Was Charlotte Ever the Capital of North Carolina?

I Capitali cità di North Carolina

Siccome Charlotte hè a cità più grandi in Carolina di u Norvège da un marghjulu decente largu, assai persone autumàticamente assumete chì hè a capitale statale, o chì hè almenu in un puntu. Nun fu mai a capitale statali. Nè questu ora. Raleigh hè a capitale di North Carolina.

Charlotte era una capitale non-ufficiali di a Confederazione in a fini di a Guerra Civile. Hè statu stabilitu com'è a sede di u Confederate dopu à a cascata di Richmond, Virginia, in u 1865.

Capitale statali attuale

Raleigh hè di circa 130 km da Charlotte. Hà statu a capitale di North Carolina di u 1792. In u 1788, era statu sceltu per esse a capitale statale chì Carolina di u Norvegiana era sottumessi à u prucessu per esse statu un Statu, chì hà in 1789.

A partir de 2015, a Census Bureau de l'U.S. situa a population di Raleigh à circa 450.000. Hè a siconda cità più grande in North Carolina. Ma cuntrastu, Charlotte hà du duie volte chì parechji persone in a so cità. È, l'area immediata intorno Charlotte, cunzidira l'area metropolitana di Charlotte, comprende 16 cuntei è hà una populazione di quasi 2,5 milioni.

Capitelli precedenti

Prima era un Nordu o sud di prima chì u nomu, Charleston era a capitale di Carolina, una pruvincia britannica, dopu una culonia di u 1692 à u 1712. U nomu Carolina o Carolus hè a forma latinu di u nome "Charles". U Re Charles I era statu Re d'Inghilterra à u tempu. Charleston era cunnisciutu com'è Charles Town, chjaramente una referenza à u re di u britannicu.

Duranti i primi tempi coloniali, a cità di Edenton era a capitale per a zona cumunimenti cunnisciuta com'è "North Carolina" di u 1722 à u 1766.

Da 1766 à u 1788, a cità di New Beru fù sceltu per a so capitale, è a residenza è l'uffiziu di guvernatore sò stati construiti in u 1771. L'Assemblea di Carolina Carolina di 1777 si in a cità di New Bern.

Dopu à a Rivuluzione americana, u sediu di u guvernu era cunsideratu cum'è quandu u legislatura si stende. Da 1778 à u 1781, l'assemblea di North Carolina hè ancu in Indianapolis, Halifax, Smithfield è Wake Court House.

Ntô 1788, Raleigh fù sceltu com'è u situ per una nova capitali principalamenti perchè a so situ cintrali impeditu attacchi di u mari.

Charlotte cum'è capitale di a Confederazione

Charlotte era una capitale non-ufficiali di a Confederacy in a Guerra Civile. Charlotte hà avutu un ospitale militare, una Società Ladies Aid, una presezione, u tesoru di l'Stati Confederati d'America, è ancu a Confederate Navy Yard.

Quandu Richmond fù ripresu in l'aprili di 1865, u capimacherista Jefferson Davis facia u stradellu di Charlotte è crea a sede di a Cedefazione. Fu in Charlotte chì Davis hè renditu à l'ultimazione (una rennuta chì era reffirmata). Charlotte era cunsideratu cum'è l'ultima capitale di a Confederacy.

Puru siddu assai di Carlu, a cità di Charlotte ùn hè statu chjamatu per u Rè Carlu, invece, a cità hè chjamata da a Queen Charlotte, a Queen Consorte di a Gran Bretagna.

Storia Capital Cities di North Carolina

I posti seguenti sò stati cunsiderate u sediu di u putere di u statu in un puntu o un altru.

Cità Descrizzione
Charleston A capitale ufficiale chì Carolinas era una colone di u 1692 à u 1712
Little River Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Wilmington Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Bath Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Hillsborough Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Halifax Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Smithfield Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Wake Court House Capidiale in Un Capital. L'assemblea si truvava quì.
Edenton Capitale ufficiale di u 1722 à u 1766
New Bern Capitale ufficiale di u 1771 à u 1792
Raleigh Capitale ufficiale di u 1792 à presentà