U Centro Cultural Polinésicu è Mormonismu in Hawaii

1844-1963

Avete assai in u centru polinesia francese. I sò sempre cunnisciutu chì u centru era pussidia è operatu da a Chiesa di Ghjesù di u Cristu di i Santi di i Monti di iornu (chì i membri sò in sopra à popularmenti chjamati Mormon o LDS). Sempre sò cunnisciutu chì a maiuranza di e persone chì vede in i paesi, à u luau è di a notte di notte "Horizonte" sò studienti à l'adiacenti BYU-Hawai'i.

Chì ùn eru micca sapendu assai di parechji anni hè a storia di u Centru culturali Polynesiani (PCC).

Chì l'idea hè stata per fà i studienti di tutte l'Polinesia à l'università in Hawaii? Chì sò l'iniziu di u PCC? Cumu a PCC hè statu l'attrazione più visitante pagata in Hawaii?

Eccu una storia breve di u Centru culturali Polynesiani cume u Centru. Ai aghju saltatu di parechji pruduzzioni più elf-promozionale in a storia. Ciò chì hè lassatu, però, hè una storia prus fantastica di u Centru.

Missione impurtante di a Chiesa di Ghjesù Cristu in u Pacificu

À u 1844, i missionarii da a Chiesa di Ghjesù di u Cristu di i Santi di u ultimu dia travagliavanu ntra Polynesià in Tahiti è l'isule circundante.

Mortii ghjunghjenu à l'Isuli Sandwich (Hawai'i) in u 1850. Da u 1865, a Chiesa LDS avia compru una piantazione di 6000 acre in La'ie.

U Tempiu LDS in La'ie - principia in u 1915 è dedicatu à u Thanksgiving Day 1919 - hà attraversu più isulani da u Sud Pacificu.

Ntô 1920, i missionarii di a ghjesgia avianu fattu l'insignamenti cristiani tutti i principali gruppi isulani di a Polinia, per vive trà e persone è parlendu a so lingue.

In u 1921, La'ie s'hè addivintatu assai cosmopolitariu - cusì tantu chì David O. McKay, un giùvani capimachja ghjuvintu à una vira mundiale di e missioni di a Chiesa, hè stata pruvucata cum'è ellu hà vistu i figlioli di scole di assai razzii cunfidendu fidanzia à a bandiera americana.

Dicho incidentu ghjè oghje sottu un bonu murali murali sopra à l'intrata à u Foyer McKay, un edifici BYU-Hawai'i chjamatu in l'onore di McKay.

McKay priviligio chì una scola d'educazione suprana seria edificà in a cumunità petite per andà incù u Tempiu cumpiitu à settimana, facendu à La'ie u centru educativu è espirituali di u campus LDS.

L'Ecume College di Hawai'i - BYU-Hawai'i

In principiu u 12 di frivaru 1955, sottu a direzzione di cuntrattu è cuntinenti è artighjani, i "missionarii" custruìanu l'a scola McKay avia avutu decenni prima, u College di l'Ecole d'Hawai'i. A l'annunzie novu per u College, McKay predichò i so studii literalamenti influenzanu à i milioni di persone in l'anni avanti. (In u 1974, u College di l'Ecumezione diventò un campusu di branche di l'Università Brigham Young in Provo, Utah. Avà, BYU-Hawai'i hè una scola liberali di arti di quattru anni cù circa 2.200 studenti universitariu).

À u tempu di a visita di McKay à La'ie in u 1921, Matthew Cowley, finisce a so prima volta di u serviziu di missile in New Zealand. Dopu, hà sviluppatu un amore profundo per u populu Maori è altre persuniani. In u tempu, era ancu diventatu un altru capu LDS impurtante chì hè questu cun l'eroione di e culturi isulani tradiziunali.

In un discursu Cumpagnia dispunia in Honolulu, hà dichjaratu chì "hà vulsutu à u ghjornu chì u mo maistunu avanti in Nova Zilanda seranu un paesu pocu in La'ie cun una bella casa landca ... i Tonga anu un paese ancu, i Tahitiani è Samoani è tutti quelli isulani di u mari.

