Visitu u museu di Sultanatu di Malacca in Malasia

Brillante un Focus on l'Apugiu di Storia Malaise

Cumpratu à u 1984 à u 1986, u palazzu di u Sultanatu di Malacca hè una riimagina muderna di l' Istana (palazzu reale) chì deve esse statu quì nantu à stu locu in a cità di Malacca in u 15u seculu. U dissenyu di u palazzu - basatu nantu à l'inseriti di l'Associazione Histbrica Malasia è l'Associazione Artisti di Melaka - hè stasera di ripiglierà u Istana di u Malacca Sultan Mansur Shah, una struttura edificata in u 1465 è distrutta in 1511 attaccannu à e forzi portuguele.

A puntualità hè fatta da a fini di u palazzu à e mani di i putenzi occidentali; dopu à tuttu, Mansur Shah hà rignatu u stabilimentu di Malacca à l'altura di u so putere puliticu è culturale, è u Palazzu in l'attuale baschi in a gloria riflessa di questa età, quandu i malese (l'etnicità majorità in Malasia) eranu senza dubbbe.

Curva Di Tutti i ghjorni: Lea sta Storia Corsa di Malacca, Malasia per una vista di l'helicopteru di u passatu di a cità. Per un contexte supplementu nantu à a storia di u Malasia, leghje U studiu di a Storia Asiatica annantu à a Malaysia - Facts and History.

Una Replica di Long Lost "Istana"

L' Annals Malay , scritte à u 17u seculu, hè un documentu fundatuu per i malese di a regione, è parte di questu di a gloria di l'Istana in u ghjornu di Sultan Mansur Shah. "Eppo hè bella era l'esekzione di quellu palazzu", scrivi l'autori di Annali. "Ùn ci era micca altru palazzu in u mondu sanu cum'è".

Ma cum'è u Svedese hà custruitu in legno in lenza di in petra, nisunu Istanas survive da quelli ghjorni. Solu da u Malay hikayat (cronachi) pudemu aghjustanu l'estructura è l'apparizione di l'Istanas di maritu: l'architetti di u palazzu di u Sultanatu di Malacca drew da tali funti à creà l'edifiziu chì vemu in Malacca oghje.

U Palazzu di u Malacca Sultanatu hè un ediziu alargatu, di triplets, cunfurna 240 pies per 40 pies. Tuttu u Palazzu è fattu da a legnu - u teatru hè fattu di Kayu Belian ( Eusideroxylon zwageri ) impurtatu da Sarawak, mentri chì i terri fermani sò artighjani da Kayu Resak (boschi di i Genichi Vatica è Cotylluobiu ). Intricati motivi fiorali è botanichi sò sculpite in e pareti di lignu, indicative di u articulu tradiziunale di ukiran (woodcarving).

Tuttu l'edificu hè risuscitatu da u pianu per una seria di pilastri di lignu. Ùn sò micca imprezziati unità in a custruzzione di u palazzu; In u settore, u lignu hè sculpizialmente esculpido per inseme in a manera tradiziunale.

Malacca Wandering: Lee a nostra lista di Ten Things to Do in Malacca, Malasia per più attività in questu storicu. U nostru tour di malatia caminava ancu duverete un bonu scuperta di a cità.

Esibitù in u Palazzu Malacca Sultanatu

Per entra in u Palazzu di u Sultanatu di Malacca, puderete subirà a stazione cintrali in u primu livellu - ma micca prima di piglià li vostri scarpi è l'abbandunànti davanti. (U costume malincunia in queste robba bisognu di i vostri pezzi per a porta per pudè passà una casa, è ancu alcuni uffiziate impone u regule.)

A pianta piane hè custituita da parechji camere cintremente circundati da un corridor spanning the entire perimeter.

U corridor di fronte pruteghja dioramas di i sfarenti traduttori chì faciulevanu cummerciale cù Malacca in u so apughjatu: una seria di mannechi chì sò stati in vendita Siamese, Gujarati, Giavanese, Cinese è Arabi, tutti cù costumi peculiari à ogni gruppu. (I mannechi sò com'è stati stati abuluti di una magazzini dipartimentu: un tradatore siamese in particulare hà un visage cuncipitu è ​​u soru occidentali).

