10 Còcteli Coperta Atopati in HMS Host-operated Airport Bars

Bottoms Up

Doug Draper hà ciò chì parechji pensarru hè statu un grandi travagliu: l'addevi di u sapienti chì và tutte l'operazione di cumpagnia d'adulti è i menichi per l'HMS Host, un cuncessione di l'acqua di l'alimentazione / cumpagnia di cumpagnia basata fora di Washington, DC Chjassi cù u gruppu culinari di a cumpagnia per esse di prima di potazione è i tendenzi cresii.

Per passe di passageru passanu più in l'aeroporti, u passanu in modi diffirenti. Una di e manere maiò hè nantu à i prudutti è di l'alimentazione, secondu a cità di l'Aziende Auropa-Amérique du Nord 2015 Concerti Benchmarking Survey .

L'annu mediu per enanità gastatu in i aeroporti hè $ 6,30 pianu cum'è 5,38 dapoi l'annu passatu, hà dettu l'encore. Chjucu, l'alkoħol fattu di 10,8 per centu di e vende in a categuria di boni è di cumpagnie.

Draper è u so squadra di quattru misuloghi sò sempre dinò in l'idee per purtà à i bars è à i ristoranti in quasi 80 staiporti americani da servizii per HMS HOST. L'squadra s'arrizza cun circa 100 editi novi annu.

Scacciate offerte vittime di u viaghju di i cólichi classici ch'è cunnosci è l'amori cume creazione novu beie cù u cummerciu di còctele. Questa sottu sò i 10 coppuli di cocktails di Draper chì sò sirvuti in a famiglia HMSHost di bars à u mumentu. A salute!