9 di e Best Galleries di vendita in Sudafrica

Sè vo site di pianificà à Sudafrica, cumprà una pintura o sculture lucalizate locu hè a manera perfetta per commemorate una fabulosa vacanze. Artisti sudafricani sò diventà sempri di collectible, è scultènzii di galerie, scuprite un novu munzeddu novu di talentu, è l'intermediare un trattu sò tutti l'aspettu infinitu di piacè di a caccia di tesoru di l'art lovers. Sudafrica ha assai galerie d 'arti, variendu di i posti peculiare carchi di souvenirs insosifichi à i cummerciale cummerciale seriu à l'altitudine più altu.

A maiò parte di e grande gallerie trattà in fine art si trovanu in Johannesburg o in u Capo Western - perchè questu hè duvutu u dirittu di u Sudafrica. Durban hà ancu parechji artisti interessanti, assai di quali si focu in Zulu è Xhosa tradizioni artistica. Questa lista cumposta novi di i più grandi galerie d'arte in Sudafrica. Per un pocu di più, aghju vede a portafolio di Fine Art, un cunsorziu di parechje superi gallerie chjuchi chì anu aghjustatu à marketà in linea.

Galeria MOMO, Johannesburg è Cape Town

Galleria MOMO hè una galleria d'arti cuntimpuranea chì avianu in 2003 sottu a direzzione di Monna Mokoena. A galeria custituisce una maghjina prominente di artisti lucali è internaziunali, cù artisti di a dipspura sudafricana, chì travaganu in tutte parechji disciplini. Hà dinò un programa di residenza pè artisti chì vanu. A galeria cum'è espusizioni di spettazioni in Parktown North, Johannesburg; è u centru di a cità di u Capu.

Goodman Gallery, Johannesburg è Cape Town

Stabbilitatu in Johannesburgu in u 1966, a Goodman Gallery hè in prima di l'arte cuntenutu in Sudafrica. Hà artisti artisti d'Àfrica di u Sudafrica è u più cuntinente Afaritianu chì anu fformatu l'identità di l'arti contemporaneu in Africa, è ancu artisti internazionale chì scopra i temi in un cuntestu africanu.

I visitori à u Capo uccidentale puderanu esplurà a rame meridionale di a galerie in u suburbanu Capetoniu di Woodstock.

Everard Lee Gallery, Johannesburg è Cape Town

Prima funnata in u 1912, Everard Lee hè probabilmente l'unicu articulu famusu cummerciale in Sudafrica. Sò stati in una galeria in ghjinirificata in Rosebank, Johannesburg; è in u cuncettu emblemicu V & A Waterfront. U cunzenore hà ancu un spaziu ultra studiu di Johannesburgu chjamatu Circa on Jellicoe. Everard Lee si cuncintra à ricerca è favurizeghja u talentu più grande di u Sudafricana contemporaneo, mentre chì trattà ancu in i maestri di u Sudafricano.

Galerie Michael Stevenson, Johannesburg è Cape Town

Ancu s'ellu hà iniziatu in u centru ghjustu nantu à artisti lucali, u storicu di l'arti pubblicatu Michael Stevenson hà ameneatu u so rispettu cù u tempu è travaglia cù artisti africani da u mondu di u cuntinente è a diaspora. A so galeria vende tanti opere cuntenuti è travaglii chì stende oghje à u XIX sèculu. A galeria principale in Woodstock, Cape Town, travaglia in cunjunzione cù a Brodie / Stevenson Gallery in Braamfontein, Johannesburg.

Associazione per l'Arti Visualizzale (AVA), Cape Town

Prima di stallà in i 1970, ma hè avà avutu di Spier, l'AVA hè una di i galeries di l'arte più interessanti di u Capicorsu.

Tuttu hè in vendita in questa immubiliare di a cumunità, chì accoddi constantemente cambiante esposizione quattru settimonii chì permettenu assai artisti novi representati micca a so prima chancee d'esposizione à una grande galeria. L'inserzione hè liberu, facenu un centru di i centri di u centru di a cità turistiche cusì cum'è prupone grandi opportunità per invistisce à un artista lucali prima di diventà famosa.

WhatiftheWorld, Cape Town

Whatiftheworld hè un scopu di una nova generazione di artisti contemporaneu sudafricani, è hè statu seleccionatu da a Magazine Contemporaneo (Londra) cum'è una di i "Top 50 Galleries Saluti"
da u mondu. Sta ghjovana ghjunghje ghjunghje ghjustu hè diventatu un postu per i curaturi è i cullatori per sperimentate un travagliu innovadoru è per diventà cun un pocu novu. Hè allughjatu in una sinagoga dismantled in Woodstock, Cape Town.

SMAC Gallery, Cape Town e Stellenbosch

A Galeria di l'Art Gallery Stellenbosch Moderno è Contemporaneo (SMAC) hè stata accritata per accolta d'ospitalia una seria di exhibimenti pruvucati cun l'aiutu cù publicati bè ricerca. L'SMAC hè primuratu principalmente da u significatu di i movimenti artistii stòrichi è cuntempuranei in l'Afrique Sudafrica cum'è l'era astratta di u modernista, l'era di protesta è a negligenza di l'artisti africani in u periodu di post-guerra. Ci hè una seconda branche di SMAC in Cape Town.

Knysna Fine Arts, Knysna

Knysna Fine Arts hè stata fundata in u 1997 da Trent Read, u figliolu di Everard Lea da a dinastia di a dinastia Art di Cape Town (è a quinta generazione di a famiglia per entra in l'art trade). Un paru preferitu per i amatori di l'arti chì viaghjanu a via di u giardinu, sta cullizzioni cuminciò rapidamenti l'interessu ancu in casa è in l'esteru. Hè spicializata in l'arti sudafricana contemporeali, ma hè ancu di più in l'opere di l'artisti internazionale per vende l'interessanti sud-africani.

KZNSA Gallery, Durban

Una galleria d'associazione chì hè stata travaglia per più di più d'un seculu, u KZNSA hà cambiamenti cambiante esibizioni di l'illustrazione locale in più di una big exhibition anual. Hà avà ancu una buttore centru chì vendi disignu è articulu di tutta a campagna. Mentri forsi micca sempre in u filu di u tribunale internaziunale, offre un interessante capu à u talentu localu è mostra tutti i parechji artisti novi nantu à i so artisti, ancu i quelli chì anu sviluppatu da i so programmi di scopu di a cumunità.

Questu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald u 5 dicembre 2017.