Altri ostiu nantu à u passadore di perimeterete fighjenu i capelli (curone) di i Sultanni di Malasia; l'armi utilizzati da i guerrieri malese durante u Sultanatu Malacca; di coccia è manghjendu i prudutti utilizati in quelli ghjorni; e attività recreativa di i malese in u 15u seculu.

Perchè una vista più apprezzata à l'espurtazione di u Malacca Sultanatu Palace, continuà à a pagina dopu.

A càmmara cintrali nantu à u primu livellu di u Palazzu Sultanatu di Malacca hè divisu trà a sala di u tronu è una mostra chì brilla u focu in a vita di l'héroe definitu di l'annali Malay, Chjappa Tuah. Questa hè una di e dui exhibiti biugrafichi maiori in u Palazzu, l'altru hè quellu di u nobleman Tun Kudu à u second floor.

E storie di Hang Tuah è Tun Kudu encapsulà i valori di a nubiltà malana di u so ghjornu - leali versu u so maestru nantu à tutti altri - in una moda chì pò pare micca anacronista à u museu d'altru.

Per esempiu, u più grossu di l'esebitu cù u Collu Tuah presta particular attention to his duel with his best friend Hang Jebat. A storia chì Hang Tuah hè accusatu di délinquantità à u sultan è cunnannati a morte, ma hè oculistica da u grand visu chì cunvince di a so innocenza.

Chjappa Jebat, u so cumpagnu spessatu di Tuah, ùn hà micca bisognu chì u Chjappa Tuah hè sempre vivu, cusì diriva amuck in u palazzu. Ralizziate chì solu u Chjappa Tuah hà qualificatu per ghjustificà Hang Jebat, u vizju revela u Chjappa Tuah à u Sultan, chì pirdemu Hang Tuah nantu à a cundizione chì ellu u so amicu rampaging. Chì ellu faci, dopu à sette ghjorni di brutali lotta.

Per d 'altra banda, a storia di Tun Kudu, a moglia di Sultan Muzzafar Shah, glurifiche l'"ideal" Malayu di u sacrifiziu propiu. In questu casu, u grandu viscuvaru di u Sultan Muzzafar Shah insistiu chì u so prezzu di dimissioni u so postu hè u matrimoniu cù a moglia di u Sultan.

Per fà una storia longa, Tun Kudu sacrifice a felicità è ripruviu u Sultanu à spuntà u grand visu. I so azzioni sò prediletti per u futuru di Malacca, cum'è l'avanti grandu visu (u so frère, Tun Perak) hè un visionario chì cunsulatesu u putere di Malacca in a regione.

Accadì à u Palazzu di u Sultanatu

U Malacca Sultanatu Palazzu si trova à i pedi di Saint Paul's Hill, convenientemente à a fine di un stradellu chì dirighjene direttamente da i ruvelli di a Santa Paul's Church à u livellu più altu.

A vicinanza immediata di u Palazzu Sultanatu cuntene à altri musei chì cubanu a storia è a cultura di Malacca è l'Sugèsanu: u Museu di Stamp, u museu islamicu di Malacca è u Museo di l'Architettura di Malacca.

Dopu avè travagliatu l'internu di u Palazzu, pudete sertà à l'escali centru novu è si dirighji dirittamenti per u "Spaziu Pruibitu" in tuttu u palazzu, un giardinu botanicu chì si prisenta à riplicà l'area reculitori manicurati riservati à u harmu di u Sultan.

Osservatori Must pay an entrance fee of MYR 2 (circa 50 centesimi US, leghjite u soldi in Malaysia). U Palazzu hè apertu tutti i ghjorni, francu i luni, da 9 ore à 6 ore.

Per più nantu à u paese, leghjite a nostra guida di viaghju di u nostru paese in Malaysia, o sceglite i nostri maiò ragiuni per visità Malasia.

Per vede a vita per un segmentu differenti di a sucità di Malacca, leghjite u nostru tour per Baba è u Museo di Patrimoniu Nyonya in Chinatown, o fate a nostra lista di stanzi odore di vista in u Chinatown di Malacca.