Visas Turistice per i Peru

Se viaghjate à u Peru com'è turista, ci hè una bona casu chì ùn devi micca bisognu di dumandà a visa di prima di casa. Molti turisti ponu ingressu à u Perú cun un passaportu validu è una Tarjeta Andina di Migrazione (TAM) , secondu di a so naziunalità.

U TAM hè una forma simplice chì puderete cullà è sàppiate nantu à u pianu o in un passaghju di cunferente prima d'entra à u Peruviu. Ùn avete bisognu à vultà in una ambaudada o cunsulata per uttene u vostru TAM.

Una volta avè ottinutu, cumpletu è entrustatu à l'uffiziu di a fruntiera, u TAM dà dretu à una stima massima di 183 ghjorni in u Perù. L'ufficiu di a fruntiera puderanu decide di dà di menu di 183 ghjorni (nisunu 90 ghjorni), perchè dumandate u massimu se necessariu.

Quale hè bisognu di visa per u Peru?

I cittadini di i seguenti paesi (urdinatu da u cuntinente) puderanu andà in Peru cun una simple Card Andina di Migrazione (cullata è cumplita quandu ingressu à u paese). Tutti l'altri naziunalità devien appliendar una visa turistica per l'ambaisa o cunsulatu prima di viaghjà in Peru .