Origini di u Centru culturali Polynesiani

U potenzale di un cuncettu era ben stabilitu in a fini di u 1940, quandu i membri di a Chiesa in La'ie cuminciaru un hukilau - un festival di pisci cù luau festa è l'animazione polinesia - com'è avvenimentu di fundazione. Da u principiu, hè statu pruvatu immensamenti populari è provista l'inspirazione per a canusciuta "Hukilau", cume: "Oh, avemu da un hukilau ... induve a laulau hè u kaukau à u grande luau". I Busloads di i visitori si pudiani tramutà à La'ie in l'anni 1950 per vede l'istituti polinesi in u College di l'Ecume sulle u so "Panorama Polynesienne" - una produzzione d'autenti canzoni è dances di l'isula di u Pacificu.

Cowley ùn hà micca campatu per vede u so sete cumpiitu, ma a visione era stata pianificata in i cori di l'altri chì e cosecianu è u fortuanu in rialità. In principiu di u 1962, u presidente McKay hà autorizatu a custruzzione di u Centro Cultural Polinésiano.

Sapendu chì u prughjettu cumpletu furnia un impiegatu assai necessariu è significante per i studienti chì ghjuugnani in La'ie rurale, cumu aghjunghje una dimensione impurtante à i so studii.

U più di 100 misioneri di u travagliu di novu si uffrìu di aiutà à custruisce i 39 strutture originali di u Centro Cultural Polinésimu in un locu di 16 acre chì era stata pianificatu in u taro, a raghjilla indizia utilizata per fà u poilu di travagliu. L'artiglii qualificati è i materiali originali da u Pacificu di u Sudu si stà impurtatu per assicurà l'autenticità di i caseroni.

Pagina Avanti > A fundazione di u PCC è di Beyond

Oghje u Centro Culturale Polinésicu Opens in u 1963

U Centru Cultura Polinésiana apertu à u publicu u 12 ottobre di u 1963. In i primi anni, u sabatu era l'unica notte di u vignaghjolu à u Centre pudia sculaccià un grande abbastanza abbastanti per cumpagnie l'anfiteatru di 750 sedenti.

Dopu un tremendu boomu in a industria turistiche di Hawaii, in particulare, è apparenza promozionale à u "Hollywood Bowl" è in "Ed Sullivan Show" di TV, u Centre cuminciò à prosperà.

In u 1966, u Centru fu fattu in a pelicula Elvis Presley "Paradisu, Style hawaiiano".

À a fini di l'anni 1960, l'anfiteatru s'hè allargatu à quasi 1300 sedi. Villagers staged the evening show every night (except Sunday) and sometimes twice in a night to accommodate crowds of summit highs.

Espansioni di u PCC

Una gran espansione in u 1975 resuccaru è aghjunghjia u paese hawaiiu è aghjunghjenu una Marquesan tohua o cumpunimentu cerimoniali. L'annu dopu un novu amphitheatre, chì nowa assulisce quasi 2.800 visitatori, hè stata aperta è parechji altri abbinimenti anu aghjustatu à i terreni, cumprese u 1.000-sentinella Gateway Restaurant in u 1979. In u 1977, u Centru divintò l'attrazione d'u visitatore più alta di u Hawaii è i medichi annunzii di guvernu statali.

Parechji altre crescenu seguitanu in l'anni 1980: un misimu miscelu cristianu di u 1850 era; un bure kalou de 70 piedi, o struttura di culte fijianu, chì dumineghja u strettu nordu di u Centru; U museu di a migrazione; La carte di Yoshimura, una stile di u 1920 cù l'alti di l'isula; e paesi sfruttate tutti i paisani.

"Horizonte" è IMAX ™

I 1990 anu vistu una nova onda di produtorii di PCC impurtanti, tutti aspittàvanu d'assicurà chì ogni visita di ritornu hè una sperienza nova. In u 1995, u Centre introducesu un novu e excitanti ghjurnalisticu di notte, "Orizi, induve u mari siege à u celu"; una maravigliosa Film IMAX ™, "U Mari Bizantinu"; è Treasures of Polynesia, una piazza di e shopping di 1,400 metri annantu à una grande collezione di merchandise isulana.

Ali'i Lu'au Abbreva è Aghja Universal Praise

In u 1996, u Centru creatu l'Ali'i Lu'au, chì riceve i visitori nantu à un viaghju nostalgicu di a Polinia mentre à ghjunghje à l'alimentu tradiziunale hawaiano luau è di divertimentu. U lu'au hè stata premiata u "Hawai'i Award Hawai'i" di u Visitors & Convention Bureau "per a più autentica hawaiana luau. In u 1997, u Centre anu premiatu u Premiu O'ihana Maika'i da u Statu d'Hawai'i per l'excellence in u serviziu è a produtividade.

