A Guida di Madagascar Travel: Essential Facts and Information

Madagascar hè sensu unu di i paesi più affascinanti di l'Africa, è certamenti unu di i più maiori di u cuntinente. Una nazione isulana circundata da l'acqui cristaline di l'Oceanu Indianu, hè più famosa da a so flora è fauna incredibili - da a so carismatic lemurs à i so altri baobab . A bona parte di a vita di u paese ùn hè micca truvatu in nisun altru in a Terra, è cum'è questu ecotourisme hè unu di l'attraversi principali di Madagascar.

Hè ancu questu di e spiagge spiagge, spiaghjanti immersi è un caleidoscope culuritu di a cultura lucali è culisiale malgache.

Situazione:

A quarta isula più grande di u pianeta, Madagascar hè circundatu da l'Uceanu Indianu è situata da a costa est di l'Africa. U vecinu di u cuntinente più cercanu di u paese hè u Mozambique, mentri l'altri isuli in a vicinanza vicinu include those di Réunion, Comori è Mauritius.

Geografia:

Madagascar hà una spaziu totale di 364,770 square miles / 587,041 km². In quantu, hè solu menu di doppu a grandezza di Arizona, è simili in grandore per Francia.

Capitale :

Antananarivo

Population:

In u lugliu di u 2016, a CIA World Factbook hà stimatu a pupulazione Madagascar per cumprenni quasi 24,5 milione di persone.

Lingua:

Francese è Malgache sò l'idiomi ufficiale di Madagascar, cù parechji dialetti diffirenti di malguese parlatu in tutta l'isula. French hè generale parra solu da i corsi educati.

Religion:

A maggiorità di i Madagascani prutìglianu cristiani o credenzii indigenei, mentri una minurità di a populazione (circa 7%) sò musulmani.

Monete:

A munita ufficiale di Madagascar hè l'Ariary Madagascar. Per e cose di i cambiamenti di cambiari, fate u situ di cunversione utile.

Clima:

U clima di Madagascar cambia dramaticamente da regione à regione.

A costa orientale hè tropicale, calda è baila è chjuchezza. L'alti di u centru internu sò sicchi e crescente, mentri u sudu hè più siccu. In generale parlà, Madagascar hà una stazza fresca è secca (maghju - uttobre) è una stazione chjachju è chiuchju (novembre - aprile). L'ultima regula i cicloni freti.

Quandu sia ghjente:

U più bonu tempu per visità Madagascar hè in u mesi di staghjunale in Maiu è Ottobre, quandu i temperatures hè piacevule è precipitazione hè in u so puntu più minimu. In tempu di staghjoni, i cicloni pò esse una minaccia à a sicura di u visitore.

Attrazioni Key

Parc National de L'Isalo

U Parc National de L'Isalo prupone più di 500 milla cuadri / 800 chilometri di u paisolu di u desertu, cumplicate cù formazioni fantastichi di roccia di ghiacciolo, canyon e piscine crystal clear to perfect for swimming. Hè una di e destinazioni più ricciarmenti di Madagascar per a caminera.

Nosy Be

I spiagge di questa isula idílica sò lavati da e turche di l'acqui purcura è l'aria hè fragranza cù l'aranatu di fiori esotico. Hè ancu questu di parechje à l'hôteli più esclusivi di Madagascar, è hè a destinazione di scelta per i spedituri rico chì vulianu indirjanu in snorkelling, vela e scuba diving.

Viale di i Baobab

In u Madagascar occidintali, a via di terra chì cuntattanu Morondava è Belon'i Tsiribihina hè casa di un spettaculu botanicu raru, cumpostu di più di 20 arbres di baobab giant.

Molti di sti grandi arbureti di strada sò parechji cint'anni è più di 100 piu / 30 metri d'altura.

Parc National d'Andasibe-Mantadia

Parc National d'Andasibe-Mantadia combina dui parchi aparti, chì custituiscenu una di e migliori opportunità per una scontra cù l'insegnante di u lemur più grande di Madagascar, l'indri. L'habitat prussiana frondosa hè ancu locu per un incridibile varietà di spezie endemichi di uvaghji è mammiferi.

Antananarivo

Fondly chjamata «Tana», a citadina di Madagascar hè occupatu, caòticu è beni valendu a visita di pocu di ghjorni à u principiu o a fine di u vostru viaghju. Hè un centru di a cultura malgache, cunnisciutu per a so architettura coloniale, i mercati vibranti lucali è un nùmmuru soru di ristoranti gourmet d'alta calidad.

Cumu truvà

L'arghjintinu principalu di Madagascar è u portu d'accessu per a maiò visitori stranieri) hè l'Ajutu Internaziunali di Ivatu, situatu 10 chilometri / 16 km à nordu di Antananarivo.

L'aviazione hè casa di l'airline di Madagascar, Air Madagascar. Da i Stati Uniti, a maiò parte di i connecticuti chjamate via Johannesburg, Sudafrica, o Parighji, Francia.

Nazziunali ùn anu bisognu di una visa turistica per entre in Madagascar; però, si ponu accadutà u ghjornu in tutti l'internaziunali o porti internaziunali. Hè ancu possibbili d'urganizà una visa in anticipu in l'Embassy u Cumannatu Madagascar in u vostru paisu. Verificate a pàgina di l'infurmazione governante di visa per più infurmazione.

Rè requistu

Ùn ci sò micca e vaccinanti obligatorii per i viaghjatori à Madagascar, però, Centri di Prevention (Controlled and Controlled Disease Controls) recomenda certi vaccinji chì inclusi l'Hepatitis A, Typhoid and Polio. Sicondu a regione chì vo vulete visità, i medicazione anti-malaria pò esse necessariu, mentre visitanti chì viaghjanu da un Paese di Fever Yellow seranu di cuntestazione di vaccination cun elli.

Stu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald u 26 settembre 2016.