di Sabine, vicinu à Roma.