Visita l'Aglientu di Cambogia per un Splashing Good Time

Bon Om Touk, Celebrazione di Fiume Trieste di Cambogia - a mità di Novembre

U Festival di l'Acqua di Cambogia (diversamente scritta in u Khmer originale cum'è Bon Om Touk , o Bon Om Thook , o Bonn Om Teuk , o Bon Om Tuk ) si fa un annu, annantu à a luna di u mesu buddista di Kadeuk, u 12 ghjornu di u Calendario Lunar Khmer (in regnu in November). Hè celebrà una maiuranza naturali: u flussu di riversu trà u Tonle Sap è u fiume Mekong.

Per a maiò parte di l'annu, Tonle Sap saldrà in u fiume Mekong. In ogni casu, quandu l'ora di staghjoni ghjugna in u giugnu, u Mekong s'arrivela, rivertitu u flussu di abbandunà acqua à u lavu, aumentendu a so dimensione di deci. Quandu a tempesta chiuvca finisci in u Novembre, u Mekong chjosa una volta, permettenu chì u regiu di retrocede novamente, sughjendu l'acqua di u Tonle Sap in u Mekong.

Questa attrazzioni naturala hè cilibrada in Cambogia cù trè ghjorni di festività, desfunnateu fluviale, razzi navali, pirotecnia e merriment generale, se l'autorità ùn anu micca annulatu e celebrazione (secondu cunniscenu da fà).

In quantu à u calendariu gregorianu, Bon Om Touk hè in e seguente date:

2017 - u 3 di nuvembre
2018 - u 22 di nuvembre
2019 - 11 nuvembre
2020 - u 31

Anu Gràve à u fiume

Dopu cusì, Tonle Sap hè un focusu principalu di vita per quelli cambogiani. Hè una fonte di sustenevi per i pescadori è agricultori - hè riccu à i stati di pisci, è i diposti di piuma di l'inundazioni fertilizzanu i campi.

No wonder Camboggiani anu celebrated Bon Om Touk for centuries - hè una manera di rinvià u fiumu chì ci hè datu.

Bon Om Touk data di u 12 ° seculu, à u tempu di u re di Angkorian Jayavarman VII. U Feste di l'acqua fu cilibatu da l'Armia di u re di a splutazioni di a staghjone di pesca cambogiana; i festività fluviale sò destinati à mantene e divinità di u fiumu felice, assicurendu una vintu fugliale di risu è pisci per l'annu per venite.

A storia competing cunferenseghja chì Bon Om Touk era un modu per u Re pè preparà a so armata per battaglia. In Bayon vicinu à Siem Reap è Banteay Chhmar vicinu à a fruntiera tailandese, battelli navali anu sculpatu in i stonulsi, affissà i barche ùn sò micca assai diffirenti di e barche cume i razza in Tonle Sap l'oghje.

Trè cerimonii sustene a celebrazione di Bon Om Touk:

Celebrazione di trè ghjorni

Bon Om Touk dura trè ghjorni sani. Molti migliori sò cunghjunghje in Tonle Sap, e comunità sanu à ghjunghjenu in massa per ingrandà i so barche in cumpetizione.

A ghjente vinia da parte di larghezza è larga per unisce a festa. Scola hè chjesa, è a maiò parte di i travagliadori partenu di vacanze.

Avanzati di un milionu Cambogghini riune à i banca di riviera per celebrà; quelli chì ùn ponu truvà ghjunghjuli d'abitudini sò spessu dispusizione per e strade!

I battelli di corse culleghje sò sensu i astri principali di l'avvenimentu. Hà scelte di pittura di brillanti, spessu cù l'occhi pinti nantu à a proa per pruteggerà u malu. I battelli maiori sò più di centu pezza, incù credendu cù quaranta ricechi.

A u cuntrariu di e razzi navali in Ovest, l'equipaghji di vapuri Cambodiani face à fronte. Molti barbii di barca sò cumplementati cù una dama vestita di culore à a proa di ballu à u battellu di i tamburi.

Per i primi dui ghjorni, i razzi sò disposti cun duie barche cume, cù a grande corsa chì succideva in l'ultimu ghjornu, quandu tutti i barche corsi à u fiumu per competizioni.

Mentre chì i cuncurrenti parenu à cumpete in u mità di u fiumu, a riviera di u fiumu prupone cun l'equipaghjanti di barca praticanti per a so curretta regina, chì facenu un manifestu brillanti cù i so vistiti di culurite affiziunati cù logoti di i patruna.

À a sera, a festa cuntinueghja cù carnaghji, musicisti tradiziunali è dances.

Un ambiente di carnaval santevole per a durazione di l'Aglientu Uriable - a mancanza è a mancosa sopra à e carru, i bandi pop khmer entretenu e muntagne, è e fiumi sò embiu in a capacità cù punters cheering their boats preferiti.

Dunque vai

I festi sò à i più diverti in a capitale. In Phnom Penh, pudete unisce à i ghjochi in Sisowath Quay frontiere u fiume Mekong, ma attente à u picculu travagliu.

Chì hè quellu chì hè quellu chì hè megliu à esse in u spessu di l'accionamentu? Vede u barca prucede da a terrazza à u Club di Correspondenti Strani in 363 Sisowath Quay - pudete piglià un bevande restu mentre possa una vista completa di e razzi di fiume.