Visitu a Queen Emma Summer Palace à Oahu

Un postu chì pocu pocu visitori à truvà in Oahu hè a Regina Emma Summer Palace. Hè nantu à u Pali Highway, circa quattru mille è 15-20 minuti di Waikiki.

Per i visitori chì si ponenu guidà à u Nu'uanu Pali Lookout , a Regina Emma Summer Palace hè u locu perfettu per mancu d'ombra nantu à u modu o quandu volte à Honolulu o Waikiki. Hè situatu à u Nuuanu Quartieru di Oahu.

Hanaiakamalama

U Regnu Emma Summer Palace hè cunnisciutu ancu Hanaiakamalama chì in haïai significa "criaturu di a luna". Hè dinò a parola hawaiiana per a Crucicla Meridionale chì hè visibile da altitudine altitudine in Hawaii.

À una elevazione più elevata chì Honolulu, u palazzu era utilizatu da a Regina Emma è a so famiglia cum'è una retroiezione da u caldu di u veranu di Honolulu è i so funzioni cum'è capi.

Regina Emma era a consorte di u rè Kamehameha IV chì era u quartu rei di u Regnu d'Hawaii è chì rignava da u 1855 à u 1863. Era ancu a mamma di u prìncipi Albert chì era mortu à a ghjovana età di quattru in u 1862 è quale parechji associate cù l'area nantu à u Kauai cunnisciutu com Princeville.

U palazzu fù custruitu in u 1848 è hè unu di i pochi esempi rimanenti di l'architettura revivalità greca in Hawaii. In uperazione originale di u businessman John Lewis è poi vendite à u ziu, rimminta di Emma, ​​Ghjuvane à Ghjuvanni II chì hà chjamatu Hanaiakamalama propiu a casa di a famiglia nantu à a Big Island of Hawaii.

Quandu Young hà mortu in u 1857, a casa era vulutu à a so nebbia, Regina Emma.

Dopu a morti di a Reina in u 1885, a casa hè vinuta à a monarchia hawaiiana è arriva. À u puntu di u principiu di u 1900 a casa hè stata minacciata di demolizioni, però, e figliole di Hawaii hà pigliatu u cuntrollu è restauratu a casa, cercatu è tornatu assai di u mobili uriginale à a pruprietà.

Figlioli di Hawaii

I Tours di a Regina Emma Summer Palace sò cummattiu da i docenti chì sò membri di i figlioli di Hawaii o di a so cumpagnia di Cumpagnia Calabash. Queste l'urganizzazione d'oggi anu una associazione chì cercanu 1.500.

U figlioli di Hawaii eranu fundati in u 1903 da sette figliole di missiunarii cù u scopu di "perpetuà u spiritu di l'antica Hawaii" è di priservà a lingua, a cultura è parechji siti storichi incù u Hulihe'e Palace in Kailua-Kona in l'isula di Hawaii .

I figlioli di Hawaii cuntenenu per gestionà i dui palazzi à questu ghjornu.

Palace Tours

Accogliu accumincianu à u Hall de Entree di u palazzu passendu à u Cama di a faccia, Parlone, Capo Room, Centre Hall, Edinburgh Room and Back Bedroom. Ddi sti chjusi sò numerosi pittura è ritratti storichi di a Regina Emma, ​​u rè Kamehameha IV, u so figliolu, u prìncipi Albert è à altri membri di a famiglia reale di Hawaii.

Ci sò ancu parechji pezzi di mutuali uriggini propiu di a Regina, cumpresu u so lettu, u cunfortu di u Principe, u so cantu di u grand piano è numerosi pezzi di koa furmazioni in legnu chì parechji sò questi articuli di Wilhelm Fischer, un burocrattu chjamatu chì u travagliu hè ancu trovi in 'Iolani Palace in Downtown Honolulu.

U palazzu cuntene macari numerosi colture di vestiti, ghjuvelli è rigali chì anu prisentatu à a Regina è u Re da i capi di stati straneri.

U palazzu si stalla nantu à 2,16 acres di u 65 ettari originali pussibule di a so regina. U palazzu di u palazzu vanu in spiegà i numerosi esempi di i vegetarii u vaghjime hawaii nuvuli è ancu e numerosi arbusti fugliali chì eranu i favori di a Regina. Ci hè ancu una piccula buttrega di rigalu chì includenu numerosi libri nantu à a Regina Emma è a famiglia reale di Hawaii.

Perchè u palazzu fù custruitu annantu à 150 anni fà è hè un locu storicu registratu, ùn hè micca cunsigliatu per quelli chì avianu difficultà camminate è scalendu ghjira. Se tenete una diffarenza, suggerisce chì avete cuntattate u palazzu in anticipu di a vostra visita cù a infurmazione ghjunghje sottu.

Situazione

Queen, Emma Summer Palace 2913 Pali Highway
Honolulu, HI 96817