A vostra guida à i Marches Nazionale di a Cerveza Australiana

Ci sò parechje cose chì facenu un paese unicu - a so bandiera, u so innu naziunale, i so timbi ... è i so cervi più populari. Ogni nazione africana di l'Afrique miridianu a so propria brews di marca, è truvate in liccadore, in bars superiore, è in corbuli di cità. Ùn ci hè nunda cum'è un frio Windhoek Lager doppu un ghjornu passatu passendu i carreni pòvuli di Namibia , o un chjosu castellu Lager chì supraneghja u sunset di Kruger .

In questu articulu, facemu un ochju à e prime marche di cerveceria naziunale per fighjerà nantu à u vostru viaghju per l'Africa di u Sud.

Angola

A cervica nativa d' Angola hè Cuca, una marca brewed è vendita in paese da a mità di u 1900. Hè fabricatu da Companhia União de Cervejas de Angola, una sucità cù u monopoliu di 90% in più di l'industria di e cinerea in Angola. Cuca hè un cilindru biancu cù un ABV di u 4,5%, è mentre ch'ellu hà pocu valore in scupartu di u gustu internaziunale, hè innegablemente refrescante dopu un ghjornu allughjatu in u focu angolanu.

Botswana

U clima in Botswana hè tipica calda è secca, per quessa, ùn hè micca grande sorpresa chì u Lager naziunale di u paese, San Luiggi, hè à tempu ligere è crucière cun un ABV di 3,5%. Pudete dinò una versione più forte, più savurosa, Esporta San Luigi. Tutte e variità di a biera da e so prudutti da Kgalagadi Breweries, una sucità localizzata in Gaborone, a capitale di Botswana.

Lesotho

La brume di marca di Lesoto hè Maluti Premium Lager, un cerveza paleta di stile americana brewed da Maluti Mountain Brewery in a capital, Maseru.

Cù un ABV di 4,8%, riceve rivolmenti mixte - cun qualchissia praendu u più grande per u so sapori distinti di maltu è altri chì dicenu chì u palatu hè "finitu è ​​senza vita". Pigliate cù vista di i stunning breathtaienti di muntagnazione di Lesoto, in ogni casu, è avete qualchissia chjappi.

Madagascar

A cervica nazionale in Madagascar hè a Chjesa di Tre Cavazzes (cunfundita ancu chjamatu THB).

Un Pilsner elaboratu da a brasserie Star in Antananarivo, u gustu ligere è ristorante minchè un ABV più altu di 5,4%. Hè u doru biancu pallidu cu pezzi distinti di u pumu - facenu un favicu per quelli chì sò un dolce dolce. Perchè un cattivu alcolu di alcolianu, pruvate Trova Cavalli Fresh or Three Horses Lite invece.

Malawi

Un ghjacaru chì trasfurmeghja Carlsberg s'hè stabilitu in Malawi in a fini di l'anni sittanta, è oghji a razza Malawian più famosa sò prudutti da Carlsberg Malawi in Pietra di Blantyre. Eccu Carlsberg Green è Carlsberg Brown, chjamati per u culore di i so segni. L'anzianu hè un cernetu biancu cù un ABV di 4,7%, mentre chì l'ultime hè un cilantro ambra o di Vienna cun un ABV più elevatu è un culore assai fioru.

Mauritius

A cervica naziunale di Mauritius hè Phoenix, un catu biancu cù un colore paese lume è un ABV di 5%. Hè fabricatu da Phoenix-Beverages Group in Pont-Fer è artighjatu cù l'acqua filtrata naturale da fonte di u funzione. L'altri varietà chì includenu u forte Phoenix Special Brew è u Phoenix Fresh Lemon, una cervida stilosa di cítricos aromatizzata perfetta per ghjornu di sole à a spiaggia.

Mosambiccu

A marca di a cervecita più emblemàtica di Mozambique hè 2M (pronúncia doish-em ). Un cerveja pallida cù un ABV di u 4,5%, hè pruduttu da Cervejas De Moçambique - una compagnia naziunale pussibule di u giant brewing da Afrique, SABMiller.

A listessa cumpagnia pruduci ancu Laurentina, una altra famosa cervica disponibile in pale Lager, Premium Lager, è Dunkel (o lager).

Namibia

Senza dubbita, a cerveza più famosa in Namibia hè Windhoek Lager, una cervecita pallida elaborata da i birrerie di Namibia è hà chjamatu dopu a capitale di u paese. Hè un ABV di 4% è un gustu chjaru è crucifu. A variazzioni includenu Windhoek Draft è Windhoek Lite (cun ​​un ABV di solu 2.4%). I tarritorii Namibia pruducanu ancu Tafel Lager, una razza alternante cù l'urighjini in a cità custiera di Swakopmund.

Africa di u Sudu

Furmatu da SABMiller, u Castillo Lager hè a marca di a cervecita più grande in Sudafrica . Hè un cilindru pallidu brewed con lupus sudafricano per creà un sapori forte è un ABV di 5%. Casteddu hè parechje variazioni diffirenti, cumpresu Castle Lite è Castle Milk Stout.

Ci sò una serie di altre brandie icòcica in a Sudafrica, ancu Hansa è Carling Black Label.

Swaziland

A cerveza Nazionale di Swaziland hè Sibebe Premium Lager, elaborata in a cità di Matsapha da Swaziland Brewers. U lager, chì hà un ABV di 4,8%, hè chjamatu dopu à Sibebe Rock - una muntagna granita famosa per esse u monolitu più grande di u mondu. Sister brew Sibebe Special Lager hà u stessu ABV ma hè distinatu da i so nomi ambrati è u gustu di maltu.

Zambia

Mosi Lager hè a brew nacionalita più popular di Zambia . Produzutu in Lusaka da Zambian Breweries (pussibule ancu di SABMiller), hè un cilindru biancu cù 4% ABV. Hè una di e birrerie cummirciali megliu in l'Àfrica Meridionale, cun critichi chì vantavanu di u gustu di l'aromu caramelle è di u gustu sicuru. A cerveza hè chjamata after Victoria Falls , cunnisciuta locale com Mosi-oa-Tunya (u Smoke that Thunders).

Zimbabwe

Zimbabwe hè a casa di l'refrescante Zambezi Lager, a to cerveza di scelta per i cruciere di a sundowner di a sera in u grandellu fiumu di u stessu nome. Elaburati da Delta Breweries à a capitale di Zimbabwe, Harare, questa lager pallida possa un ABV di 4,7%, un colpu sicuru palla è un suggerimentu di spiciness. Zambezi Lite prupone un'altru di u spiritu di 2,8% ABV.