2000 è Allende

U cambiamentu di u millenniu hà purtatu più cambiamenti à u Centru cumpresu l'aghjunzione di l'IMAX ™ film "Dolphins", i migliori à l'entrata di fronte, i modificazioni à l'abitazioni di vendita cumerciali per creà una experience di più cumpiacente di più è più.

U Teatro Aloha hè stata rifurmata per manighjà funzioni di un gruppu speciale di 1000 o più. In risposta à l'estimulazione di satisfacazione visitante, e presentazione culturale era allungata à una ora per avè à i visitori più di sperienza. E, per dà più tempu di sperienze questu, u PCC hà introduttu "Libere in trè" chì permette un invitatu cumprà un bigliettu per un pacchettu è da turnà torna per duie dui ghjorni supplementu per affive in tuttu ciò chì pò esse missed the first ghjornu.

L'annu 2001 purtò l'iniziu di parechji cambiamenti à a fàccia di u Centru, cù più di $ 1 milioni in pezzi di u paisaghju di l'ingaghjamentu frontiale.

40 Anniversariu Hè More Changes

In onori di u 40 anniversariu di u PCC in u 2003, parechji più cambiamenti hà fattu per sviluppà a bellezza, a cultura è l'alloghji di tutti i tempi è sfondi.

Un novu entruportu davanti ponu accade un mini-museu chì mostra di artifacti di ogni una di l'isuli rappresentati à a PCC, in più di e replicate inculcati in manu di e diverse canoa di voyage utilizada in Polynesia. Una manifestazione cù u statu di moai di Pasqua di l'Isula di Pasqua hà apertu à scumpressà a rapprisintazione di u Triangulu Polinésicu.

È, hè statu un postu novu è novu aghjustatu per u premiu Ali'i Lu'au. U spettaculu torna in casa à u principiu di a PCC mostra in u Teatro Hale Aloha è detti canti è dances chì pò piglià un viaghju per l'Isule Hawaiian è in u core di i pòpuli di Hawaii.

Pudammu ciò chì Matthew Cowley penserà se pudia vede cum'è questu popolari i so "paesi pocu" sò oghji.

Era ragiunatu in elettu chì l'Aloha Spirit praticatu da i persone di a Polinia puderà esse infittivi è chì a so cultura è i tradizioni averia sopravvissimu si sò spartuti cù l'altri.

Pagina Sega> Visità u centru culturale poluisiale Avà

In u Centro Cultural Polinésiano di Laie, i visitori à Oahu anu a pussibilità unica di sapè nantu à a cultura è a pupulazione di a Polinia, micca di i libri, i filmi o di a televisione, ma da a ghjente chì era natu è vive in gruppi di l'isula di l'isula.

Polinéia - Sulu u nomu evoca l'imagine di l'isuli tropichi, a palme d'arbre, i cimi cristiani, e culturi exotichi, e donne bello è un omu forte di gattivu.

A maiò parte di a gente, però, sapi pocu annantu à Polynésie. In più di più di 1000 isuli situati in un triangulu da u New Zealand est à Pasqua è à u nordu à u Hawaii, Polinesia hà un territori più di doppiu di u grandu di i Stati Uniti cuntinentali.

À questu "U Triangulu Polistinianu" sò più di 25 gruppi di l'isula separati è di tanti parechji culturi cum'è truvate in ogni locu in a Terra. Alcuni di sti culturi sò datati casi 3 000 anni. Duranti quelli anni, i Polynesi di maestranza l'arti di a navigazione oceànica guidata da l'astri, u clima, l'acelli è u pesce, u culore è l'odeghjammi di l'oceanu è cusì più. Sta sapè in a navigazione hà permessu di miglià in questa vasta area di l'Oceanu Pacificu.

U Centro Cultural Polinésianu

Fundatu in u 1963, u Centre Cultural Poliinèsicu o a CPC hè una associazione non lucrativa dedicata à preservà u patrimoniu culturale di Polinesia è à scambia di a cultura, arti è articuli di i principali gruppi isuliani à u restu di u mondu.

U centru hè statu l'attrazione più visitante di u paganu di u Hawaii, dapoi l'espanzioni annuali di u guvernu statali.

Dopu a so apertura, più di 33 milioni di visitatori passanu à e so porte. U PCC hà furnitu i travaglii, l'assistenza finanziaria è i furmati per più di 17 000 ghjovani di più di 70 paesi diversi mentre attendu a Brigham Young University-Hawaii.

