Vita Richmond Virginia Bar Vita notte è Vita notturna

Ancu s'ellu ùn hè micca a cità più grandi in Virginia, a capitale storica Richmond hà una populazione di più di 200.000, è una populazione metru di più di 1,2 miliuna. Un centru cummirciali è di u guvernu cun una ricchizza di musei excepte, parechji distrettu per a vendita è cene, è una populazione GLBT chì cresce , sta cità animosa nantu à a James River hà un pocu di bars gay famosu è di qualchi posti principali cù assai seguenti forte in a cumunità.

Ùn ci hè un vechje gay in Richmond, anche funky Carytown hè a zona induve hè più propensione di incrochcia à i folchi GLBT mentre i shopping, dining o bar-hopping. Cumu cuntinueghja à u livante, à u Ventu è u Centro di a cità, truverete qualchi di i principali città gay. E ancu s'è a scena d'intrattenimentu animatu chjamati distretti di u fiumu, Shockoe Slip è Shockoe Bottom anu ancu un pocu di notte è di restaurants, sò più hetero in termi di vita notturna.

Richmond Gay Bars è Club

U stabilimentu ghjugnu famosu di u centru di Godfrey (308 E. Grace St., 804-648-3957) hè solu una discoteca gay è u ristorante, è hè unu di e prime posti in l'statu di i discendenti, studienti di i scole di l'alcuni, è altre fugliali ecunomichi. Godfrey si mette in un divertimentu è di prumuzione di l'arricciate di l'11 di domenichi è anch'ellu ancu parechji partiti semittichii (Fridays Freaky, College Hump Nights, arrastanu cena di mostra, è cusì).

A multitùdine hè una cima di tutta a cumunità gay, assai mistica racialmente è accoglie l'omi è a donne di tutti l'età. E u bastone hè assai amichevule. A meza di u spaziu hè una chjera di ballu, cù l'altru settore un spaziu più barbaru è ristorante.

Solu un paru di blocchi allevu di Godfrey's, u gay salottu gay è restorante Barcode (6 E.

Grace St., 804-648-2040) prupone assai di i stessi revelers. Stu locu cunvivialu cun un longu bar è una zona di comedor cù cabine è i toli hè un locu divertitu per a karaoke o domenichi, martini madness after work on Thursdays, è in conversazione generale, crucera ligna, è mestieri. Tende a essiri più di un "sughjornu di a sera" chì Diu di Godfrey. I dui bars sò vicinu à u centru di cunventione di a cità è vicinu à molti cità è l'attrazioni.

Un pocu uccidintali di u centru di a cità, vicinu à u campus di Virginia Commonwealth University (VCU), truverete unu di i grandi discursi gay cù u Circolo (536 N. Harrison St., 804-353-9776), chì hè aperta solu nantu à I sàbbatu ma packs in enormi ghjente di l'omi è di e donne (oltre à 3 am) è prupone una multitude diverse raciallye. Ci hè una pianta di ballu grande assai.

U distrettu quandu u Carytown, alcuni dubbiulatu "Mile of Style", longu a so dragja principalu, Cary West Cale, hè casa di qualchi scambi famigliali cù mistressi maiori. Ci hè un cuddaru funziunate, lesbiche-centricu (ma allora) Babes of Carytown bar è restaurant, chì hè apertu à lunch, dinner, Sunday brunch è late-night druben - hè dancing, drag king shows, court volleyball, è un populu generale per l'amica).

E un coppiu di blocchi puderete truvà u canzone è l'elegante Secco Wine Bar (2933 W. Cary St., 804-353-0670), un locu adaciu per cuglià per vini distintivi (più di 30 da u vetru sò offriti), è di i farini dilutati è i charcuterie cù l'altri ferite.

In u locu di moddu è animatu di Shockoe Bottom, trovi vacanze festivu cum'è McCormack's Irish Pub (12 N. 18th St.), è a cafeehouse and bistro Urban Farmhouse (1217 E. Cary St.) sò posti piacevuli pà prufessi di drinks o cena.

Sè vo vulete visità a cità di u cullegiu progressiu è storicu di Charlottesville, fate l'ochju di u Guida di Gay di Charlottesville .