9 Spocelli Islandese Ogni Cunsiglii di Visita

Memorizà questi novi paroli in islandese!


Sè vo site un parlante d'inglesi dirigitatu in Islande per i vacanze, avete pocu teme chì cumu se cumandu comunicà. A maiò parte di i persone in Islanda parlanu in inglese, cum'è hè insegnatu in i scole. In ogni casu, se tentativu di parlà islandese, i vostri sforzi ferma esse apprezzati. Per fà cumincià, avemu compilatu i primi deci parolle chì pensemu chì sò più impurtanti per a vostra visita.

  1. Hállo: Simply translated, questa hè a palora islandesa per "Hello". A più parte di parlanti inglese ùn anu micca assai prublemi à adattà a so versione di a listessa parola per cumunicà stu salutu semprici. Hæ (pronunsiata "Hola") hè una versione informale di u salutu è convenientemente sona cusì cum'è a parola inglesa "Hola".
  1. Takk: In English, questa kelpa islandesa vi ringraziu. Una di e frasi più impurtanti per sapè in Islanda, chì tutti li piace à sente chì u so travagliu hè stata apprezzatu!
  2. Já: In English, sta parolla significa "Sì". Di sicuru hè impurtante sapire chì risponde risposta o accunsente cù u vostru audience, se apprisinta. A questa parolla hè simplice è pò impresionarà i vostri oedutarii d'Islandese s'ellu aduprà cù l'alternanza inglese.
  3. Nei: U cuntrariu di Ghjà, sta parolla significa "Non". In tempu di sapè cumu dì chì sì, hè da impurtante impurtante per sapè ancu cumu di dì micca necessariu.
  4. Hjálp! "Cridendu chì ùn avete micca bisognu questa parola, ma si tenete chjosu per l'aiutu, questu hè a parola chì avete bisognu. Dopu traduciutu direttamente in inglese, questa parolla significa" aiuta! "Se truvate in pocu, questu puderia esse una bona parola à a riferenza.
  5. Bjór: Questa hè a palora islandesa per a Beer. Suggerimenti sò si vi prughjettanu assai a vostra vacazione, puderà usarle questa parolla o duie volte in u vostru modu. Salsa! (pronunziatu skaoul) Questu hè a parolla per "Cheers!" Allora si avete pigliatu un Bjór in Islanda, fate puru sicuru di parte cummincià cù questa frasa. I paisoli di l'Islanda anu amatu di manghja, bevande, è fate felice - cusì perchè micca impastallu cù u vostru cunnuscenza di a so lingua mentre chì intrappenu in libations.
  1. Trunò: Se finiscinu assai di u pensamentu è dopu avè apertu i vostri segredi più profonda à qualcunu in a listessa notte, u pòpulu di l'Islanda possa una parolla per questu attu: Trúnó. Ùn vi scuntate - avemu fattu tutte una volta o duie volte. Avà sapete ciò chì chjamanu se u succorsu à voi in Islande.
  2. Namm! Diremente traduciutu à l'inglese, questu hè a parolla per Yum! Quandu manghjanu qualcosa delizia in Islanda, assicuratevi per cumprà u coccuperu cù questa parolla per l'imprese extra è di l'enfasi.
  1. Beatu: A parola perfetta per falla, cù chì sta parola traduzzione diretta in English significa "Bye". Hè spessu dìtatu duie volte à spedinu.

Cù questi isuli Islandese in u vostru vocabulariu, avete da un grandu puntu di partenza per l'essenziale di a lingua. In più, in i zoni più rurali, pudete necessà ne necessite in casu à i lucale ùn parle micca alcunu ingrisi. Ma in generale, datu chì l'inglesu si pò parlà in Islanda da a maiò parte di i lucali, sti paroli devenu furnisce un accuminzadoru di cunversazione quandu prova à stampà i paisaghji lucali cun u vostru tipu è i rispettavuli teme di parlà a so lingua.