Visità Alet-Les-Bains

Informazioni trasporti essinziali per Questu Spiaggia di Southern Spa

À circà un locu per rilassate è si alluntanatu da ellu, ma è cercati à parechji siti più interessanti in Europa? Pigliate una vista più vicine à un paese di pocu più di 500 pirsuni cù un spasore termale, un hotel di lussu chì sia un prezzu di prezzu, abbaye d'abbey evocativu è un centru medievale pocu but impughente.

Benvenuti à Alet-Les-Bains, situatu in una regione chjamata Razés trà Limoux è Quillan in Cathar Country.

L'Alet-Les-Bains hè bella in a righjoni di u fiumu di Aude in un piattu chjaru inturniatu vicinu à a muntagna, 26 km (16 chilometri) à u sudu di Carcassonne nantu à a strada D118 è situata 7 km (vicinu à 4 chilometri) di Rennes le Chateau .

Villages d'Alet-Les-Bains

In u 813, Alet era a sedia di una abbazia fundata da Béra, Viscount of Razés. I ruchi vi vede sò i restani di l'espansione di u seculu XII è includenu a Cattedrale di Notre Dame . L'abbey era distruttu in e guerri religiosu chì circundava u purgamentu Cathar è quasi pratiche tuttate da questu. L'uffiziu turisticu hè vicinu à l'abbey ruins è qualcunu puderà di vultà in daretu, ancu quandu chì pare avanti tuttu hè chjusu.

U storicu pòpulu di Alet-Les-Bains includenu una bella piazza medievale ch'ùn parechji tradiziunale (è ben ricamente restaurati), cum'è quellu chì Nostradamu era stissu avivanu. Ci hè un ristrettu ristrettu in a piazza.

L'acqui di primavera di u spa sò reputazione di esse bonu per u trattamentu di i disordini digestivu è di l'affligiunità metabolichi (pensanu l'obesità, a diabetes, gastrite è cululita). Qualchidunu dicenu chì Carlomagnu hà pigliatu un caprettu per i so misgi digestivu. Ancu s'è ùn avete micca ottenevule à u spiagge, pudete cumprà Alet l'acqua minerale per sughjireghju u coddu.

Mentre chì tù sì in l'area, v'interessa visità i più boni di castelli Cathar , di sicuru, è ancu a cità di Carcassonne è Rennes le Chateau.

Alloggi in Alet-Les-Bains

Una bona scelta per quelli chì vonnu avè visitatu Alet-Les-Bains hè l'alloghju à l'ospitiera rispetu è bonu. L'Hostellerie de l'Eveche fù apertu in u 1951 in l'anticu Palazzu Episcopali, restauutu à u so statu à l'epica di l'Avia. Hè sottumessi varias restaurazioni postu è hà un bonu restaurant cù a culle di a righjoni run by chef / patrice Christian Limouzy.

L'altru alternativu per quelli chì vonnu puderà allughjà una casa per un perdu più tempu hè a ghjallina citatina (casa di vacanze).