Comu una organizazione non lucrativa, u centu percentu di i rimpressimenti di u CPC hè stata utilizata pè operazione ogni ghjornu è à sustene l'educazione.

Pudete ancu leghje più di i sfondate di u Centru in a nostra caratteristica nantu à a Storia di u Centru culturali Polynicè è u Mormonismu in Hawaii.

I studienti di l'Isuli ri Ghjuvanza sò Cultura

Quasi u 70% di i mila di 1000 PCC sò l'Università Brigham Young University-Hawaii da l'isuli proprii rapprisentati à a PCC. Questi impieghi studianti sò travagliati à 20 ore à settimana durante u scu cursu è 40 ore à settimana in l'estiu, in accordu di e cuncordatorii di U Migliori è Naturalizazione di l'Umanu rigulamine i studienti straneri.

U Centro Cultural Polinésicu conta six Polynesian "islands" in un locu bellucciu di paisaghji, di 42 ettari chì rapprisentanu Fiji, Hawaii, Aotearoa (New Zealand), Samoa, Tahiti è Tonga. L'isula addiziale include u grandi statue mo'ai è l'abazia di Rapa Nui (Isola di Pasqua) è l'isuli di Marchesi. Una bella vaddi di laguna d'acqua fresca fatta à tuttu u Centru.

Iosepa : Voyage of Discovery

In u 2008, u Centru Cumplìu Iosepa : Voyage of Discovery. À u centru di a nova attrazione hè u canoe di Iosepa BYU-Hawaii, una canoa di voyage hawaiiana doppia casca, di origgilata originale è in a La'ie, Hawaii.

Quandu l'Iosepa ùn hè micca stallatu nantu à issi veli pedagogichi, sarà allughjatu in l'Halau Wa'a O Iosepa, o Iosepa, canoa, casa d'aprenu.

Ali'i Lu'au

Tuttu u premiatu Ali'i Lu'au si mette in un viaghju nostalgicu in u tempu per amparà è di u reale di u Hawaii è diventendu l'alimentu tradiziunale u ghjuvatu u divertimentu, manifestazioni culturali è serviziu cù l'Aloha Spirit in una bella tropicale scatula. Hè u più uruguale di u isuli.

Ha: Breath of Life

Ha: Breath of Life , hè u novu spectaculare di notte di notte di 90 minuti di u PCC chì cambiau l'espansioni longu di l'Orizzonti: Quandu u Mari Meets the Sky chì era statu un visitante favurite in u Centro Cultural Polinésu da u 1996. U $ 3 milioni di danzona utilizeghja un novu interessanti tecnulugia è cuncede un scopu novu ricustruitu in u Pacificu Teatru, un asfaltatu di 2.770 sei u focu di fiery, fontane brillanti, espansione multilevel è numerosi effetti eccezziunale.

Rainbows of Paradise Canoe Pageant & IMAX ™ Theater

U Centru ancu una tappa di Rainbows di Paradise canoa pageant attrazione culturale flottante è avvenimenti speciale à tuttu l'annu.

U PCC hè casa di u primu e unicu IMAX ™ Théâtre, cù Coral Reef Aventure chì si tocca i visitori nantu à una tour per i scetti di u Sud Pacificu è demoniu u so valore à u populu di Polinesia.

Laguna fugliale

Ogni uttobre, u PCC hà carattarizatu u so propiu spettaculativu di u Halloween, a laguna d'Haunted chì i visitori si piglia una canoa doppia cala per un passaghju di 45 minuti chì vera versu a legenda di a Madonna Laie, u spiritu impurtante è vindictu di una giovane donna vestita in biancu chì cascàvanu in la so sughjurnà dopu a tragedia di parechje anni fà.

Pacific Marketplace

U marcatu Pacificu face una sperienza di cumprinta cummirciali carcu di articuli poluisiali cusì boni d'una larga varietà di souvenirs, rigali, vestiti, libri è musica di artisani lucali.

Per più infurmazione

Questa hè una sintasa brevi di qualche di ciò chì u Centre Cultural Polinésianu hè di prupone. Se vulete sapè da più nantu à u PCC, verificate quessi altri elementi cose:

Pudete ancu visità u situ web di u Centru Polinésicu Culturale in www.polynesia.com o telefone 800-367-7060 per più infurmazione è riservazione. In Hawaii, invitu 293-3333.